M-audio Torq - Käytännön plussat ja miinukset ?

29 posts, 2 pages, 9,832 views

dj upi

Posts: 1,835

#21 • • dj upi
xponent tilauksessa ja parempi traktori ladattuna. nyt sitten vaan odotellaan :P
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#22 • • Aziz Combat Fighter
Ai ei voi soittaa 45:sella?

Se siitä sitten. En mä mitään teknofiilistelyä kaipaa.
thomas

Posts: 5,618

#23 • • thomas

Ana-5000, 7.5.2008 15:03:
Ai ei voi soittaa 45:sella?

Se siitä sitten. En mä mitään teknofiilistelyä kaipaa.



45 on vaan semmosille jotka ei osaa soittaa 33:lla :P no ei vaan.. luulis olevan kohtuu helppo päivitys / hack jolla ton sais toimimaan :(
Jay T

Posts: 70

#25 • • Jay T
Onko kukaan maksanut ton $50 ja päivittäny Torq 1.5 versioon? Olis kiva tietää, että onko $50 arvoinen päivitys, kun tolla ilmaisella 1.0.4 versiollakin on pärjannyt.

--
-clubbing since 1998-

Jay T

Posts: 70

#27 • • Jay T

Ana-5000, 7.5.2008 15:03:
Ai ei voi soittaa 45:sella?

Se siitä sitten. En mä mitään teknofiilistelyä kaipaa.



Onhan se vähän totuttelu kysymys, jos on tottunut soittamaan normaaleilla 45rpm vinyyleitä, mutta kyl siihen tottuu. Herkempihän se on korjaukselle jne. mutta kyl sillä soittaa. Torq:n forumilla on ollu puhetta, että joku 3 osapuolen valmistaja saattais olla tekemässä siihen 45 rpm control vinyylit lähitulevaisuudessa.

--
-clubbing since 1998-

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#28 • • Aziz Combat Fighter

Jay T, 16.5.2008 12:05:
---
Ana-5000, 7.5.2008 15:03:
Ai ei voi soittaa 45:sella?

Se siitä sitten. En mä mitään teknofiilistelyä kaipaa.

---


Onhan se vähän totuttelu kysymys, jos on tottunut soittamaan normaaleilla 45rpm vinyyleitä, mutta kyl siihen tottuu. Herkempihän se on korjaukselle jne. mutta kyl sillä soittaa. Torq:n forumilla on ollu puhetta, että joku 3 osapuolen valmistaja saattais olla tekemässä siihen 45 rpm control vinyylit lähitulevaisuudessa.



Näh. Mä en ihan luota tohon tuotteeseen jos siitä puuttuu tollasia perusjuttuja.
jukkaboy

Posts: 96

#29 • • jukkaboy :--D

Jay T, 16.5.2008 12:05:
---
Ana-5000, 7.5.2008 15:03:
Ai ei voi soittaa 45:sella?

Se siitä sitten. En mä mitään teknofiilistelyä kaipaa.

---


Onhan se vähän totuttelu kysymys, jos on tottunut soittamaan normaaleilla 45rpm vinyyleitä, mutta kyl siihen tottuu. Herkempihän se on korjaukselle jne. mutta kyl sillä soittaa. Torq:n forumilla on ollu puhetta, että joku 3 osapuolen valmistaja saattais olla tekemässä siihen 45 rpm control vinyylit lähitulevaisuudessa.



Paskapuhetta tollanen 45/33-keskustelu. Jos ei osaa soittaa vinyyliä niin ei kannata sitten niillä aikakoodivinyyleilläkään soittaa! CD-aikakoodit toimii ihan yhtä hyvin tai jopa paremmin sellaiselle, joka ei vinyyliä hallitse.

Itse Torq'sta sitten.

- Conectiv-boksin heikohko ulosanti soitettaessa vinyyliä sen läpi
- Boksin läpi tulee karseet virtapiikit jos erehtyy nappaamaan virrat pois boksin ollessa mikserin perässä
- Torq-softan käyttöliittymästä puuttuu (tai ainakaan en o löytäny) tarpeettomien elementtien (softa-eq, efektit) piilottaminen jotka syö muutenkin pientä läppärin ruutua. Tilan voisi käyttää vaikka kirjastoikkunan suurentamiseen.
- Isojen päivitysten maksullisuus

+ Conectiv toimii myös muissa softissa audio I/O:na
+ Torq-softan vakaus Mäkillä
+ Aikakoodivinyyleillä tatsi on sama kuin soittaisi oikeasti vinyyliä
+ Torq-softan käyttöliittymän selkeys