Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 458,487 views

Cloudberry

#702 • • Cloudberry
*sydän* NORMAN REEDUS *sydän*

Saletisti kuuminta hottia...
Näyttelee mm. loistoleffassa The Boondock Saints, tässä muistaakseni Durbanin mainoksessa..
Cloudberry

#703 • • Cloudberry
..ja jossain lehtiartikkelissa.

On muuten huippumalli Helena Christensenin aviomies. Oispa kyllä mellevä pariskunta hypätä kolmanneksi! *tirsk*
martina

#705 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Nectarine, 1.3.2006 12:01:
---
Iines, 28.2.2006 10:40:
Ja myös ikä tekee miehen, mies on mies silloin kun se eioo poika enää!!!

---

*joo*

myös samaa mieltä. *joo* sellasissa pissiksiä viehättävissä karvattomissa beibifeis ruikuissa ei oo niin mitään seksikästä.

miehet *sydän*
wiwi

#706 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Kyllä Johnny Depp ja Gael Garcia Bernal on aika *kuolaa* Mutta ei tummat miehet ihan oikeassa elämässä vetoa mitenkään muita paremmin, ei mulla ole mitään erityistä miesihannetta. Kiinnitän aika paljon huomiota silmiin, ne tekee usein ihmisestä mielenkiintoisen.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Jutu

#707 • • Jutu Blondi

martina, 16.3.2006 13:22:
sellasissa pissiksiä viehättävissä karvattomissa beibifeis ruikuissa ei oo niin mitään seksikästä.

Eiks ne enää olekaan karvattomia nenänkaivelijoita? *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Uhuu

#708 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
tähän aikaan keväästä oikeastaan mies kuin mies näyttää hyvältä.. ;)

-juoksuaikaseonhuuhkajillakinuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Optik

#709 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Uhuu, 16.3.2006 14:38:
tähän aikaan keväästä oikeastaan mies kuin mies näyttää hyvältä.. ;)

-juoksuaikaseonhuuhkajillakinuhuu

*lmao*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

terraluna

#710 • • Edited terraluna Agentti
Pitkä, laiha, oma tyyli, tukka mallia "renttu" <-- tollaset miehet ja pojat on melkeen poikkeuksetta *slurps*

Hiusten ja silmien värillä ei oo oikeastaan väliä, mutta kiinnitän huomion jos erottuu joukosta. Samoin lyhyys ei välttämättä ole ongelma, sillä usein juuri lyhyet tapaukset on muuten niitä kaikista söpöimpiä. Naurattaa ku luin ton Martinan kommentin, taidan olla pissis. *viheltel* Paitsi etten tykkää varsinaisesti vauvanaamoista, vaan ennemminki sellasista kasvoista, mitkä on kauniit muuten mut sit niissä on joku "kauneusvirhe" (esim. arpi, tummat silmänaluset tms.) joka rikkoo sen kokonaisuuden ja tekee ihmisestä kiinnostavan näkösen. Outo minä.. :D

Mitkään perinteisen komeat eivät sytytä mua niin pätkääkään. Karvanen, lihaksikas ja ahavoitunu mies.. *brr*

Ja sit on tapauksia joissa vaan on sitä jotain eikä sitä pysty sanoin selittämään.. kun samaan pakettiin osuu vielä lämmin sydän ja fiksu pää ni siinä sitä ollaan.. *sydän*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

hallucinogen

#711 • • hallucinogen Edain

myös samaa mieltä. *joo* sellasissa pissiksiä viehättävissä karvattomissa beibifeis ruikuissa ei oo niin mitään seksikästä.

Minä! *lmao* Pitää vissiin mennä steissiltä kattoo muijii :D

--
pikku-*possu*

Kayu

#712 • • Kayu [KC]
ei voi määritellä mitenkään yhtä tiettyä, mutta yhdistelmä lihaskimppu + kirveellä veistetyt kasvot + pronssinvärinen iho ja häikäisevän valkoiset hampaat on ihan total turn off *sars*, eli lähes kaikki muu kelpaa. tosin tämän täydellinen vastakohta toimii lähes yhtä huonosti.

itse lämpeen enemmänkin keanu reeves & ewan mcgregor -tyypeille. ja toi yks on kans aika hottis *sydän*

--
I dont go looking for trouble. Trouble usually finds me.

Jago

#713 • • Edited Jago un-trained monkee

Super-Kerttu, 16.2.2006 16:32:
Siis omaa kultaahan ei voita kukaan! *sydän*

Mut on toi Shanning Tatumkin aika jees..*kuolaa*

sen nimi on channing kaikissa lähteissä minkä oon nähnyt

sen kuvat on kyllä aika tuttuja.. sen on listannut aika moni muukin unelmamiehekseen ja noi pari kuvaa löytyy lähes jokaisesta tämmösestä ketjussa

edit. unophtui sanoa. että kyllä mäkin sen listaisin*kuolaa* ja *läähättää*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

madma

#714 • • Edited madma Painajainen, Stuttgart Kickers
Vähän harmautta..sexyy...vanhat pukit tietää...
Cloud

#715 • • Edited Cloud Game Freak

---
Nectarine, 1.3.2006 12:01:
---
Iines, 28.2.2006 10:40:
Ja myös ikä tekee miehen, mies on mies silloin kun se eioo poika enää!!!

---

*joo*

---

miehet *sydän*

Sorge mut kyllähän juttu on niin "ainakin omalla kohdalla", Että me beibifeiss ruikut nimen omaan viehätetään vanhempaa sukupolvea eikä mitään bissiksiä. *hymy*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Dana

#716 • • Dana

madma, 16.3.2006 15:24:

uuuh.. *kuolaa* tämä hyvä!!

Komea mies on yli 30v.. sitä nuoremmat ovat Hyvännäköisiä kundeja.. komea mies on kypsä.. *nauru* se komeus jotenkin kumpuaa miehen asenteesta elämään ja miten hän kantaa itseään. Pakko myöntää, että puku kääntää usein pään... *hih*
#717 • • niomic Guest

Dana, 16.3.2006 15:50:
---
madma, 16.3.2006 15:24:

---

uuuh.. *kuolaa* tämä hyvä!!

Komea mies on yli 30v.. sitä nuoremmat ovat Hyvännäköisiä kundeja.. komea mies on kypsä.. *nauru* se komeus jotenkin kumpuaa miehen asenteesta elämään ja miten hän kantaa itseään. Pakko myöntää, että puku kääntää usein pään... *hih*

:D Vähän niin ja näin et voiks tol äijäl sanoo olevan puku päällä ku liivin alta rehottaa paidan sijasta alkukasvusto. Mut ihan komea näky kuitenkin.
MaSari

#718 • • MaSari space jammer

KoratCat, 16.3.2006 15:05:
itse lämpeen enemmänkin keanu reeves & ewan mcgregor -tyypeille. ja toi yks on kans aika hottis *sydän*

Uuh, Keanu *kuolaa* :D

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Amuck

#719 • • Amuck dub-i-dub
Haha, täysin käsittämätön topic!! Ja 38 sivua ootte saanut aikaiseksi... :D

Kyllä se on niin että jos tästä maailmasta löytää ihmisen, jonka kanssa haluaa (pystyy) yhdessä elämään, niin ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Mua ei haittaa yhtään vaikka jätkä olisi mua lyhyempi tai jos sillä on vaikka karvoja selässä, ja joo, olen seurustellut ylipainoisenkin kanssa. :)

Kyllä, tiedän, nyt kysyttiin millainen on komea mies, mutta mä en osaa vastata. Ei ainakaan mikään liian kaunis. Kumma kyllä miten oma ihastuksen kohde näyttää aina niin hyvältä! Nyt kun katsoo jotain entisiä niin ei voi muuta kuin kummastella miten tuollaistakin on pitänyt komeana... :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Kuukunen

#720 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!

Amokk, 16.3.2006 17:06
Kyllä se on niin että jos tästä maailmasta löytää ihmisen, jonka kanssa haluaa (pystyy) yhdessä elämään, niin ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Mua ei haittaa yhtään vaikka jätkä olisi mua lyhyempi tai jos sillä on vaikka karvoja selässä

Olen tässä täysin samaa mieltä. Sitten kun johonkin oikeasti rakastuu, ei sillä ulkonäöllä ole mitään merkitystä.
Muutenkin olen ylipäätään huomannut että miehen ulkoisella olemuksella on mun kiinnostumiseen hyvin vähän vaikutuksesta. En pahemmin kuolaa kenenkään komistuksen perään, vaan ennemminkin ne asiat jotka saa mut käymään kuumana tulee pään sisältä.

Mutta jos jotain juttuja pitäisi listata mistä pidän tai jotain sinne päin niin ne olisi seuraavia:

-Itseäni paksumpi, erityisesti kädet
-Hyvä iho
-Iso peppu (sellainen on usein jalkatyöskentelyä vaativaa urheilua harrastavilla miehillä)

Kiinnitän kyllä huomiota potentiaalisten miesten ulkonäköön, mutta en osaa eritellä mitään tiettyjä juttuja mitkä kiinnittäisi huomion. Ennemminkin persoonallinen kokonaisuus johon osana kuuluu tietenkin itse henkilön ajatusmaailma.

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.