Colors Festival 2008.. 6-7.9.2008 @ Kaapelitehdas

784 posts, 40 pages, 339,353 views

Tebi

#421 • • Tebi normisetti
Pakko antaa palautetta:

Club Colorssin nettisivuilla mainostetaan Matt Dareytä vaan sillä, että tämä tapahtuma olis sen ensimmäinen visiitti tääl Suamessa.

Väittämähän on täysin väärin, koska Matt Darey kyl esiinty muistaakseni vuonna 2005 Madwaveis Tampereella. Hyvän pottikeikan kyl vetikin .. et pistäkääs joku uus mainoslause tiskiin

--
koi syö ja ruoste raiskaa

villelope

#422 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Tebi, 13.5.2008 17:37:
Väittämähän on täysin väärin, koska Matt Darey kyl esiinty muistaakseni vuonna 2005 Madwaveis Tampereella. Hyvän pottikeikan kyl vetikin .. et pistäkääs joku uus mainoslause tiskiin

Jep jep, pari sivua sitten tuo todettiinkin jo:

Loopy, 3.5.2008 19:22:
---
shkuroff, 3.5.2008 18:00:
Herra Darey oli Madwaveissa Tamperella kyllä hyvinkin läsnä 15.01.2005 *iloinen*

---

Onpa mies soittanut myös Porissa.

Tosin, ensimmäinen kerta Helsingissä taitaa olla nyt edessä.

DJuiceD

#424 • • DJuiceD Club destination promouter.
Sinne!*plur*

--
club destination will chill your week, once in a month!

alex kunnari

#425 • • alex kunnari
Tänään la 17.5 jälleen NRJ@The Clubissa kuukausittainen miksaukseni.. eli klo: 2200 - 0000.. www.nrj.fi Setin sisältö on nähtävillä www.alexkunnari.com ensiviikon alussa...

Colorssin tapahtumaan on tullut mielenkiintoisia palautteita, kiitos! Niitä vain lisää mikäli on järkeviä ehdotuksia.. Olemme aina panostaneet siihen jotta asioita otetaan huomioon sekä teemme asian eteen kaiken minkä voimme.. aina se ei tietenkään ole mahdollista, koska mitä tahansa voi tapahtua iltojen aikana. Nyt tulleita maileja on ollut miellyttävä lukea, koska nyt voimme tehdä etukäteen töitä ottaen huomioon teidän mielipiteitä eikä jälkikäteen lukemalla jotta mikä meni pieleen.. tosin täydellistä tapahtumaa kaikkien mieleen olevaa ei ole olemassa.. onneksi.. : )

Olen samaa mieltä rannekkeiden suhteen se oli oman näkökulmani ennen kyselyä.. sellaiset tulee eli vain kerran ulos ja sisään tultaessa otetaan ranneke pois. Samanlaiseen käytäntöön olen itse törmännyt useasti esim. Ibizalla Spacessa ja se tuntui toimivan.
Jake

#426 • • Edited Jake saloUG

Olen samaa mieltä rannekkeiden suhteen se oli oman näkökulmani ennen kyselyä.. sellaiset tulee eli vain kerran ulos ja sisään tultaessa otetaan ranneke pois. Samanlaiseen käytäntöön olen itse törmännyt useasti esim. Ibizalla Spacessa ja se tuntui toimivan.

suosittelen alex lämpimästi http://www.tiketti.fi/smslippu/
Liput ovat yksilöityjä ja elektronisen luennan jälkeen lippukoodi mitätöityy ja näin tapahtumaan pääsee vain kerran sisään samalla koodilla.
Huom lukijalaitteet lukevat myös perinteiset liput.
ei tarvitse leikkiä rannekkeiden kanssa., kustannuksiltaan ehkä hieman kalliimpi. mutta sanotaanko että ei varmaan hirveesti tunnu teidän budjetissa enää :)

edit. saavavilla myöskin lippupalvelusta tuota palvelua. isoista tapahtumista ainakin ruisrock ja ankkarock käyttää kyseistä palvelua.
Displacer

#427 • • Displacer
Damn, pitäisi olla Saksassa sunnuntaina jo :(
dj upi

#428 • • dj upi

Jake, 20.5.2008 01:45:
---

---

suosittelen alex lämpimästi http://www.tiketti.fi/smslippu/
Liput ovat yksilöityjä ja elektronisen luennan jälkeen lippukoodi mitätöityy ja näin tapahtumaan pääsee vain kerran sisään samalla koodilla.
Huom lukijalaitteet lukevat myös perinteiset liput.
ei tarvitse leikkiä rannekkeiden kanssa., kustannuksiltaan ehkä hieman kalliimpi. mutta sanotaanko että ei varmaan hirveesti tunnu teidän budjetissa enää :)

edit. saavavilla myöskin lippupalvelusta tuota palvelua. isoista tapahtumista ainakin ruisrock ja ankkarock käyttää kyseistä palvelua.

Mut toihan tarkistetaan sisääntullessa? Se ei siis sisällä sitä yhden poistumisen taktiikkaa, rannekkeeti siis joutuis hankkimaan kuitenkin :/ Tietysti toi vähentäis paperimassan määrää joka on erittäin kannattava veto sinänsä :)
Homegrove

#430 • • Edited Homegrove Further
Tuli aika odotusvibat taas tästä kuvasta, James Zabiela @ Coachella, USA:

coachella5%20025.jpg

--
Forward thinking house music

Unik

#431 • • Unik

Homegrove, 24.5.2008 19:00:
Tuli aika odotusvibat taas tästä kuvasta, James Zabiela @ Coachella, USA:

coachella5%20025.jpg

DAMN ! Näyttäis olevan aika mehukas boogie päällä.
Homegrove

#435 • • Homegrove Further
Se hyppää urpot. :D

--
Forward thinking house music

Paul Page

#437 • • Paul Page
Miks kaikkien mukavien tapahtumien pitää pukata samalle viikonlopulle? Tour de Helsinki olis kans 7.9. ja siihen olis kiva osallistua, mutta taitaa tulla liian rankka viikonloppu jos ensin pomppii la Kaapelilla, sitten fillaroi su-päivän ja taas illalla pomppimaan...

Hmm.. pitää miettiä lähempänä tarkemmin.
alex kunnari

#438 • • alex kunnari
Colorsia odotellessa.. : )

Tänä lauantaina 14.6 kannattaa kääntää jälleen NRJ päälle nimittäin kuukausittainen miksaukseni on tulossa jälleen.. jota tässä parasta aikaan miksaan.. : ) Eli siis klo: 2200 - 0000 NRJ at the Club. Olen kasannut roppakaupalla mukaan kesäistä fiilistä sekä leppoisaa menoa.. ; )

T.alex kunnari
Miltzu

#439 • • Miltzu
Lippu ostettu, nyt pitää vaan järjestää itteni Suomeen tuolloin :D

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

m1kk3

#440 • • Edited m1kk3 no-life
Jees, kohta liput hankintaan ja hotelli varaukseen :) Vuoden odotetuimmat bileet on kohta ovella :)

edit: ei mitään sittenkään =P

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti