Parhaat levykaupat?

30 posts, 2 pages, 6,330 views

shaman

Posts: 270

#22 • • shaman

Tres:
---
www.chaosunlimited.co.uk

*piis*

Tuolta olen itse psykeni tilaillut *joo*


Tuntuu olevan vaan aika kalliit toimitus- yms. maksut yleensäkin tuolta britannista.
Sama koskee tota psyshoppia, mutta vielä kalliimpaa jenkeistä.. *uuh*

Nyt hyvä liikeidea jollekkin: psy-levykauppa vaan helsinkiin pystyyn, ei taida olla ainuttakaan?

--
*piis*

Karski

Posts: 6,049

#24 • • Karski Pomon kätyri

shaman:
Tuntuu olevan vaan aika kalliit toimitus- yms. maksut yleensäkin tuolta britannista.
Sama koskee tota psyshoppia, mutta vielä kalliimpaa jenkeistä.. *uuh*

Nyt hyvä liikeidea jollekkin: psy-levykauppa vaan helsinkiin pystyyn, ei taida olla ainuttakaan?



Saattaahan ne kovilta tuntua, mutta toisaalta levyt on
keskimäärin myös halvempia kuin suomessa (vertailukohtana
recreational Recordshop), eli tilaamalla kymmenkunta
levyä kerralla kuten itselläni on tapana niin saa levyt
samaan hintaan kuin mitä nyt jo huonon myynnin takia
lopetetusta Recreational Recordshopista aikoinaan.
Liikeideasi on siis käytännössä kokeiltu ja
kannattamattomaksi todettu. Spinekin luopui
psykevinyylin myynnistä taannoin.

Tai sitten RR:n ongelma saattoi olla siinä että ihmiset
eivät tienneet koko kaupan olemassaolosta, vaikka kysyntää
sinänsä olisi ollutkin. *ding*

Painostakaamme siis Mossoa!

[muokattu 2.10.2003 15:50]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

kilobitti

Posts: 2,419

#25 • • kilobitti 1-2-3 techno

Tres:
Tai sitten RR:n ongelma saattoi olla siinä että ihmiset
eivät tienneet koko kaupan olemassaolosta, vaikka kysyntää
sinänsä olisi ollutkin. *ding*



sääli, koska tykkäsin paikasta todella paljon.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Nepenthe

Posts: 141

#26 • • Nepenthe

hardikaveri:
http://www.chemical-records.com sviddu siinä on levykauppa jossa on kaikkee*joo*

[muokattu 7.5.2003 08:20]



Tuin ennen kyseistä liikettä lämpimästi. Sitten sieltä tuli kahdesti jotain kohtalaisen eri levyjä mitä olin tilannut, ja toisella kerralla ei riittänyt kiinnostusta vastata enää mun maileihini. Konfliktia välttävänä persoonana päätin reklamoida lompakollani ja siirtää bisnekseni muualle.

/|/|

edit: näyttää kyllä mustakin hirveeltä kitinältä toi. Vitutti vaan niin perkeleesti silloin kun toi tapahtu etten oo vielä onnistunu tosta selviimään. Kaikesta huolimatta en keksi toista levykauppaa joka pääsis edes lähelle, ainakaan valikoimassa.

OK, majestic pääsee lähelle, mutta sitä en oikeesti suosittele kenellekään.

[muokattu 4.11.2003 22:30]
Avatar
#27 • • jesus Guest

shaman:
Tuntuu olevan vaan aika kalliit toimitus- yms. maksut yleensäkin tuolta britannista.
Sama koskee tota psyshoppia, mutta vielä kalliimpaa jenkeistä.. *uuh*



Mun mielestä Psyshopin postikulut (luottokortilla tilatessa) ei oo mitkään suuret.
Kannattaa myös katsastaa saikosounds, jonka kulut eivät myöskään ole pahat ottaen huomioon sen sijaitsevan Hong Kongissa. Sitä paitsi valikoima on kyllä aika loistava.
Nepenthe

Posts: 141

#29 • • Nepenthe

jesus:
---
shaman:
Tuntuu olevan vaan aika kalliit toimitus- yms. maksut yleensäkin tuolta britannista.
Sama koskee tota psyshoppia, mutta vielä kalliimpaa jenkeistä.. *uuh*

---


Mun mielestä Psyshopin postikulut (luottokortilla tilatessa) ei oo mitkään suuret.
Kannattaa myös katsastaa saikosounds, jonka kulut eivät myöskään ole pahat ottaen huomioon sen sijaitsevan Hong Kongissa. Sitä paitsi valikoima on kyllä aika loistava.



Onkos kellään mitään tarkempia kokemuksia tosta Saikosoundsista? Itellä on kaikist EU:n ulkopuolisista levykaupoista niin heikkoja kokemuksia, etten tolle oikeen lämpene... Valikoima sen sijaan on aika herkkua, ja yksi must-have levy tuntuu löytyvän nykyään vain tuolta *igor*.

/|/|
¡ Previous post a few years ago !
dolphin dos

Posts: 174

#30 • • dolphin dos
Bump!
Tästä ei näemmä ole ollut keskustelua aikoihin, mikä on imo outoa. HERÄTYS! :)
Eli jos nyt ihan konemusiikkia ajatellaan, niin mitkä ois Helsingin / Suomen parhaat levykaupat?
Itse ei ole mielessä hirveästi hyviä... ehkä Lifesaver, vaikka sielläkin mun mielestä etenkin uus house/tekno välillä suppeastikin edustettuna.

Sitten toisaalta mistä ulkomailta kannattaa tilata? Saako postarit hyvään hintaan tai esim. tuleeko isommat ostokset suht edulliseksi?

A-luokan valikoimat mun mm.
Lontoo: http:///www.phonicarecords.com
Hollanti: http://clone.nl

Saksassa pilvinpimein levykauppoja myös...
Mut kertokaa kokemuksia!