Colors Festival 2008.. 6-7.9.2008 @ Kaapelitehdas

784 posts, 40 pages, 339,351 views

tomii

#22 • • Edited tomii kallion herttua
Hmm... nämäpä voiskin olla piiiiiiitkästä aikaa Colorsin bileet, jonne voisin olla halukas tulemaan. Paska vaan, että toi 1. päivä on mun synttäripäivänä ja 2. päivä on sunnuntai. No mutta sen pitemmittä jaaritteluitta: harkintaan, jos line-up on kiinnostava ja lipun hinta kohtuuden rajoissa.

--
reivaan kunnes kuolen

alex kunnari

#23 • • alex kunnari

yana, 28.2.2008 10:21:
onks toi festiFal joku sanaleikki vai mita kielta se on?

Kiitos.. : ) Ihan mun oma moka kun täällä Thaimaassa yritän vääntää liian montaa asiaa yhtä aikaan.. : ) Festival.. heh se on oikein.
yana

#24 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

alex kunnari, 28.2.2008 12:06:
---
Kiitos.. : ) Ihan mun oma moka kun täällä Thaimaassa yritän vääntää liian montaa asiaa yhtä aikaan.. : ) Festival.. heh se on oikein.

kelasin et siin ois ehka voinut olla kans jotain yhdistelmaa festival ja fall sanoista mut siltikin se ois kuulostanut vahan kummalta.
alex kunnari

#25 • • Edited alex kunnari
Laitetaan ensimmäinen nimi paikoilleen.. seuraava vaikka ensiviikolla tai seuraavalla.. katsokaa set times..
akir0

#26 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009
Ja paikan vois korjata Cabel Factory -> Cable Factory

[edit] Niijuu, niitä nimiä tässä innolla odotellaan. Ja sitä, että kuinka suuri osa kaapelitehtaasta on käytössä.
alex kunnari

#27 • • alex kunnari

akir0, 28.2.2008 12:15:
Ja paikan vois korjata Cabel Factory -> Cable Factory

[edit] Niijuu, niitä nimiä tässä innolla odotellaan. Ja sitä, että kuinka suuri osa kaapelitehtaasta on käytössä.

Korjasin.. Kaapelitehtaaksi.. : ) Kaikki 3 isoimpaa salia ovat käytössä.. merikaapelihalli, puristamo, valssaamo.. pannusalia harmitsemme viellä..
Jinx

#28 • • Jinx Superfeminine
Namille vaikuttaa! *hihu*

--
Pyllykkä

kosmo

#29 • • kosmo TJH87
oho, ja schulzi tärähti ensimmäiseksi... ei huudeta vielä Bingo, mutta lupaavalta vaikuttaa :)
Epyx

#30 • • Epyx

RiD, 28.2.2008 10:26:

edit: homojuhgu, kerkesit eka :(

joo toi oli kyl sen verta murhaavan funnay sanaleikki että pikkasen itseäkin harmittais jos olis jäänyt toi eka palli saamatta.
kimbbo

#31 • • kimbbo
Taitaa tulla sen verta kovia soittajia että pakko lähtä. Ja muutenkin kuullostaa lupaavalta
yana

#32 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

petraxx, 28.2.2008 10:05:
Nayttaa erinomaisen hyvalta :) Toivottavasti house-areenallekin tulee sellaisia nimia etta niiden takia kannattaa lahtea, trance kun ei kaikille maistu

-- !! --
Patriot

#33 • • Patriot
Saapahan juhlii synttäreitä samana viikon loppuna= rankaa vkl luvassa
Sampson

#35 • • Edited Sampson Bujashaka
Mielenkiintoiselta vaikuttaa. Oon aina vähän ihmetelly, miks näitä TOSI isoja nimiä, joita Colors bileissä yleensä vierailee ei saada tänne kaapelitehtaan bileisiin, mutta ehkä nyt sellainenkin ihme saadaan todistaa. Ja tietty onhan mulla tosiaan synttäritkin tässä syyskuun alkupuolella, että eiköhän sitä tänne joudu tulla juhlistamaan :)

edit.typo

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Wolverine

#36 • • Wolverine
vois toivoo joulupukilta ennakkoon lahjan ja toivoo et Paul van Dyk tulis tänne. mite olis pukki?
epicuros

#37 • • epicuros
Day 1

Paul Oakenfold
Carl Cox

Day 2

Paul Van Dyk
John Digweed

<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

Nämä merikaapelihallissa maksoi liput mitä maksoi, plzzzz!! xD

--
Valid criticism does you a favor.

Zeni-

#38 • • Zeni- Funky Little Man
U wish.

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

epicuros

#39 • • epicuros
no shit :D

Olis edes 50% noista ni -> im so there :)

--
Valid criticism does you a favor.

jjkobsson

#40 • • jjkobsson
Mun puolesta BT voisi ilmestyö tuohon artistilistaan *hymy*

--
||jjkobsson||