Ravintolat jossa vesi ei maksa

88 posts, 5 pages, 21,110 views

Avatar
#81 • • REivaaja Guest

Koera, 14.3.2008 18:16:
eli sul kuluu 0.04milliä pohjat viikossa ja vuodessa ne sit kuluu 0.04x52(tai 48 laskutavasta riippuen) eli max 2.08 milliä ni ei ne mihinkää kulu! =P
kitikitinillinnillin =)


Nii yhes vuodes! Nää mun korkkarit onki jotku manolot tai sellaset ni ois kiva et ne kestäis muutaman vuoden. Nää kuiteski makso sen auton verran, eikä autoakaan vuodessa vaihdeta. Kaiken lisäks ne on rumia ne naarmut siellä pohjassa, jos nyt vaikka sattuisin joskus haluta laittaa kengät pöydälle... Tai no pöydällä minä niitä säilytänkin ;)
tbo

Posts: 935

#82 • • Edited tbo budhisattva

sts, 14.3.2008 13:28:

Lisäksi seduloihin ei tule noita muovituoppeja koska herra s.koskinen on todennut että ne on junteille.



ai sedulassa _muovituopit_ on junteille?

mä kun luulin et koko pa...










.....tai antaa olla, en mä jaksa olla ilkee.

ed. ja olin valmiiks paskan läppäni kanssa vielä hidas. sheimoonmii.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

sts

Posts: 7,969

#83 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

tbo, 14.3.2008 19:12:
-clips-



sen lisäksi että olit paskan läppäsi kanssa hidas luit vielä tekstinikin väärin (sisälukutaito(tm)),

sanoin että sedu on todennut että muovituopit on junteille (ja siksi niitä ei ole siellä). Ja kyllä olen myös sitä mieltä että sedulat on junteille.
ramsau

Posts: 403

#84 • • ramsau chuck my norris

JussiS, 14.3.2008 12:41:
Itseasiassa peruslasituopin hinta on niin naurettavan pieni, että kertakäyttömuovituopit tulevat about saman hintaisiksi. Tämän lisäksi firmat sponssaa omalla logolla laseja ilmaiseksi.


Anteeksi OT, mutta tähän on yksinkertaisesti pakko tarttua.

Siis peruslasituoppi on sen hävikkiin nähden älyttömän kallis. Ja firmat sponssaa omilla logoillaan tuotteitaan ilmaiseksi? "Honestly, free lunch?" Ravintoloitsija maksaa omalla logolla teetetystä tuopista kolminkertaisen hinnan (perustuen tietysti lasituoppien yhtäaikaisen tilauksen määrään..)

Tottakai sen tuopin hinta laskee kun niitä tilaa kerralla sen 5000, mutta ei se silti halpaa ole. Ei siitä tuhannella selviä.

Kovamuovituopit olisi bileille varteenotettava vaihtoehto.
Kolera

Posts: 4,256

#85 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

ramsau, 15.3.2008 00:00:
---
JussiS, 14.3.2008 12:41:
Itseasiassa peruslasituopin hinta on niin naurettavan pieni, että kertakäyttömuovituopit tulevat about saman hintaisiksi. Tämän lisäksi firmat sponssaa omalla logolla laseja ilmaiseksi.
---

Anteeksi OT, mutta tähän on yksinkertaisesti pakko tarttua.

Siis peruslasituoppi on sen hävikkiin nähden älyttömän kallis. Ja firmat sponssaa omilla logoillaan tuotteitaan ilmaiseksi? "Honestly, free lunch?" Ravintoloitsija maksaa omalla logolla teetetystä tuopista kolminkertaisen hinnan (perustuen tietysti lasituoppien yhtäaikaisen tilauksen määrään..)

Tottakai sen tuopin hinta laskee kun niitä tilaa kerralla sen 5000, mutta ei se silti halpaa ole. Ei siitä tuhannella selviä.

Kovamuovituopit olisi bileille varteenotettava vaihtoehto.


varmaan tossa juuri otettiin se niiden hävikki mukaan ja verrattiin siihen et jokainen muovimuki vedettäis roskii juomisen jälkeen. Miksi ravintolan pitäisi teettää omalla nimellään olevia lasituoppeja kun niitä saa Koffin, Lapin kullan, Karhun logoilla puoli-ilmaiseksi(juujuu taisit ymmärtää väärin jussin lauseen =P)
Kovamuovituopit olis jees mutta kuka bilejärjestäjä tuo ravintolaan omat kovamuovituopit joita sitten bileiden aikana käytetään? Myöskin juuri tästä makunautintohommasta oluen kanssa sakki jaksaa sanoa heti.
Itselleni aika yks lysti mistä mä sen bisseni juon kun kuitenkin kurakepua tilaan. Toki sen mieluummin lasisesta tuopista joisin kuin muovisesta.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

ramsau

Posts: 403

#86 • • Edited ramsau chuck my norris

Koera, 15.3.2008 01:45:

Miksi ravintolan pitäisi teettää omalla nimellään olevia lasituoppeja kun niitä saa Koffin, Lapin kullan, Karhun logoilla puoli-ilmaiseksi(juujuu taisit ymmärtää väärin jussin lauseen =P)
Kovamuovituopit olis jees mutta kuka bilejärjestäjä tuo ravintolaan omat kovamuovituopit joita sitten bileiden aikana käytetään? Myöskin juuri tästä makunautintohommasta oluen kanssa sakki jaksaa sanoa heti.
Itselleni aika yks lysti mistä mä sen bisseni juon kun kuitenkin kurakepua tilaan. Toki sen mieluummin lasisesta tuopista joisin kuin muovisesta.


Kyseisestä asiasta käytetään nimitystä mainostuopit. Suuret panimot (lue: Sinebrychoff ja Hartwall) antavat tuoppeja ym. mainoskrääsää ns. bonuksena heidän tuotteidensa valinnasta. Esim. Jos perustat oman ravintolan ja päätät ottaa Hartwallin toimittajaksesi ja täten Lapin Kullan hanaan saat siitä tietyn määrän kivaa bonusta itsellesi joka auttaa tässä em. asiassa jotta ravitsemusurasi lähtee nousuun. Kilpailun koventuessa vanhat ravintoloitsijat juoksuttavat panimoita jolloin nämä ns. freebiet korostuu tukkutuotteiden paljousalennuksien kera.

Mikään baari ytimessä ei pyöri mainostuopeilla. Joten sitähän ei voitu tarkoittaa, eihän? (psl, panimoravintolat, olutravintolat joilla on joka oluelle oma lasimalli. Näitä voi helposti olla ravintolasta riippuen kymmeniä ja taas kymmeniä..:)

Juotko mielummin sen keskivertolagerisi kovamuovituopista ja tamppaat lattialla ilman lasinsiruja. Vai heitteletkö helmiä sioille kun haluat varta vasten juoda sen lasituopista ymmärtämättä oikeastaan miksi se pitäisi edes lasista juoda.. Onko sillä keskivertolagerilla nyt niiiiiiin paljon merkitystä? Ymmärtäisin jos nyt edes puhuttaisiin laatuoluista...

Ja ainiin. Kovamuovituoppeja jakelee eräs firma. Taitaa niitä olla useampikin.. Mutta periaatteessa käytäntöön kuuluu kaman roudaus paikalle, pesu, huolto, täydennys jne) esim. festarit käyttävät, samoin kuten myös muutama jäähalli sekä konsertti-ja tapahtumajärjestäjät.
Avatar
#87 • • REivaaja Guest
OT. Räkäläs on kiva ku muovituopin skraaduis on keltakuumeisia pizzanpaloja. NAM!
Kolera

Posts: 4,256

#88 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

ramsau, 15.3.2008 02:45:
---
Koera, 15.3.2008 01:45:
Itselleni aika yks lysti mistä mä sen bisseni juon kun kuitenkin kurakepua tilaan. Toki sen mieluummin lasisesta tuopista joisin kuin muovisesta.
---
Juotko mielummin sen keskivertolagerisi kovamuovituopista ja tamppaat lattialla ilman lasinsiruja. Vai heitteletkö helmiä sioille kun haluat varta vasten juoda sen lasituopista ymmärtämättä oikeastaan miksi se pitäisi edes lasista juoda.. Onko sillä keskivertolagerilla nyt niiiiiiin paljon merkitystä? Ymmärtäisin jos nyt edes puhuttaisiin laatuoluista...

Ja ainiin. Kovamuovituoppeja jakelee eräs firma. Taitaa niitä olla useampikin.. Mutta periaatteessa käytäntöön kuuluu kaman roudaus paikalle, pesu, huolto, täydennys jne) esim. festarit käyttävät, samoin kuten myös muutama jäähalli sekä konsertti-ja tapahtumajärjestäjät.


Kuten sanoin on aika yksi lysti mistä sen kurakepuni(eli se halvin kalja mitä baarista saa) juon. Muutenkin tuppaan nykyään juomaan kalsarikaljani huoneenlämpöisinä kun en jääkaappiin saakka jaksa niitä viedä. Toki minä sen olueni mieluummin juon lasisesta tuopista kylmänä, mutta sillä ei ole enää mitään merkitystä minkään muun asian kanssa. Lasisesta tykkään juoda ensinnäkin jo sen takia että se on käteen viileämpi ja mielestäni muuten vain juodessa miellyttävämpi kapistus suussa. Toiset sitten vaan haluaa sen lasista kun muovi on vaan muovia ja siten sekundaa ja siitähän lähtee makuja ja kaikkee =P mutta kyllä sakki maistaa pepsin ja kokiksenki erot jos oikeen ahkerasti juo. Jaksaisin väittää että voisin ittekki tunnistaa vaikken juuri kumpaakaan enää juo.

No toivotaan että niitä kovamuovituoppeja jaksetaan sitten hankkia paikan päälle rakennettaviin anniskelupisteisiin kun sellaisia bileisiin pistetään. Normibaareihin epäilen suuresti minkään järjestäjän jaksavan raahata tuplatuoppeja, pestä ja palauttaa vain koska joitakin häiritsee ne lasinsirut. Minua ei enää häirää, kun korkeintaan sen 10min jaksan tampata ja sekin levottomassa tuubassa. Toki itse pyrin pitämään lasiset juomahärpättimeni ehjinä ja tyhjinä laskemaan ne joko keskelle pöytää tai tiskille eikä ihan mihin sattuu

en keksiny taas enempää liirumlaarumia =)

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä