Colors Festival 2008.. 6-7.9.2008 @ Kaapelitehdas

784 posts, 40 pages, 341,143 views

ramsau

#681 • • ramsau chuck my norris

Samu*, 7.9.2008 13:18:
Negatiivista sanomista ei oikeastaan löydy kuin imo täysin naurettavista paukkujen koosta. 2 desin lasiin virtanen ja siitä 7e, siis hetkinen??

Kun laitat lasiin jäät, et saa baarissakaan sen enempää itse tavaraa, baarin highball-lasin tilavuus on aikatarkka 250ml ja se on tosiaan täynnä jäitä. Mielestäni jäitä ei tuolla paljoa käytetty, mutta lasissa oli silti suht täyteen ahdettua tavaraa. Ja Virtanen on baarissa kuin baarissa sen 6-7e. Joten eipä nuo hinnat nyt meikää haitanneet. Lonkero 6e nyt on kallis, mutta sitten ollaan juomatta jos ei ole varaa.
STE

#682 • • STE
Hei saaks täält korvatulppia?

--
Good day

ide

#684 • • ide
Ostetaan 2 lippua samantiehen poijes, vitja kun ota selvää notta onko ovella vielä vai ei ? ja opiskelijahinta ei ois pahitteeeks! :DD 0504522435 / lari

#686 • • ville olen oikeasti ujo

Myös se, että niitä ammuttiin paljon alemmaksi vrt. Laserpointtien katonrajaan toi ainakin minulle huomattavasti lisää fiilistä :) Toivottavasti tänään homma toimii yhtä hyvin yksiin musiikin ja muiden valojen kanssa kuin eilen, kiitos VJ:lle ja kumppaneille.

Rajat määrittää säteilyturvakeskus ja ne menee jotenkin "vähintään 3 metrin pään yläpuolelle" ts. aika kattoon pitää ampua jos meinaa rajoja noudattaa :(
Displacer

#687 • • Displacer
Mun mielestä se safka oli kans ihan hyvää eikä laisinkaan pahan hintaista siihen määrän nähden. Jotain lämmintä kyllä odotin, mutta kyllä tuollakin mahansa sai täyteen.
Physics

#688 • • Physics Radio - suckers never play me!

Oli kyllä hienoa ihaillla tekniikkaa myös kun Zabielan ja Digweedin välissä vaihdettiin mikseri lennosta ja musiikki taukosi vain viideksi sekunniksi.

minkä takia mikserin vaihto?
caitrin

#689 • • Edited caitrin ö_____ö

Amnesia, 6.9.2008 09:23:

Tarkoittaako tämä sitä, että jos otan digipokkarin, niin ei tarvitse pelätä että pitää jättää narikkaan tai tunkea anukseen? *ding*

Kyllä sai ainakin eilen tuoda kameroita, kunhan ei ottanut videoita.
dj upi

#690 • • dj upi

sapeli, 7.9.2008 13:19:
---
dj upi, 7.9.2008 13:13:
Joo. Musta kans tuntuu et jengi ei oo älynny et kyseessä on nimenomaan festari, eikä klubi-ilta jossa saa vastinetta koko rahalle!
---

Omalla kohdalla ainakin tiedän että mulla ei mielenkiinto riitä 5-6h pidemmäksi aikaa vaikka ois jeesus enkelikuoroineen esiintymässä, jos tanssin niin jalat ei kestä tuon kauempaa, ja jos en tanssi niin ehdin tylsistymään ihan tarpeeksi. Saan bileistä eniten irti olemalla siellä hieman lyhyemmän aikaa, ja uskon että monella on sama tilanne. *joo*

Sitä varten sieltä pääsee kesken pois :P
#691 • • Equalizer Guest

Physics, 7.9.2008 14:00:
---

Oli kyllä hienoa ihaillla tekniikkaa myös kun Zabielan ja Digweedin välissä vaihdettiin mikseri lennosta ja musiikki taukosi vain viideksi sekunniksi.

---

minkä takia mikserin vaihto?

digweedin viime kaapelin keikalla oli sama juttu, herra ilmeisesti raahaa oman mikserin aina mukana järjestäjät varmaan tietää asiasta enemmän
dj upi

#692 • • dj upi

ville, 7.9.2008 13:59:
---
Myös se, että niitä ammuttiin paljon alemmaksi vrt. Laserpointtien katonrajaan toi ainakin minulle huomattavasti lisää fiilistä :) Toivottavasti tänään homma toimii yhtä hyvin yksiin musiikin ja muiden valojen kanssa kuin eilen, kiitos VJ:lle ja kumppaneille.

---

Rajat määrittää säteilyturvakeskus ja ne menee jotenkin "vähintään 3 metrin pään yläpuolelle" ts. aika kattoon pitää ampua jos meinaa rajoja noudattaa :(

Joo mut Laserpointissa ne rajat on varmistettu x 10 vrt tuolla just rajaan, joka toimi erinomaisesti :P

#693 • • ville olen oikeasti ujo

dj upi, 7.9.2008 14:06:
Joo mut Laserpointissa ne rajat on varmistettu x 10 vrt tuolla just rajaan, joka toimi erinomaisesti :P

Riippuu siitä missä on DJ ja esiintyjät. Jos sulla on jotain esitanssijoita / dj siellä lavalla, se sääntö pätee myös näihin.

Tietysti lavasuunnittelulla voi vaikuttaa tosi paljon siihen, miten rajat vaikuttaa varsinaiseen yleisöön. Colorissa toi suunnittelu toimi ilmeisesti yleisen kannalta paremmin :)
caitrin

#694 • • caitrin ö_____ö

sapeli, 7.9.2008 13:03:
Riippumatta siitä että ihmisille on järjestetty hyvin aikaa valua tasaista tahtia illan aikana sinne, on ainakin mun mielestäni ihan itsestäänselvää että ysin ja yhdentoista välillä tulee varmaan yli puolet koko kävijämäärästä, ja siihen yksi jono, yksi rannekepiste, yksi lipuntarkistaja EI ole tarpeeksi.

Ei se ihan itsestään selvää ole. Oli suorastaan noloa tanssia lähes tyhjässä salissa Zabielan tahtiin, olisi herralle suonut enemmänkin kuulijoita... mikähän siinä on, että vaikka bileet alkaisivat jo aamupäivällä ja olisi ties mitä suuria nimiä, niin porukka valuu silti paikalle vasta klo 22-23. Oma valinta tietysti... ja duunivuoroille ei toki voi mitään.

Enivei, oli kyllä todella tykitystä - ei mitään marinan aihetta!

LASERIT!! *sydän* erittäin tyylikkäästi käytetty ja tarpeeksi alas suunnattu!
TUNNELMA! *plur*
SETIT!! *tanssittel*
SAFKA! jota riitti kuten luvattiin! *slurps*
JA KAIKKI MUUT JÄRJESTELYT!! *joo* 10+++

--> Ja kohta uudestaan!! *nauru*
golem

#695 • • Edited golem Golem

caitrin, 7.9.2008 14:23:
---
sapeli, 7.9.2008 13:03:
Riippumatta siitä että ihmisille on järjestetty hyvin aikaa valua tasaista tahtia illan aikana sinne, on ainakin mun mielestäni ihan itsestäänselvää että ysin ja yhdentoista välillä tulee varmaan yli puolet koko kävijämäärästä, ja siihen yksi jono, yksi rannekepiste, yksi lipuntarkistaja EI ole tarpeeksi.

---

Ei se ihan itsestään selvää ole. Oli suorastaan noloa tanssia lähes tyhjässä salissa Zabielan tahtiin, olisi herralle suonut enemmänkin kuulijoita... mikähän siinä on, että vaikka bileet alkaisivat jo aamupäivällä ja olisi ties mitä suuria nimiä, niin porukka valuu silti paikalle vasta klo 22-23. Oma valinta tietysti... ja duunivuoroille ei toki voi mitään.

Ehkä siihen vaikuttaa esim. se, että aika harvalla bilekävijällä on varaa juoda anniskelualuehintaista juotavaa ja 7eur nuudeleita iltapäivästä aamuyöhön asti.
Andy

#696 • • Andy
..kax leirii *lmao*

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

sapeli

#697 • • Edited sapeli jokukukamikä?

dj upi, 7.9.2008 14:03:
---
sapeli, 7.9.2008 13:19:
---
dj upi, 7.9.2008 13:13:
Joo. Musta kans tuntuu et jengi ei oo älynny et kyseessä on nimenomaan festari, eikä klubi-ilta jossa saa vastinetta koko rahalle!
---
Omalla kohdalla ainakin tiedän että mulla ei mielenkiinto riitä 5-6h pidemmäksi aikaa vaikka ois jeesus enkelikuoroineen esiintymässä, jos tanssin niin jalat ei kestä tuon kauempaa, ja jos en tanssi niin ehdin tylsistymään ihan tarpeeksi. Saan bileistä eniten irti olemalla siellä hieman lyhyemmän aikaa, ja uskon että monella on sama tilanne. *joo*
---
Sitä varten sieltä pääsee kesken pois :P

Jep, mut ainakin eilen oli pääareenan kaikki vikat 3 esiintyjää kovin kiinnostavia, eli toi meni just niinkuin olin suunnitellutkin (miinus jonottaminen). Tänään on vaikeampi tilanne kun jo kello 18 aloittaa muakin paljon kiinnostava DJ!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

caitrin

#699 • • caitrin ö_____ö

golem, 7.9.2008 14:27:
---
caitrin, 7.9.2008 14:23:

---

Ehkä siihen vaikuttaa esim. se, että aika harvalla bilekävijällä on varaa juoda anniskelualuehintaista juotavaa ja 7eur nuudeleita iltapäivästä aamuyöhön asti.

Hinnat hipoi pilviä joo. Mutta kerran sai poistua jos tahtoi, voihan sillä ajalla käydä vetämässä vaikka halvemmat mäkkärimätöt ja perskännit *vink* *piis*
Tth

#700 • • Tth
Huhuh *plur*. Mäkään en usko tai sanoisinko: pelkään pahoin ettei eilistä (etenkin Cosmic Gate ) ja kokonaisuutena tulla ylittämään tänään. Oli kyllä mahtava meininki ja hienot valo/screeni esitykset!

Jalat olivat aika puuroa siinä Darey:n alottaessa, ja väsymys alko iskeä. Olin ollut siellä 15:40 lähtien ja lopuks tuli oltua yli 9.5 tanssilattioilla. Mutta nyt ei, ihme kyllä, tunnu enää missään *hymy*

Oli hieman kinnostavaa että kun kävin kiertelemässä House areenan luona pari nopeaa kierrosta kuulin Children, Silence ja Born Slippy:n ja 2 tunnin sisällä kuulin pää-areenalla kyseiset kappaleet uudestaan, tosin eri mixeinä.

Miinuksena, vähän harmitti kun oli kova nälkä siinä tasan 02:n kiepeillä ja ruoka 'ständi' oli (juuri?) sulkeutunut, mut ei voi mitään.