784 posts, 40 pages, 339,510 views
Kon-tiki, 6.5.2008 15:09:
---
Twist,
Kun katselee ensinmäisen päivän esiintyjä kaartia on turha puhua UG:sta. Vaikka Tiesto esiintyykin sunnuntaina on mielestäni turha puhua, että sunnuntai olisi jotenkin enemmän kaupallinen?? IMO!
---
Lauantain esiintyjistä kukaan nyt vaan ei ole soittanut 2h settiä Ateenan olympialaisten avajaisissa, esiintynyt Sonyn tv-mainoksissa eikä toisaalta omista New Yorkin Pacha-klubia tai haali jatkuvasti rojalteja 90-luvun hittibiisinsä I Like To Move It'in soitoista maailman jokaikisellä bodypump-tunnilla maailman tappiin asti. Kaks vikaa kohtaa siis Morilloa koskien.
Näitä seikkoi jos ei oteta huomioon niin ei se sunnuntai sen kaupallisempi olekaan kun lauantai. Ja johan mä ekassa postauksessani tästä aiheesta vihjasin, ettei ole välii vaikka oliskin.
Viltsu, 6.5.2008 13:18:
---
Pete Input, 6.5.2008 10:23:
---
Jos nyt kuitenkin mennään ajassa taaksepäin vaikka vuoteen '92 ja otetaan esille nimet Jam El Mar & Dj Dag aka Dance 2 Trance. Siinä pala Trancen historiaa...
---
ISOPala Trancen historiaa a'la viime kaapeli-Digweed extravaganza, vika biisi:
LSG - Netherworld
Suu suppuun ja avain arkkuun!
art of trancen madagaskar on se kiksuhko biisi jonka varmaan oot kuullut.MRC, 30.4.2008 09:03:
---
Riku, 30.4.2008 08:42:
---
MRC, 30.4.2008 08:19:
No mikäs on sun mielestä sit Trancea :) Ja eikös tuo Schultz soita pääasias Coldharbourii? :D
---
Coldharbour on imho progressiivista trancea, joka on paljon lähempänä oikeaa Trancea kun esim joku Cosmic Gate Trance kuitenkin on kehittyny genrenä abt sillon kun sä olit vielä vaipoissa. Levylafkoista vois mainita esim Platipuksen ja Steelfishin, artisteista Art Of Trancen, Union Jackin, Qattaran ja Deepskyn.
---
Joo Cosmic Gate on mun mielestä eurotrancea joka on siis Eurodancen ja Trancen hybridi (hirveetä sontaa jos multa kysytään) :). Art of Trancelta oon tainnu yhden biisin kuulla ja se oli mun mielestä todella kiksu :D Mut kuten sanoit oon aikas nuori joten en todellakaan tiiä kaikkia käänteitä Trancen historiassa :)
Jago, 6.5.2008 18:12:
Kauheen vaikee päättää kumman päivän lipun ostaa , vaiko molempien
Joo kyl siinä vaiheessa taitaa olla helpompaa ostaa molemmat. Saa nähä jaksaako tamppaa kahta päivää putkeen*hihu* pitää hankkitua hankkia kesän aikana tanssikuntoon*joo*mikke, 6.5.2008 18:15:
---
Kauheen vaikee päättää kumman päivän lipun ostaa , vaiko molempien
---
No jos niillä on 15 euroa hintaeroa ni liekö tota nyt niin kauheesti järkee pähkäillä. Tämä siis omana mielipiteenä
Jago, 6.5.2008 18:17:
---
Saa nähä jaksaako tamppaa kahta päivää putkeen*hihu*
Jago, 6.5.2008 18:06:
---
MRC, 30.4.2008 09:03:
---
Riku, 30.4.2008 08:42:
---
MRC, 30.4.2008 08:19:
---
art of trancen madagaskar on se kiksuhko biisi jonka varmaan oot kuullut.
Suurin osa sen tuotoksista, mitä itte oon kuullut on acid trancea
Bio, 6.5.2008 10:38:
---
MRC, 30.4.2008 09:03:
Joo Cosmic Gate on mun mielestä eurotrancea joka on siis Eurodancen ja Trancen hybridi (hirveetä sontaa jos multa kysytään)
---
Oletko kuunnellu Cosmic Gaten nykyistä tuotantoa? Mun mielestä aika kaukana "eurotrancesta" tai yleensäkään mistään euro[insert genre here] ;) Ehkä muutamia vuosia sitten CG:ltä tuli kikkelimpää tavaraa ulos mut nykyään niiden soundi muuttunu parempaan suuntaan.
Jiimo, 6.5.2008 17:30:
---
---
Pete Input, 6.5.2008 10:23:
---
Jos nyt kuitenkin mennään ajassa taaksepäin vaikka vuoteen '92 ja otetaan esille nimet Jam El Mar & Dj Dag aka Dance 2 Trance. Siinä pala Trancen historiaa...
---
LSG - Netherworld
---
Hmm, onko se nyt niin iso pala, jos setin päätteeksi soitetaan yksi biisi vanhempaa kamaa, ja sekin vuodelta 1996? jos ymmärsin oikein...
Digweed kiihottaa eniten. En tiiä yhtään mimmosta se soittaa nykyään.. epäilempä ettei enää hyvää trancee*uuh*
Arscavadance, 5.5.2008 11:18:
Virtasetki pitää tehdä reilunkaupanhyvänolonbanaaneista.
---
ei vaan drinkkejä ei saa tehä mistää mikä langettaa varjon.. muuten en oo tulos. eli jarkkäreiden on parasta ruveta kaivamaan ituja maahan jos meinaa saada mut mestoille..
Kriss G, 7.5.2008 11:19:
---
---
ei vaan drinkkejä ei saa tehä mistää mikä langettaa varjon.. muuten en oo tulos. eli jarkkäreiden on parasta ruveta kaivamaan ituja maahan jos meinaa saada mut mestoille..
---
Joo ja soitettavien levyjen pitää olla tehty luonnonkumista. Muuten en tuu.
Viltsu, 7.5.2008 08:45:
---
Jiimo, 6.5.2008 17:30:
---
---
LSG - Netherworld
---
Hmm, onko se nyt niin iso pala, jos setin päätteeksi soitetaan yksi biisi vanhempaa kamaa, ja sekin vuodelta 1996? jos ymmärsin oikein...
---
Et tainnut olla paikalla? .)
ON
Arscavadance, 7.5.2008 18:00:
---
---
---
---
---
oot ihan oikees ja pitää lisää viel et jos bassot on niin kovalla et ne haittaa tikkojen parittelua, niin järkkään desbelimittaajan paikalle. ja bileet loppuu siihen...
Individual, 7.5.2008 18:27:
---
Arscavadance, 7.5.2008 18:00:
---
---
---
---
---
oot ihan oikees ja pitää lisää viel et jos bassot on niin kovalla et ne haittaa tikkojen parittelua, niin järkkään desbelimittaajan paikalle. ja bileet loppuu siihen...
---
Mä en tuu jos Kriss G ei ole luonnon asussa, eli alasti.
kolina, 5.5.2008 10:05:
Muuten, onko tapahtumassa joku ruokaosasto? Toivottavasti, sillä pelkällä olutmaltaalla ja energiajuomalla potkiminen voi alkaa heikottaa jos meinaa tulla jo iltapäivän puolella paikalle.