Luomuluisut osa 1. 12.4.2008 @ Vantaa

38 posts, 2 pages, 7,267 views

drifter

Posts: 834

#21 • • drifter RoadMonkey | K1
Hys ny homppa!

Kummiski oot paikalla vetelemässä viunaa kaksin käsin.

Paljo noi kankaat muute kustantaa about, osaa sit varata spoivasti käteistä mukaan?

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

10-

Posts: 239

#22 • • 10- Sairaalan Miekka

homppa, 11.4.2008 09:18:
lopettakaa nyt vittu toi hehkuttaminen, ihan paskat bileet kuitenkin, ennemmin jäisin miikan kämpille jumittaan klubitukseen kun tulisin paikalle

<3



oot timo vaan kade! :D nyt hyppäät junaan ja köröttelet tänne! mä oon treenannu kaikkii mega siistejä tanssimuuveja ihan sua varten*nauru**tanssittel*

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

Prime Number

Posts: 2,705

#23 • • Prime Number UG-///
Jaa että vika slotti. Kai sitä joutuu rankaisemaan sitten oikein huolella. Kannattaa valita mukavat kengät, tänään lähtee niin että tuntuu viellä enskin viikolla.

--
Repikää siitä

papana

Posts: 110

#24 • • papana K-queen
Tänään... *jiihaa*

Loskaan luimuilee vai miten se meni... *nauru*

--
life is trip and then you die...

luomuluisu

Posts: 6

#25 • • luomuluisu

drifter, 11.4.2008 10:58:
Hys ny homppa!

Kummiski oot paikalla vetelemässä viunaa kaksin käsin.

Paljo noi kankaat muute kustantaa about, osaa sit varata spoivasti käteistä mukaan?



Kankaita on sen verran eri kokoisia ja näköisiä että mitään hintoja on tähän hankala alkaa heittämään. Otat sen verran mukaan mitä oot valmis tuhlaa! :D ja kysyt sit järkkäreiltä paikan päällä lisä infoo..
homppa

Posts: 731

#26 • • homppa

10-, 11.4.2008 15:23:
---
homppa, 11.4.2008 09:18:
lopettakaa nyt vittu toi hehkuttaminen, ihan paskat bileet kuitenkin, ennemmin jäisin miikan kämpille jumittaan klubitukseen kun tulisin paikalle

<3

---


oot timo vaan kade! :D nyt hyppäät junaan ja köröttelet tänne! mä oon treenannu kaikkii mega siistejä tanssimuuveja ihan sua varten*nauru**tanssittel*



Valehtelija! Minä muistan ikuisesti sen kohtalokkaan illan viime kesänä kun sinä kerroit minulle, että minä en ole parasta tanssiseuraa mitä on, hyvää mutta en parasta...sydämeni oli sirpaleina viikkoja ellei jopa kuukausia, ja tiedätkö mitä...minä valehtelin vastatessani sinulle että et sinäkään...niin, valehtelin kuin kurja koira. Olisin antanut mitä vain jos olisin saanut kuulla ne sulosävelet suustasi...huoh...taas yhtä kokemusta rikkaampi ja vahvempi nyt, mutta ehkä konemetsässä on vielä kohtaava se aika kun uusimmat tanssiliikkeemme saavat nähdä laservalon...sitä odotellessa... :D
Prime Number

Posts: 2,705

#27 • • Prime Number UG-///
Vähän jäi kesken, just meinattiin päästä lämmittelyistä eteenpäin. Noo.. Jatketaan toiste siitä mihin jäätiin. Mut ei mitään ihan oli hyvä meininki, vieläkään ei kukaan heitelly pikkuhousuja lavalle... Melkein jo toivoin kun kerran vantaalla oltiin*nauru*

--
Repikää siitä

noena

Posts: 3,138

#28 • • noena first breath after coma
Oli helvetin hyvät bileet, kannatti tulla käymään vantaalla *nauru*
Mut joo, eli iso kiitos kaikille DJlle, jokainen setti oli niiiiin kohillaan ja tanssiminen oli tajuttoman hauskaa*sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

maiu

Posts: 328

#29 • • maiu ..miau..
AIVAN MAHTAVAA!!!
Päätyy parhaimpien listalle. Kaikki vaan natsas täydellisesti!
Henkilökunta oli nastaa ja hirveän hyvää asiakaspalvelua harjoittivat.. :)
P.S. ja dekot oli hianot!

Lisäksi kaikki djt soitti mahtavat setit! <tanssittua tuli todella pitkästä aikaa huolella. Melkeinpä henkihieveriin.. KIITOS!!!! *aplodit*

kiitos myös kaikille tanssaajille ja muuten vaan ihanille ihmisille. I LOVE YOU ALL. *plur*

--
sitä saa, mitä tilaa

J.Mellouw

Posts: 44

#30 • • J.Mellouw GONNA SHOOT MY ROCKET UP URANUS !!!
oli hyvä disko. !

--
ALLES KAPOT

alphamagic

Posts: 3,628

#31 • • alphamagic
Kaikkia ihania ihmisiä ja silleen kiitos nautin koko illan *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

drifter

Posts: 834

#32 • • drifter RoadMonkey | K1
Jes ihan hyvät pileet, ens kerralla viskataan sit puistikselle koko säkillinen alusvaatteita päälle jos se kerran niin kovasti haluaa...*hali*

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

10-

Posts: 239

#33 • • 10- Sairaalan Miekka
ihan helvetin hyvä meininki oli hela natten! reivasin ihan pöpinä ja niin tais muutama muukin tehdä :D kaikilta osin tosi onnistunu ilta, kiitos ihmiset! otetaan uusiks kuhan pystyy!*piis*

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

luomuluisu

Posts: 6

#34 • • luomuluisu
Hyvät oli meiningit! Kiitokset kaikille soittajille, bilekansalle ja lazy orangelle hienoista decoista. Mukavasti oli porukkaa ja kaikilla tuntui olevan hauskaa... kaikki järjesty sen verran hyvin että jatkoa on varmasti luvassa... niitä odotellessa... *vink*
helkama kaunotar

Posts: 3

#36 • • helkama kaunotar
On kyllä pakko yhtyä edellisiin. Oli jättelustig eli tosi hauskaa :).
Ja oli kyl älytömän kiva käydä pitkästä aikaa seikkailemassa taas jossain muualla kuin aina täällä stadissa niissä muutamassa samassa nimeltä mainitsemattomassa paikassa.
Lisää tätä.
Maaseutumatkailu avartaa indeed :D

Ja pakko olla vielä maiun kanssa samaa mieltä baarin henksasta :) Ne oli kyl vaan ihan huippuja, ihania, kivoja, kohteliaita etc etc. Ehdotankin muutamille helsinkiläisraflojen, esim. kunkun baarityöntekijöille visiittiä Vantaalle ottamaan vähän oppia siitä mitä on asiakaspalvelu!

Aij niin ja myös se musiikkipuoli oli enemmän kuin kohdillaan.
Kesää ja vol. kakkosia odotellessa. Jei.
Blastoff

Posts: 40

#37 • • Blastoff
Hyvät oli!

Vol. 2 kutkuttelee jo.
Avatar
#38 • • jesus Guest

_kolibri_, 20.4.2008 01:48:
Hienot oli pippalot *jiihaa*
kiitos soittopartnerille hyvästä setistä ja kiitokset järkkäreille!! Oli super hauskaaaaaaa...
VROOOOOOM



Hah! Kiits hyvist seiveist! *hihu**känni*

Kivaa oli. *piis**jeesus*