Timmo - Back To The Anttila [1988 - 1996, tekno, house]

33 posts, 2 pages, 3,785 views

Timce

Posts: 5,381

#22 • • Timce

xybo, 1.3.2008 21:00:
Mut sit ku pitää bileitä missä tällästä tulee, niin kukaan ei saavu koskaan paikalle :) On se niin väärin.



Jos ne on keskellä viikkoa, niin ei pysty. ;) (Vai muistanko väärin?)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

xybo

Posts: 1,100

#23 • • xybo meeple!

Timce, 1.3.2008 21:01:
---
xybo, 1.3.2008 21:00:
Mut sit ku pitää bileitä missä tällästä tulee, niin kukaan ei saavu koskaan paikalle :) On se niin väärin.

---


Jos ne on keskellä viikkoa, niin ei pysty. ;) (Vai muistanko väärin?)



Aika usein on kieltämättä ollu. Viikonloppusin taas ei voi järkätä ku nykyään on kaikenmaailman ulkomaanpelleä soittamassa joka viikko ja porukka menee niihin :/
tomii

Posts: 3,594

#24 • • Edited tomii kallion herttua

Timce, 1.3.2008 21:01:
---
xybo, 1.3.2008 21:00:
Mut sit ku pitää bileitä missä tällästä tulee, niin kukaan ei saavu koskaan paikalle :) On se niin väärin.

---


Jos ne on keskellä viikkoa, niin ei pysty. ;) (Vai muistanko väärin?)



Joo vklopulle (ja pkseudulle ;D ), niin mä oon messis 185% varmuudella (ellen ole kuoleman sairas/kuollut) edit: eikä välii kuka ulkomaan ihme on soittamassa samalle vklopulle muualla, ellei se ole Ed Rush & Optical, niin oon mestoilla :)

--
reivaan kunnes kuolen

Jinx

Posts: 2,615

#25 • • Jinx Superfeminine
Hyvät on ollu ainekset ja kelpaa tätä tuotosta kuunnella. *iloinen*

--
Pyllykkä

Andy

Posts: 1,019

#26 • • Andy
jhs..el kasar matskua..heti imuun..

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

thomas

Posts: 5,618

#27 • • thomas

xybo, 1.3.2008 21:03:
---
Timce, 1.3.2008 21:01:
---
xybo, 1.3.2008 21:00:
Mut sit ku pitää bileitä missä tällästä tulee, niin kukaan ei saavu koskaan paikalle :) On se niin väärin.

---


Jos ne on keskellä viikkoa, niin ei pysty. ;) (Vai muistanko väärin?)

---


Aika usein on kieltämättä ollu. Viikonloppusin taas ei voi järkätä ku nykyään on kaikenmaailman ulkomaanpelleä soittamassa joka viikko ja porukka menee niihin :/



so true :(
remotion

Posts: 5,283

#28 • • remotion nostatus guru
hmm, tuli pikakelattua tämä minuutissa kun totesin ettei ollut ollenkaan mun juttu, joten en sano koko miksauksesta mitään. :)

Onneksi konemusiikki on kehittyt valtavasti, on tuo kyllä aivan kaameeta joskus ollut :P
Timmo

Posts: 657

#29 • • Timmo

remotion, 2.3.2008 18:11:
hmm, tuli pikakelattua tämä minuutissa kun totesin ettei ollut ollenkaan mun juttu, joten en sano koko miksauksesta mitään. :)

Onneksi konemusiikki on kehittyt valtavasti, on tuo kyllä aivan kaameeta joskus ollut :P



:D rehellisin palaute tähän mennessä.

--
Elämä On Raato

remotion

Posts: 5,283

#30 • • remotion nostatus guru

Timmo, 2.3.2008 18:12:
:D rehellisin palaute tähän mennessä.



ehkä se on se kun -88 on vielä kuunneltu autuaan tietämättömänä auton takapenkillä merisäätä samalla kun miettinyt legoprojekteja, ei oo tullut ikinä kasvatettua tolerassia. :D

kansikuvasta kuitenkin propsit, se on yhtälailla rehellinen :P
Arctos

Posts: 634

#31 • • Arctos Vitun Insinööri!!

remotion, 2.3.2008 18:11:

Onneksi konemusiikki on kehittyt valtavasti, on tuo kyllä aivan kaameeta joskus ollut :P



Älä puhu paskaa!!

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

cHRISSe

Posts: 463

#32 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT

remotion,
Onneksi konemusiikki on kehittyt valtavasti, on tuo kyllä aivan kaameeta joskus ollut :P



:D

--
ô_ô

Timmo

Posts: 657

#33 • • Timmo
Tehään nyt tällanen hävytön nosto. Ihan vaan sen takia että wanha konemusa on ollut niin kaameeta joskus. ;D

--
Elämä On Raato