Colors Festival 2008.. 6-7.9.2008 @ Kaapelitehdas

784 posts, 40 pages, 339,381 views

pirpeli

#361 • • pirpeli
Mä maksaisin pelkästä Digweedistä ton määrän euroja. Oli sen verran maukkaat pippalot Screen 6 Years Anniversary, että voi huhhhuh. Ja nyt sama mies puikoissa. MUST COME!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Mark

#362 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
*sydän* Alex, nyt räjäytit kyllä jackpotin <3 Sanomattakin selvää että nämä ovat vuoden kaapelikemut!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

herman

#363 • • herman
oliko aivan pakko buukata myös digweed..
ei pysty enää skipata näitä ilman, että vituttais huolella. *iloinen*
Kriss G

#364 • • Kriss G Wir brauchen bass

Arscavadance, 3.5.2008 21:26:
Joo liian kaupallinen en oo tulos.*vink*

Todellaki! Ykski batterybanneri ni meikä pistää boikottiin. Oli mikä tahansa Digweed tai Zabiela puikoissa. Eiku...

--
DESTROY ALL HIPPIES

kolina

#365 • • kolina
Zabielan setti kyllä pitää tulla kokemaan heti alusta alkaen. Eikä toi Digweed siihen perään ole ollenkaan hassumpi. Sunnuntaikin vaikuttaa varsin pätevältä. Toivottavasti äänentoisto ym. puitteet ovat laadussa myös esiintyjien tasolla ja saadaan tupa täyteen.

Muuten, onko tapahtumassa joku ruokaosasto? Toivottavasti, sillä pelkällä olutmaltaalla ja energiajuomalla potkiminen voi alkaa heikottaa jos meinaa tulla jo iltapäivän puolella paikalle.
Arscavadance

#366 • • Arscavadance

Kriss G, 5.5.2008 09:52:
---

---

Todellaki! Ykski batterybanneri ni meikä pistää boikottiin. Oli mikä tahansa Digweed tai Zabiela puikoissa. Eiku...

Mulle riittää et kuulen huhun et joku juo tuol batteryy. Koko paska menee samantien mustalle listalle.*grr*

--
Condo Tappaa!!

Kriss G

#367 • • Kriss G Wir brauchen bass

Arscavadance, 5.5.2008 11:09:
---
---

---

---

Mulle riittää et kuulen huhun et joku juo tuol batteryy. Koko paska menee samantien mustalle listalle.*grr*

Oikeeseen osut. Virtasetki pitää tehdä reilunkaupanhyvänolonbanaaneista.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Arscavadance

#368 • • Arscavadance

Kriss G, 5.5.2008 11:14:
---
Arscavadance, 5.5.2008 11:09:
---
---

---

---

---

Oikeeseen osut. Virtasetki pitää tehdä reilunkaupanhyvänolonbanaaneista.

ei vaan drinkkejä ei saa tehä mistää mikä langettaa varjon.. muuten en oo tulos. eli jarkkäreiden on parasta ruveta kaivamaan ituja maahan jos meinaa saada mut mestoille..

--
Condo Tappaa!!

Avangion

#369 • • Avangion Punakardinaali
Mä menen niiiiiin tänään ostamaan liput molemmille päiville hyvään kotiin tänään! *hihu*

Tästä tulee niin herkkua! *slurps*

*jiihaa*

Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Pete Input

#370 • • Pete Input Asiantuntija

MRC, 30.4.2008 09:03:
---
Riku, 30.4.2008 08:42:
---
MRC, 30.4.2008 08:19:
No mikäs on sun mielestä sit Trancea :) Ja eikös tuo Schultz soita pääasias Coldharbourii? :D
---
Coldharbour on imho progressiivista trancea, joka on paljon lähempänä oikeaa Trancea kun esim joku Cosmic Gate *eiei* Trance kuitenkin on kehittyny genrenä abt sillon kun sä olit vielä vaipoissa. Levylafkoista vois mainita esim Platipuksen ja Steelfishin, artisteista Art Of Trancen, Union Jackin, Qattaran ja Deepskyn.

---

Joo Cosmic Gate on mun mielestä eurotrancea joka on siis Eurodancen ja Trancen hybridi (hirveetä sontaa jos multa kysytään) :). Art of Trancelta oon tainnu yhden biisin kuulla ja se oli mun mielestä todella kiksu :D Mut kuten sanoit oon aikas nuori joten en todellakaan tiiä kaikkia käänteitä Trancen historiassa :)

Jos nyt kuitenkin mennään ajassa taaksepäin vaikka vuoteen '92 ja otetaan esille nimet Jam El Mar & Dj Dag aka Dance 2 Trance. Siinä pala Trancen historiaa...

--
Input Sessions

Bio

#371 • • Bio The Bullies / Pinky

MRC, 30.4.2008 09:03:
Joo Cosmic Gate on mun mielestä eurotrancea joka on siis Eurodancen ja Trancen hybridi (hirveetä sontaa jos multa kysytään)

Oletko kuunnellu Cosmic Gaten nykyistä tuotantoa? Mun mielestä aika kaukana "eurotrancesta" tai yleensäkään mistään euro[insert genre here] ;) Ehkä muutamia vuosia sitten CG:ltä tuli kikkelimpää tavaraa ulos mut nykyään niiden soundi muuttunu parempaan suuntaan.
supertony

#372 • • supertony Code Red

Jos nyt kuitenkin mennään ajassa taaksepäin vaikka vuoteen '92 ja otetaan esille nimet Jam El Mar & Dj Dag aka Dance 2 Trance. Siinä pala Trancen historiaa...

Totta. Jutkut väittävät, että Dance To Trancen We Came In Peace olis niitä suht ekoja trance pläjäyksiä *vink*

Power Of American Natives rokkas joka tapauksessa *joo**hihu*

...menee kyl vähän ohi sektorille, mut... *hymy*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

Kon-tiki

#373 • • Kon-tiki The Unsinkable
Zabiela ja Digweed *hikoil**hikoil**hikoil* kummaltakin on tullu nähtyä parin viime vuden mittaan niin timantit keikat ettei mitään määrää!!

Harmi että Morillo on pistetty eri päivälle, mutta aina ei voi voittaa. Ja toisaalta onpahan sitten sunnuntai oikein reilusti kaupallinen niille jotka sellaisesta tykkää, kun on sillon se Tiestokin.
Twist

#374 • • Twist Team Kemuttajat

Kon-tiki, 6.5.2008 11:07:
Ja toisaalta onpahan sitten sunnuntai oikein reilusti kaupallinen niille jotka sellaisesta tykkää, kun on sillon se Tiestokin.

Aina ei voi ymmärtää ihmisten kommentteja ... *täh*
Kon-tiki

#375 • • Kon-tiki The Unsinkable

Twist, 6.5.2008 11:24:
---
Ja toisaalta onpahan sitten sunnuntai oikein reilusti kaupallinen niille jotka sellaisesta tykkää, kun on sillon se Tiestokin.

---

Ai sori, luulin erheellisesti että Tiesto ei oliskaan ug.

No mut vakavasti sanottuna kaikki mistä ihmiset maksaa rahaa on "kaupallista", eikä kaupallisuus ole itselleni mikään kirosana. Ilman plussamerkkistä tulosta ei mitkään bileet tietenkään jatku kovin kauan. Hienoahan se vaan on, että yleisömagneetti Tieston edellä Kaapelille saadaan myös mua enemmän miellyttäviä dj:tä *hymy*
Twist

#376 • • Twist Team Kemuttajat

Kon-tiki, 6.5.2008 12:15:
---
Twist, 6.5.2008 11:24:
---

---

---

Ai sori, luulin erheellisesti että Tiesto ei oliskaan ug.

No mut vakavasti sanottuna kaikki mistä ihmiset maksaa rahaa on "kaupallista", eikä kaupallisuus ole itselleni mikään kirosana. Ilman plussamerkkistä tulosta ei mitkään bileet tietenkään jatku kovin kauan. Hienoahan se vaan on, että yleisömagneetti Tieston edellä Kaapelille saadaan myös mua enemmän miellyttäviä dj:tä *hymy*

Kun katselee ensinmäisen päivän esiintyjä kaartia on turha puhua UG:sta. Vaikka Tiesto esiintyykin sunnuntaina on mielestäni turha puhua, että sunnuntai olisi jotenkin enemmän kaupallinen?? IMO!*piis*
Viltsu

#377 • • Viltsu noname

Pete Input, 6.5.2008 10:23:
---

ISOPala Trancen historiaa a'la viime kaapeli-Digweed extravaganza, vika biisi:
LSG - Netherworld

Suu suppuun ja avain arkkuun!

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Kon-tiki

#378 • • Kon-tiki The Unsinkable

Twist,
Kun katselee ensinmäisen päivän esiintyjä kaartia on turha puhua UG:sta. Vaikka Tiesto esiintyykin sunnuntaina on mielestäni turha puhua, että sunnuntai olisi jotenkin enemmän kaupallinen?? IMO!*piis*

Lauantain esiintyjistä kukaan nyt vaan ei ole soittanut 2h settiä Ateenan olympialaisten avajaisissa, esiintynyt Sonyn tv-mainoksissa eikä toisaalta omista New Yorkin Pacha-klubia tai haali jatkuvasti rojalteja 90-luvun hittibiisinsä I Like To Move It'in soitoista maailman jokaikisellä bodypump-tunnilla maailman tappiin asti. Kaks vikaa kohtaa siis Morilloa koskien.

Näitä seikkoi jos ei oteta huomioon niin ei se sunnuntai sen kaupallisempi olekaan kun lauantai. Ja johan mä ekassa postauksessani tästä aiheesta vihjasin, ettei ole välii vaikka oliskin.