Ravintolat jossa vesi ei maksa

88 posts, 5 pages, 21,273 views

Kon-tiki

Posts: 1,936

#61 • • Kon-tiki The Unsinkable

JussiS, 14.3.2008 12:41:
---
Kon-tiki, 14.3.2008 12:17:
klubipaikkojen lasikäytäntö on kyl ihan älytön, luonnonvaroja tuhlaava ja vaarallinen. Tulkaa sit inisee tuotoista, kun olette korjanneet tuon älyttömyyden.

---

Itseasiassa peruslasituopin hinta on niin naurettavan pieni, että kertakäyttömuovituopit tulevat about saman hintaisiksi. Tämän lisäksi firmat sponssaa omalla logolla laseja ilmaiseksi. Kertakäyttötuopit taas ovat luonnolle kaikkein huonoin vaihtoehto. Kovamuoviset tuopit taas ovat kaikkein kallein, mutta luonnolle paras vaihtoehto, eivätkä ne mene kovin helposti rikki.



Kovamuovituoppeja kaipaisinkin. Nomut oikeesti kiitos kun selitit, mistä tää järjettömyys johtuu: panimoista, jotka sponssaa laseja. Tässä olis suorastaan jonkun tutkivan journalistin paikka ottaa panimot puhutteluun, koska kovamuovituopit varsinkin näin terassikauden lähestyessä olisivat kyllä jotain aivan huippua, vaikka niis olisikin panimon logo.
dj upi

Posts: 1,835

#62 • • dj upi
Muovituopit. Yöks. Ihmiset vois vaan opetella käyttäytymään...
sts

Posts: 7,969

#63 • • sts Sama pyynti aitta!

JussiS, 14.3.2008 12:41:
---
Kon-tiki, 14.3.2008 12:17:
klubipaikkojen lasikäytäntö on kyl ihan älytön, luonnonvaroja tuhlaava ja vaarallinen. Tulkaa sit inisee tuotoista, kun olette korjanneet tuon älyttömyyden.

---

Itseasiassa peruslasituopin hinta on niin naurettavan pieni, että kertakäyttömuovituopit tulevat about saman hintaisiksi. Tämän lisäksi firmat sponssaa omalla logolla laseja ilmaiseksi. Kertakäyttötuopit taas ovat luonnolle kaikkein huonoin vaihtoehto. Kovamuoviset tuopit taas ovat kaikkein kallein, mutta luonnolle paras vaihtoehto, eivätkä ne mene kovin helposti rikki.



Mutta kovamuovituopit naarmuuntuvat käytössä ja samenevat tiskareissa jonka takia niitä ei haluta ravintoloihin.

Lisäksi seduloihin ei tule noita muovituoppeja koska herra s.koskinen on todennut että ne on junteille.
hallucinogen

Posts: 8,190

#64 • • hallucinogen Edain

Kon-tiki, 14.3.2008 13:13:
Kovamuovituoppeja kaipaisinkin. Nomut oikeesti kiitos kun selitit, mistä tää järjettömyys johtuu: panimoista, jotka sponssaa laseja. Tässä olis suorastaan jonkun tutkivan journalistin paikka ottaa panimot puhutteluun, koska kovamuovituopit varsinkin näin terassikauden lähestyessä olisivat kyllä jotain aivan huippua, vaikka niis olisikin panimon logo.


Kuinkakohan moni oluenystävä äänestää jaloillaan jos joutuu muovituopista juomaan? Itse ainakin kierrän sellaisen terassin kaukaata, joka tarjoaa oluensa muovituopista, koska aina löytyy rafla, josta saa juomansa lasissa.

--
pikku-*possu*

Apo

Posts: 1,574

#65 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

dj upi, 14.3.2008 13:24:
Muovituopit. Yöks. Ihmiset vois vaan opetella käyttäytymään...



Mutulla mennään mutta aika harvoin ihmisten huono käyttäytyminen rikkoo niitä laseja. Enemmän niitä laseja tuntuu hajoavan koska laseja ei korjata tarpeeksi usein pois. Siihen taas tuntuu olevan syynä että työntekijöitä ei irtoa lasien keräykseen tarpeeksi. Aika usein tuntuu myös että mestat on niin täynnä asiakkaita ettei laseja mahdu korjaamaan kunnolla.
Kuukunen

Posts: 244

#66 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!

sts

Lisäksi seduloihin ei tule noita muovituoppeja koska herra s.koskinen on todennut että ne on junteille.



Ja kelles ne sedulat olikaan sitten suunnattu ;)

Muistelen ainakin saaneeni ilmaista vettä Kutoselta sekä Rosiksesta. En sitten tiedä onko se yleinen politiikka, vai vaan hyvää tuuria. :)

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Individual

Posts: 10,942

#68 • • Individual HYPNO!

Apo, 14.3.2008 13:34:
---
dj upi, 14.3.2008 13:24:
Muovituopit. Yöks. Ihmiset vois vaan opetella käyttäytymään...

---


Mutulla mennään mutta aika harvoin ihmisten huono käyttäytyminen rikkoo niitä laseja.



Joo, tästä olen samaa mieltä. En tiedä sitten, enkö ole tähän 32 ikävuoteen asti kiertänyt yökerhoja tarpeeksi, mutta mun silmiin ei ole sattunut juuri koskaan jos ollenkaan sellaista, että raflassa juomalaseja rikottaisiin ihan tarkoituksella, ulkona ja pullojen kanssa tämä lienee enemmän sääntö kuin poikkeus vähän kärjistäen. Mutta tosiaan, mulle ainakin näistä kirjoituksista tässä topikissa ja muissa, missä asiaa on sivuttu, tulee mieleen, että lasit lentelis kaaressa ihmisten huvituksena ihan koko ajan.
Lyra

Posts: 666

#69 • • Lyra

Individual, 14.3.2008 13:48:
---
---

Joo, tästä olen samaa mieltä. En tiedä sitten, enkö ole tähän 32 ikävuoteen asti kiertänyt yökerhoja tarpeeksi, mutta mun silmiin ei ole sattunut juuri koskaan jos ollenkaan sellaista, että raflassa juomalaseja rikottaisiin ihan tarkoituksella, ulkona ja pullojen kanssa tämä lienee enemmän sääntö kuin poikkeus vähän kärjistäen. Mutta tosiaan, mulle ainakin näistä kirjoituksista tässä topikissa ja muissa, missä asiaa on sivuttu, tulee mieleen, että lasit lentelis kaaressa ihmisten huvituksena ihan koko ajan.



mä oon pari kertaa nähnyt kun jengi heittää lasin lattiaan tahalleen / tiputtaa tiskiltä tahalteen..
että tätäkin tapahtuu, ei onneksi paljon.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#70 • • Kon-tiki The Unsinkable

hallucinogen, 14.3.2008 13:34:
---
Kon-tiki, 14.3.2008 13:13:
Kovamuovituoppeja kaipaisinkin. Nomut oikeesti kiitos kun selitit, mistä tää järjettömyys johtuu: panimoista, jotka sponssaa laseja. Tässä olis suorastaan jonkun tutkivan journalistin paikka ottaa panimot puhutteluun, koska kovamuovituopit varsinkin näin terassikauden lähestyessä olisivat kyllä jotain aivan huippua, vaikka niis olisikin panimon logo.

---

Kuinkakohan moni oluenystävä äänestää jaloillaan jos joutuu muovituopista juomaan? Itse ainakin kierrän sellaisen terassin kaukaata, joka tarjoaa oluensa muovituopista, koska aina löytyy rafla, josta saa juomansa lasissa.



Fiksut terassit on hiukka eri asia kuin jotkut top40-nrj-hittionnelat la-yönä klo 02.30. Tai no, konemusiikkibileet la-yönä klo 02.30. Tosin siisteillä terasseillakin lasituoppi voi vahingossa murskaantua maahan -> hajottaa ohi kulkevien koirien tassut. Itse siis kannatan kovamuovituoppeja vähän kaikkialla. Hienot ruokaraflat ja niissä joka juomatyypille eri lasi -tsydeemit on sitten asia erikseen toki.
tomii

Posts: 3,594

#72 • • Edited tomii kallion herttua

Lyra, 14.3.2008 13:58:
---

mä oon pari kertaa nähnyt kun jengi heittää lasin lattiaan tahalleen / tiputtaa tiskiltä tahalteen..
että tätäkin tapahtuu, ei onneksi paljon.



Joo kyl tätä näkee, useinkin, ja nimenomaan konemusiikki-bileissä. Sit on kans sitä, että porukka vaan jättää keskelle tanssilattiaa lasin/pullon ja lähtee siitä pois <- mitä vitun järkeä? Sen vielä ymmärtää jotenkin, että jättää vaikka seinän viereen, mut helvetti KESKELLE lattiaa, jossa jorailee joku toista sataa tyyppiä. *ding* Eräistäkin "trance"-bileistä roudattiin kerran kaverin kanssa valehtelematta yhteensä varmaan kolmisenkymmentä lasia/pulloa keskeltä tanssilattiaa! Oltiin selvinpäin, niin siksi jaksettiin tätä harrastaa. Ja mitä nyt voin omien silmieni todistamana sanoa, niin tätä harrastaa pääasiassa se nuorempi väki (tosi yllättävää?)

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#73 • • Edited tomii kallion herttua

REivaaja, 9.3.2008 12:34:
---

Edit: ei kukaan halua käyttää sesonki aikaa vessaan jonottaviin asiakkaisiin. Jos tapahtumaan tulijat ei osta mitään, ei paikka kostu tarpeeksi. Ostamalla oluen/veden tuet siis myös bileitä.



Joo mun mielestä kaikkien aikojen paras mesta stadissa, Mocambo (edit: siis se alkuperäinen, johon tuli sit Soho), kuulema myytiin ainakin osittain sen takia, että asiakkaat eivät kuluttaneet tarpeeksi rahaa siellä. Eli vaikka mesta oli joka pe-la ihan tupaten täynnä, niin taisi olla aika tuskaa pitää sitä toimintaa kannattavana. Kollakin ne palkat on tosiaan maksettava. Mutta oon kyllä sitä mieltä, että 4e vedestä on tosi suolainen hinta, ellei siinä nyt oo sit jotakin lime/sitruunaviipaletta ja satsia jäitä mukana. No okei sittenkin on vähän suolaista, mut niin on muutkin hinnat rafloissa.

--
reivaan kunnes kuolen

Individual

Posts: 10,942

#74 • • Individual HYPNO!

tomii, 14.3.2008 14:42:
---
Lyra, 14.3.2008 13:58:
---

mä oon pari kertaa nähnyt kun jengi heittää lasin lattiaan tahalleen / tiputtaa tiskiltä tahalteen..
että tätäkin tapahtuu, ei onneksi paljon.

---


Joo kyl tätä näkee, useinkin, ja nimenomaan konemusiikki-bileissä. Sit on kans sitä, että porukka vaan jättää keskelle tanssilattiaa lasin/pullon ja lähtee siitä pois <- mitä vitun järkeä? Sen vielä ymmärtää jotenkin, että jättää vaikka seinän viereen, mut helvetti KESKELLE lattiaa, jossa jorailee joku toista sataa tyyppiä. *ding*



Joo, no tosiaan ihan rikkomista rikkomisen takia en muista todistaneeni kuunaan, mutta lasien hajasijoittelusta ja huolimattomuudesta johtuvia lasirikkoja kylläkin. Onhan sitä itsellänikin lasi jos toinen joskus mennyt rikki skoolatessa, ku se on olevinaan niin hieno tapa aina. *justjoo*
tomii

Posts: 3,594

#75 • • Edited tomii kallion herttua

Individual, 14.3.2008 14:57:
---

Joo, no tosiaan ihan rikkomista rikkomisen takia en muista todistaneeni kuunaan, mutta lasien hajasijoittelusta ja huolimattomuudesta johtuvia lasirikkoja kylläkin. Onhan sitä itsellänikin lasi jos toinen joskus mennyt rikki skoolatessa, ku se on olevinaan niin hieno tapa aina. *justjoo*



Joo olihan toi kohtuu järkytys, kun todisti ekaa kertaa sitä, kun joku jannu vetäsee lasin tyhjäksi kääntyy tytsyänsä kohti, sanoo jotakin tyyliin "lähtään tiskille" ja PAM lasi vaan tylysti maahan paskaksi. Se oli sellainen WTF-hetki mun "bileurassa". :D Sen jälkeen sitä on jotenkin sattunut bongailemaan noita tasaisin väliajoin, yleensä tosiaan niissä kemuissa, joissa käy nuorempaa väkeä ja ehkä vähän sellaisia uusia naamoja noissa piireissä ja vähän isommissa kemuissa.

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#76 • • REivaaja Guest

tomii, 14.3.2008 15:03:
Joo olihan toi kohtuu järkytys, kun todisti ekaa kertaa sitä, kun joku jannu vetäsee lasin tyhjäksi kääntyy tytsyänsä kohti, sanoo jotakin tyyliin "lähtään tiskille" ja PAM lasi vaan tylysti maahan paskaksi. Se oli sellainen WTF-hetki mun "bileurassa". :D Sen jälkeen sitä on jotenkin sattunut bongailemaan noita tasaisin väliajoin, yleensä tosiaan niissä kemuissa, joissa käy nuorempaa väkeä ja ehkä vähän sellaisia uusia naamoja noissa piireissä ja vähän isommissa kemuissa.


Pendulumeis viime kesänä kaikki spedet pisti lasit paskas ihan tahalteen. En aio enää mennä megakemuihin just sen takia et ne houkuttelee tollasii paskapäitä. Joku tulee vetää turpaan ku katot sen muijaa tai muuta vastaavaa. Olin itekki aika huonos hapes, mut ei ois tullu mieleekään heittää stobeja lattialle. Meinasin vetää turvatki niihin sirpaleisiin tanssilattialla. Ois tullu kivat vekit... Korvaako paikan vakuutus??
Avatar
#77 • • REivaaja Guest
Vähän OT, mut mua ärsyttää ku rappusissa on sellaset liukuesteet. No ok, jos mä käyn baarissa 2 kertaa viikossa ja kerta hioo mun pohjia 0,02 milliä, niin kohta ei oo enää kenkiä! Kyl mä ymmärtäisin jos ne ois vaik tahmeet, mut ei!! Ne on sellaset karheet niiku hiekkapaperi!!!
[Nuclear]

Posts: 5,855

#78 • • [Nuclear] el aprendiz

REivaaja, 14.3.2008 15:35:
Vähän OT, mut mua ärsyttää ku rappusissa on sellaset liukuesteet. No ok, jos mä käyn baarissa 2 kertaa viikossa ja kerta hioo mun pohjia 0,02 milliä, niin kohta ei oo enää kenkiä! Kyl mä ymmärtäisin jos ne ois vaik tahmeet, mut ei!! Ne on sellaset karheet niiku hiekkapaperi!!!


OT!

:D Miten teilläpäin kävellään rappusia jos niissä olevat liukuesteet kuluttaa kenkiä niin että sen huomaa?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#79 • • REivaaja Guest

[Nuclear], 14.3.2008 17:39:
:D Miten teilläpäin kävellään rappusia jos niissä olevat liukuesteet kuluttaa kenkiä niin että sen huomaa?


Erittäin humalassa!
Kolera

Posts: 4,256

#80 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

REivaaja, 14.3.2008 15:35:
Vähän OT, mut mua ärsyttää ku rappusissa on sellaset liukuesteet. No ok, jos mä käyn baarissa 2 kertaa viikossa ja kerta hioo mun pohjia 0,02 milliä, niin kohta ei oo enää kenkiä! Kyl mä ymmärtäisin jos ne ois vaik tahmeet, mut ei!! Ne on sellaset karheet niiku hiekkapaperi!!!


eli sul kuluu 0.04milliä pohjat viikossa ja vuodessa ne sit kuluu 0.04x52(tai 48 laskutavasta riippuen) eli max 2.08 milliä ni ei ne mihinkää kulu! =P
kitikitinillinnillin =)

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä