TIDY : FINLAND

119 posts, 6 pages, 27,628 views

Ozma

#81 • • Edited Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Meke, 6.6.2008 12:51:
Narikasta voi ostaa tarvittaessa eurolla earplugeja jos tarvii. Ainakin näin on ollut aikasemmin YO-talolla. Mut ottakaa varoiksi omat mukaan *piis*

Helvetin hyvä! Mulla taitaa olla kans pari ylimääräistä jos loppuu / ei uskalla narikasta pyytää *nauru*

Harmi että taidetaan sun soitto slottis missata ... on se niin väärin, että soitat aina ekana. Teidän pitää värvätä mut soittaan alkutuntien eurobiittiä niin sä pääset ekasta slotista eroon *pepsodent*
Meke

#83 • • Meke GT Digital, BCN Records
Omat earplugit messiin, en ainakaan nähnyt YO-talon omia myynnissä olevia missään.

Huoh...kohta alkaa

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Jahas

#84 • • Jahas

Ozma, 6.6.2008 17:39:
Sitten kuvaajat HUOM!

On tosi kivaa, jos tuutte ottaan kuvia ja vielä kivempaa jos otatte kaikista semmosia poseerauskuvia, kits! *vink*

Niin joo, ja älkää sit näyttäkö niin vihasilta kuin yleensä ^___________^

Oon niin perusvihainen luonne :(
Ozma

#85 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Juki54, 6.6.2008 21:45:
---
Ozma, 6.6.2008 17:39:
Sitten kuvaajat HUOM!

On tosi kivaa, jos tuutte ottaan kuvia ja vielä kivempaa jos otatte kaikista semmosia poseerauskuvia, kits! *vink*

Niin joo, ja älkää sit näyttäkö niin vihasilta kuin yleensä ^___________^

---

Oon niin perusvihainen luonne :(

No et ees ooo..... oot niin sulonen *tirsk*
SuperSalmiak

#86 • • SuperSalmiak
Kerkesimpäs ekaks =). Kiittää ja kumartaa. Mahtava oli ilta ja kiitokset tasapuolisesti ihan jokaiselle soittajalle. Nyt ei muuta irtoo. Armoton nälkä ja pää jäässä...
Ozma

#87 • • Edited Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Nälkä ...
Jano ...
Kotona ^_______^

Kiitos mahtavista bileistä. Harmi, että päästiin niin myöhään vasta mestoille. Olisi ollut mahtavaa kuulla Meke ja Skuroffi (sori, en vaan osaa). Onneksi porukalla riitti juttua + iloista meininkiä! Kiitos kaikille ketkä suostuivat kuviin. Suurin osa sumuista paskaa, mutta koitetaan kestää *vink* Joskus saan sitten paremman kameran ja parempia kuvia. Kuvat siirtyy tänne + linkin perään.

--->UNSENCORED VERSION ONLY IN PICASAWEB! <---

SUUUUUUURI kiitos järkkäreille. Tämmösiä bileitä lisää! Varsinkin juuri softista -> hardiin illan aikana. Itse nautin ihan perkeleesti siitä, että musan tyyli vaihtuu ja menee softista hardiin *hihu*

Kiitos Amber ja kiitos Proteus *pahis*

Oli myöskin hieno nähdä miten järkkärit/roudarit bilettää 100-0 tanssilattialla, kiitokset vedestä ^_^
ravec

#88 • • ravec
Pää on tööt ja nukkuma-aikaa on rajallisesti enään jäljellä.

Oli mukava kasailla mestaa ja sen jälkeen olla töissä näinkin energistisessä bileessä.

Sergei...ravec kiittää vielä kerran *hymy*

okej...kiits Meke :D :D
Neela

#89 • • Neela
Kiitos, kaikille ihanille ihmisille seurasta ja proteukselle mahtavasta setistä jälleen kerran *sydän*

huoh..tulipahan taas tanssittua *vink*
Emma

#90 • • Emma
siis aivan mahtavat bileet!!aivan upea fiilis =) meni aika kyllä ihan liian nopeesti, mutta kiitos kaikille =) ja lisää tällasia bileitä :)
anis

#91 • • anis
Proteus oli paras! Tietenkin *hihu*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Gwenna

#92 • • Gwenna
aivan mahtava ilta! *jalat hellänä* *tirsk*

--
Dynamite comes in small packages

Jka

#93 • • Jka Harder.fi
Eipä kukaan illan esiintyjä jättänyt kylmäksi tällä kertaa. Amber D:llä oli ajoittain hyvää ja ajoittain loistavaa hard housea ja Proteus nyt oli ihan vakkaritavaraa. Mukavia ihmisiä, kiitos pippaloista, olivat erittäin onnistuneet! *joo*
Metz^^

#95 • • Metz^^
Great, tulipa tosiaan tanssittua taas vaikka se portaissa olikin hieman vaikeaa :D

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Jahas

#96 • • Jahas
Pikkupuolen soittajat laittoi kyl hyviä veisuja, kiitos!

Kuvia tulossa sessions2.comiin toivottavasti jo muutaman päivän sisään :)
Aeslie

#97 • • Aeslie
Kiltti poju kiittää

Etenkin proteuksen setin aikana eturivissä oli vallan mainiota :P

Kiitokset kaikille seurasta.
#98 • • Fuzzy Guest
Juuh kyllä mä oon sitä mieltä, että pari erittäin hyvää hard house biisiä tuli Amberiltä, mut muuten ei kyllä uponnu yhtään.
Ja sit se kundi joka soitti sen jälkeen! Se joka vetää aina himo treenit ku soittaa..! Joo oli paras tolle illalle=)*hih*
Ja olikohan Defa sielä toisella puolella silloin ku käväsin... Toimi kyl!

Oli tosi mukava reissu!
Kivat hipat=)
Tuukka-

#99 • • Tuukka-
Oli khyl hubaa settiä! *sydän* Amber *sydän* *plur*
UzU

#100 • • UzU [33100]
Proteus oli paras!!!111