Loveparade,apua kaipaisin...

7 posts, 1 page, 2,847 views

moelli

Posts: 65

#1 • • moelli
Elikkä siis oon koittanu ettiä netin kautta tietoo kyseisestä tapahtumasta,mut ei tuloksia.
Oon joko tyhmä tai en osaa...
Mutta jos täältä löytyis joku ihana ihminen joka vois auttaa niin tarvisin seuraavaa tietoo :

-koska kyseinen tapahtuma on tänä vuonna?

-mistä tai voiko ylipäätään ostaa lipun ennakkoon suomesta?

-saako hotellia enää varattua?

ja vielä jos joku vois laittaa kokemuksiaan jos on käyny niin olis huippua!

Kiitos jo etukäteen!!
DagO

Posts: 1,066

#2 • • Edited DagO häröö
http://www.loveparade.de/
Tapahtumaan ei myydä lippuja.
google auttaa yleensä kaikessa.

edit:
Hauska reissu oli vuonna 2006 berliinissä.
moelli

Posts: 65

#4 • • moelli
Joo,tsekkasin kyllä googlen kautta jo loveparaden omat sivut,mut en tosiaan tienny että lippuja ei myydä.

Viel tarvis saada hotelli varattua kahdelle hengelle.
Onko kellään neuvoja tai kokemusta mitä kannattaa kysyä?
Ja viel jos joku tietää jostain hyvistä jatkobileistä ja klubeista mihin pitää ostaa liput niin otan ilomielin vinkkejä ja linkkejä vastaan!

Kiitos...
Rivakka

Posts: 593

#5 • • Rivakka T2xikerien

moelli, 10.3.2008 18:58:
Joo,tsekkasin kyllä googlen kautta jo loveparaden omat sivut,mut en tosiaan tienny että lippuja ei myydä.

Viel tarvis saada hotelli varattua kahdelle hengelle.
Onko kellään neuvoja tai kokemusta mitä kannattaa kysyä?
Ja viel jos joku tietää jostain hyvistä jatkobileistä ja klubeista mihin pitää ostaa liput niin otan ilomielin vinkkejä ja linkkejä vastaan!

Kiitos...


Muistaakseni oon lukenu joskus Loveparaden omaa topikkii. Luulis siel sit olevan infoo! Eli jos muistan oikein, ni voit semmosen löytää jostai arkiston syövereistä!
Late

Posts: 3,441

#6 • • Late team Lasse
2006 oli mielettömän siistiä. Tänä vuonna lennetään düsseldorfiin ja sieltä sitten joko junalla tai vuokra-autolla Dortmundiin. Hotelli otettiin düsseldorfista kun vaikuttaisi olevan enemmän valinnanvaraa.

Lennot: airberlin.com
Hotelli: hotels.com
Peepee

Posts: 24

#7 • • Edited Peepee Auschwitzin atleetti
Lähdössä olemme tänäkin vuonna... Hotellit täyttyivät tietääkseni samana päivänä kun tuo tapahtuma päivämäärä tuli julki. Mutta ympäristökunnista on kuuleman mukaan vielä löytynyt hotelleja...

Niin ja kokemuksia tosiaan on viime vuodelta oli aivan Fantastista*tanssittel**pihkassa**plur*