Åbojungle 1v 12.4.2008 @ Åbo

30 posts, 2 pages, 8,184 views

Amuck

Posts: 2,396

#1 • • Amuck dub-i-dub
Argh Turku ja dubstep. Riittääkö että tunnistan nimestä? :D

Viime vuoden junkkabileistä päätellen bassoa ainakin riittää? :P Jos jää ylimääräisiä kutsuja ni tänne kiitos.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

happosepi

Posts: 1,070

#3 • • happosepi
No perhana, X-Rustilla tapahtuu samaan aikaan.
Gerbera

Posts: 190

#4 • • Edited Gerbera Åbojungle
Tottakai riittää, että tunnistaa nimestä :) Ja kyllähän me nyt ollaan moikattu :)

Ai X-rustilla on tollon jotain? Mitä ja missä? Paska homma, en tiennyt

29. tätä kuuta lauantaina Dubstep-bileissä ainakin kutsuja jaossa sitten. Teemu sä saat ottaa poskee ensi, sitte kutsu.

ps. Bassosta sen verran, että näissä bileissä ei ihan niin paljon ole kuin aiemmin, koska ideana olis ainakin tonne puolille öin seurustelu yms. ja elektroninen musa alkaa myös pauhaa vasta Funkyfiilistelyiden etc. jälkeen

edit. plattarin promopuolelle näkäjään oli viestiks laitettu et 12.4 olis x-rustilla jotain, mut en ollu sitä huomannu ku kukaan ei ollu päivittäny sitä listaan, eikä tosta oo klubbarin kalenterissa mitään. BUUU!

--
The jungle is massive

Sammy_G

Posts: 61

#7 • • Sammy_G Coffeebreakz Presidente / Åbojungle massive
onks mun pakko tulla, jos mä haluan?
Gerbera

Posts: 190

#8 • • Gerbera Åbojungle
Nyt heitit pahan. Olen sen verti vähän lukenut filosofiaa, etten kehtaa vastata siltä kantilta kysymykseen. Ehdottaisin, että itse mielenterveysalan ammattilaisena kysyisit kysymyksen uudestaan itseltäsi.

Jos olisit esittänyt kysymyksen, että onk sun pakko tulla, jos mä haluan, niin vastaus olisi ollut selkeä kyllä.

--
The jungle is massive

purina

Posts: 154

#9 • • purina

happosepi, 11.3.2008 14:33:
No perhana, X-Rustilla tapahtuu samaan aikaan.



Eipä hätiä mitiä, näistä bileistähän jengi voi
tulla jatkamaan X-Rustin kemuihin! *vink*

--
I believe in all things that are pure.

Rocca

Posts: 3,064

#10 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
kutsuja jakoon ;)

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Gerbera

Posts: 190

#11 • • Gerbera Åbojungle
Kutsuja saa 29.3 järjestävissä Dubstep-kemuissa pyydellä multa tai Jussilta tai Philippeltä tai Juholta..Tervetuloa siis myös muut kuin kaverit - jos hyvä musiikki ja meininki kiinnostaa, niin mukaan vaan.

--
The jungle is massive

Gerbera

Posts: 190

#12 • • Edited Gerbera Åbojungle
Uus subbari ostettu tilaisuutta varten..kutsuja vielä jäljellä.

20-00 luvassa orgaanista ja orgastista alottelusoundia Rodeolta, Tabakselta, jonka jälkeen Elmo vetäsee Dubstep-setin - siitä etiäpäin pure jungle innit.

--
The jungle is massive

JOILI!!!

Posts: 262

#13 • • JOILI!!! ihkussa paistettu sydänmarmelaadi plur-kastikkeel
tunnenkmä ketää teistä? *possu*
Gerbera

Posts: 190

#14 • • Gerbera Åbojungle
No josset tunne ni tule sitte tutustumaan :)
Laita yksäriä jos tosissaan kiinnostaa..

Ja sellanen vielä, että tänne ei todellakaan saa tuoda muita lahjoja, kuin 3 euroa tai poskeenoton..ja poskeenottokin käy maksusta vaan miehillä. ( EI koske LAITEtta).

--
The jungle is massive

Gerbera

Posts: 190

#15 • • Gerbera Åbojungle
Tapahtuman nimi vaihdettu, koska edellinen ehkä antoi vähän liikaa kuvan insidebileistä. Ei myöskään tarvitse tuntea ketään meistä voidakseen tulla bileisiin..sillä nyt haettiin lähinnä sitä, että paikan koko on taas rajallinen. (vittu mitä selittelyä)

anyhow, tervetuloa.

ps. Treadin nimi ei tietenkään vaihtunut :(

--
The jungle is massive

Amuck

Posts: 2,396

#17 • • Amuck dub-i-dub

Gerbera, 8.4.2008 16:01:
ps. Treadin nimi ei tietenkään vaihtunut :(


kappas

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

e-elisabet

Posts: 41

#18 • • e-elisabet
mä oon niin paikalla. eli siis junkkaa soitellaan iha lopussa? meinaa olis kaverin tuparit samana päivänä ja mietin et mihin aikaan viimeistään ois pakko tulla :o

jee 2la tulee messii o/
Gerbera

Posts: 190

#19 • • Gerbera Åbojungle
Junkka alkaa noin kello 0100.

ps. Täällä saa sitten sovittaa t-paitaa päällensä ja tilata Åbojunglelogolla varustetun t-paidan. Hinta 10euroa ja se maksetaan ennen tilausta tililleni. Lisäinfot bileistä tiskiltä. Saatavilla naisten ja miesten paitoja. Musta paita, jossa:
<
logo

--
The jungle is massive

chemistry

Posts: 53

#20 • • chemistry
Nyt kannattaa tulla! Lupaan rankaista teitä hellästi jungle-soundeillani. Tällä kertaa saa esittää myös toiveita (ilman että vedän pataan *pihkassa**hali**sydän*)