remotion, 7.9.2008 05:34:
töttöröö, mun jalat ei toimi. tähän mennes 10+ kaikesta. mutta miten selvii huomisen vielä läpi?!? that is the guestion. öörgh-puuuh!!!
mitä sisään tuloon tulee, niin mä tulin klo 7 ja sisääntulo kesti noin 3,5sekuntia plus narikka, 6 sekuntia.
Toinen päivä pulkassa, ihan uskomatonta liekitystä, en ois ikinä uskonut että siinä kunnossa kun aamulla heräsin, jaksaisin vielä tanssia 8 tuntia lisää ihan täysillä, mutta näin vaan kävi!!!
Bileiden hailaitit odotetusti:
1.pv:
James Zabiela, kikat ja heiluva letti, ei voinu kuin jammailla mukana
Cosmic Gate, -perusvarmaa junaa
Matt Darey, ehdottomasti vaikka odotinkin että ois ehkä ollu bileiden paras akti, niin hyvänen aika mitä tööttäystä, youtube helisee vielä niistä pätkistä.
2.pv:
Sander van Doorn, oli iha jees, mutta ois voinu olla parempikin, santerilta heru mixlätty kotikuunteluunkin, josta plussa!
Markus Schulz, olin aina pitänyt tätä vähän AVB lämppäri-artistina, mutta termostapäivää mitä pankkeja tää herra räjäytteli, youtubeen poikii kans jotain pätkää näistä
Alex Kunnari, Isäntä isolla iillä, saundi oli juurikin parasta mahdollista, mietin setin aikana et tästä pitäs jätkälle herua jo joku finlandia palkinto tms.
Tiesto, luulin että testo soittais laamaa haussia, mutta ah ja voih, kuinka väärässä sitä onneksi olikaan, tuli tampattua 4litraa nestettä kehosta veke.
arvosana edelleen 10+++++, pakkasnuudelitkin maistui ja vaikka juomat loppu kesken ni ei ny ihan kokonaan sentään. ainoo miinus siitä Tieston aikana järkyttävän kovalle nostetusta volasta, tinnittää niin perkeleesti, vaikka eturivistä oltiin 50metrinpäässä.