Colors Festival 2008.. 6-7.9.2008 @ Kaapelitehdas

784 posts, 40 pages, 339,848 views

alex kunnari

#261 • • alex kunnari
Hei kaikille,

Colorsin Festivaalien Line Upin julkaisu siirtyy ensiviikkoon vk 18. Emme saa uusia sivujamme aivan julkaisu kuntoon perjantaihin mennessä joten siirretään viikolla asiaa.. Kaikki Festivaalien DJ ovat buukattu ja toiveitakin on otettu huomioon.. mutta siitä vasta ensiviikolla.. ; )

-Alex & Colors Team-

P.S Tänä la 26.4.2008 tulee NRJ @ The Clubissa Alex Kunnarin 2h mixsaus klo 2200-0000.. Miksaus tulee jatkossa aina kerran kuukaudessa vuoden loppuun saakka.
yaotzin

#262 • • yaotzin
iha must. ku sais viel jotai kovempaa mäiskettä ku trance illemmalle ku alkaa viina nousee hattuu ja jalka vispaa nopeempaa.
yaotzin

#263 • • yaotzin

MRC, 30.3.2008 18:36:
---
Jay T, 30.3.2008 13:27:
Mahtaako lipun hinnaksi muodostua bauttiarallaa 1 000 000e jos sinne otetaan kymmenittäin isoja nimiä? *pepsodent*

---

No kyllähän nyt ton verran rahaa aina löytyy *lmao*

se on aivan yks paskan hailee paljo maksaa, onhan tässä aikaa säästää. toivottavasti pääsee vaa intistä lomille :P
Individual

#264 • • Individual HYPNO!

alex kunnari, 23.4.2008 14:50:
Hei kaikille,

Colorsin Festivaalien Line Upin julkaisu siirtyy ensiviikkoon vk 18. Emme saa uusia sivujamme aivan julkaisu kuntoon perjantaihin mennessä joten siirretään viikolla asiaa..

Viddu sentäs. Olisi kyllä ollut aika jees, jos koko line-uppi olis ollut julki jo tällä viikolla, mutta kaippa tässä jaksaa vielä odotella jonkin aikaa.
ElNiño

#265 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Junkie XL, Way Out West tai vaikkapa Laurent Garnier, kiitos. :)

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

Riku

#266 • • Edited Riku The Little Prince

MRC, 27.3.2008 15:00:
En mä niin sanonu :D Mut näiden bileiden isoin juttu taitaa olla Trance? Sano jos oon tosi pahasti vääräs? Eikai se päälava muuten olis trance lava? :D

Ei se nyt ainakaan Trance isolla T:llä ole, paskakiksua lähinnä *skenepuristinillitys*

edit: njoo, onhan siellä Schultz, mutta sekin on taitu Colorsin perinteisen linjan mukaan tuoda tänne jo jokuseen otteeseen

--
Kyseenalaista aina kaikki.

MRC

#267 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Riku, 29.4.2008 23:07:
---
MRC, 27.3.2008 15:00:
En mä niin sanonu :D Mut näiden bileiden isoin juttu taitaa olla Trance? Sano jos oon tosi pahasti vääräs? Eikai se päälava muuten olis trance lava? :D
---
Ei se nyt ainakaan Trance isolla T:llä ole, paskakiksua lähinnä *skenepuristinillitys*

edit: njoo, onhan siellä Schultz, mutta sekin on taitu Colorsin perinteisen linjan mukaan tuoda tänne jo jokuseen otteeseen

No mikäs on sun mielestä sit Trancea :) Ja eikös tuo Schultz soita pääasias Coldharbourii? :D

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Riku

#268 • • Riku The Little Prince

MRC, 30.4.2008 08:19:
No mikäs on sun mielestä sit Trancea :) Ja eikös tuo Schultz soita pääasias Coldharbourii? :D

Coldharbour on imho progressiivista trancea, joka on paljon lähempänä oikeaa Trancea kun esim joku Cosmic Gate *eiei* Trance kuitenkin on kehittyny genrenä abt sillon kun sä olit vielä vaipoissa. Levylafkoista vois mainita esim Platipuksen ja Steelfishin, artisteista Art Of Trancen, Union Jackin, Qattaran ja Deepskyn.

--

MRC

#269 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Riku, 30.4.2008 08:42:
---
MRC, 30.4.2008 08:19:
---
Coldharbour on imho progressiivista trancea, joka on paljon lähempänä oikeaa Trancea kun esim joku Cosmic Gate *eiei* Trance kuitenkin on kehittyny genrenä abt sillon kun sä olit vielä vaipoissa. Levylafkoista vois mainita esim Platipuksen ja Steelfishin, artisteista Art Of Trancen, Union Jackin, Qattaran ja Deepskyn.

Joo Cosmic Gate on mun mielestä eurotrancea joka on siis Eurodancen ja Trancen hybridi (hirveetä sontaa jos multa kysytään) :). Art of Trancelta oon tainnu yhden biisin kuulla ja se oli mun mielestä todella kiksu :D Mut kuten sanoit oon aikas nuori joten en todellakaan tiiä kaikkia käänteitä Trancen historiassa :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

tomii

#270 • • tomii kallion herttua

Riku, 30.4.2008 08:42:
---

Qattara - Come With Me <- ehkä top-3 meitsin all time trance -biisilistalla, ihan törkee ralli. *jiihaa* Voiskin pistää saman tien soimaan *joo* Eikä Art of Trancen Madagasgar, Kaleidoscope tai Gloria kauas putoa nekään. Ite en kyl kans ymmärrä ihan täysin millä kriteereillä porukka kutsuu nykyään saundia tranceksi. Aika paljon on matskua, jolla ei oo MUN mielestä juuri mitään tekemistä trancen kanssa, jota hehkutellaan tranceksi (esim. noi 134bpm:ssä pyörivät vokaalivetoiset kipaleet: ja joo trance on kehittynyt, mut se on sit ihan eri juttu, mut toi ei mun mielestä ole kyl mitään trancea, vaikka joku dj-mag top-100 #1 "trance-stara" sellasta soitteliskin *provo tuli taloon*)

Ja joo Platipus on kyl niin rautanen leibeli, että oksat pois. *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

Riku

#271 • • Edited Riku The Little Prince

MRC, 30.4.2008 09:03:
Art of Trancelta oon tainnu yhden biisin kuulla ja se oli mun mielestä todella kiksu :D

Kokeile vaikka Gloriaa.

edit: aha, Tomii ehti ensin

--

alex kunnari

#273 • • alex kunnari
Colors Festival Line up julkaistaan tänään.. liput ovat myynnissä Tikettien myyntipisteissä ympäri maata + heidän netti myynnissä tämän päivän aikana. Street Beat aloittaa myös myynin kunhan liput saapuvat heille tämän päivän aikana.

Lippu kannattaa hankkia ajoissa.. : )
kimbbo

#274 • • kimbbo
Tuo sunnuntai ihmetyttää vieläkin... WHY?! :D Sen takia ei taida päästä... *itkupotkuraivari* nooh näkee sitte lähempänä... liput on kyllä varmaan jo myyty silloin :D
alex kunnari

#275 • • alex kunnari

kimbbo, 2.5.2008 14:34:
Tuo sunnuntai ihmetyttää vieläkin... WHY?! :D Sen takia ei taida päästä... *itkupotkuraivari* nooh näkee sitte lähempänä... liput on kyllä varmaan jo myyty silloin :D

sen vuoksi koska kaikki djt eivät suomeen suostu saapumaan pe/la, koska maailmalla on parempaa tarjolla.. ; ) me emme ole ihan ns. A listalla tämän maan kanssa.. mutta luulen jotta sunnuntai ei ole sinulle ongelma kunhan odotat pari tuntia line upin julkaisuun.. = ) Colors on ennenkin tehnyt useita iltoja pelkästää ja nimenomaan sunnuntaisin.
psyche

#276 • • psyche
Aivan pakko päästä paikanpäälle!*joo* jos ei muute onnistu tuon rahan kanssa niin ainaki lauantaiks! Ja eiku rahankeruu pystyyn vaan *kuolaa* onneksi tässä vielä on jonkin verran eikaa.. toivottavasti eivät liput ehi loppuu kesken....

--
*slurps*

Looney1978

#278 • • Looney1978 HardHouse 4 Life!
Jätetäänkö näitä lippuja paljon ovelta myytäviks vai kannattaako se ostaa ennakkoon ettei jää ilman ainakaan...
Armadance

#279 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer
Sunnuntaibileet rule! *vink*

Bring on the line-up!

Ja mitä Schulzin setteihin tulee niin tyyli on muuttunut totaalisesti muutaman viime vuoden aikana. Esimerkiksi Colorseissa 2004 Schulz oli Arminin lämppäri ja setti oli tosi puhdasta Coldharbour-soundia kuten esim samana vuotena ilmestyneellä Colharbour 2CD:lla. Vuodesta 2006 tyyli on muuttunut huomattavasti energisempään ja kovempaan suuntaan ja esim Armadan bileissä Markus soittaa Arminin jälkeen (jotta jonkinlainen järkevä progressio illassa säilyisi...muuten Armin sais soittaa Astrixia tms illan päätteeksi...). Markuksen live-esiintyminen on tosi energistä mutta useinkaan seteissä ei ole kovinkaan paljon vaihtelua - Perspective Spacea on kuunneltu jo reilun vuoden ajan. Ja mitä tyyliin tulee niin tätä linjaa: Gosmic Gate (kyllä vain...), Bart Claessen, Ronski Speed, Kyau vs Albert, Blank & Jones ja lisäksi Markuksella aika paljon omia mash-upeja tyylin "big room reconstruction" etc
trespasser

#280 • • trespasser
Ainaki streetbeat.ac sanoo näin:
On the weekend of September 6th Colors will put up its first annual two-day Festival, easily the biggest one of its kind that can be witnessed in Scandinavia in 2008. Last minute additions to the final line up include the likes of John Digweed, Erick Morillo and Sander van Doorn, who will team up with Tiesto, Markus Schulz, Stonebridge, Cosmic Gate, Ian Carey, K Klass, Matt Darey and many more to perform across three stages @ Cable Factory in Helsinki. Please visit Colors web site for full details.

En muista, mitkä tossa ykkössivulla oli jo mainittuna, ennen editointia....
Mutta sanderille erityisesti *hih*