Klubitus: Utopia

112 posts, 6 pages, 48,257 views

anqqa

Posts: 4,032

#1 • • Edited anqqa tirehtööri
Monet lienevät jo huomanneet viime kuukausien alamäen forumin puolella, joka kärjistyi huippuunsa eilen.

Miksi? Moderoinnin määrä on vähentynyt samalla kuin sen tarve on kasvanut.

Miksi? Moderaattoreita on liian vähän, moderaattoreilla ei ole riittäviä työkaluja sujuvaan moderointiin, moderaattoreilla ei ole riittävästi aikaa, forumille kirjoittajien oma sisäinen moderaattori on lakossa?

No mitäs nyt sitten? Klubituksen koodi on ollut kriittisimpiä bugikorjauksia lukuunottamatta jäissä jo ainakin toista vuotta kokonaan uuden version kehityksen vuoksi. Oman henkilökohtaisen ajanpuutteen vuoksi kehitys on ollut äärimmäisen hidasta ja vasta viime aikoina uuden version syntyminen on ottanut suurempia askeleita eteenpäin. Nykyiseen klubitukseen siis ei ole tulossa parempia työkaluja moderointiin, vaan ne tulevat vasta seuraavaan versioon, eilen leikkimielisesti nimetty Utopia, muita nimikandidaatteja esim Babylonin torni, Iisakin kirkko jne.

Mitä uusi versio tuo tullessaan? Uusi versio tuo tullessaan Kaiken ja Vähän Yli. Forumin puolella kaivattuja uudistuksia tulossa esim. aiheiden jemmaus (mitä varten alunperin niiden reittaus tuli ja jäi vaiheeseen), aiheiden ja käyttäjien hiljentäminen (aiheelle päivän lukko että hieman tunteet viileenee), aiheiden ja käyttäjien ilmiantaminen (helpompaa kuin moderointitopikkiin oman nimen kanssa vasikoiminen), aiheiden haaroittaminen (quottaus aiheesta suoraan off topiciin), uusien käyttäjien karanteeniaika ennen ensimmäistä postausta (trollipeikot pyritään pysäyttämään jo rajalla), draftit (postaus tallentuu automaagisesti tietyin väliajoin, ei enää katoavia postauksia) jnejnejne ja jne.

Ja KOSKA???! Kun se on valmis. Edellinen deadline oli kun Klubitus täytti 7v viime syksynä, siksi viime vuonna oli puhe Klubitus 7:sta (6. rewrite), nyt deadline on tämän vuoden synttärit. Mikäli löytyy kiinnostusta voinen postailla tilannetietoja tähän topikkiin?

Mitenkä ihmeessä jaksaa odotella vielä puol vuotta kun forum täyttyy trollien jätöksillä ja kunnianloukkauksilla? Palauttakaa mieliinne topikki Forumiin kirjoittaminen ja lukekaa se uudestaan, sen jälkeen voitte kurkkia tämän opetusvideon. Koska Klubitus elää tai kuolee Teidän luoman sisällön myötä, on Teidän käsissä saitin kohtalo. Moderaattorit ja allekirjoittanut voi korkeintaan hellästi ohjata oikeaan suuntaan, mutta loppupeleissä tämä ilmainen palvelu on Teitä varten. 'Te' on monikko, joka käsittää siis myös muut kuin sinä itse, mieti siis hieman onko postauksellasi mitään lisäarvoa muillekin vai onko se vain omaa henkilökohtaista ristiretkeä toista käyttäjää vastaan.

Ja loppuun vielä kuvareplyilijöille niiden kuvienne kanssa

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Sand3

Posts: 1,157

#2 • • Sand3 satuolento
Kuulostaa vallan loistavalta *joo* hienoa Anqqa!

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Lyra

Posts: 666

#3 • • Lyra
oma *ankka* paras *ankka*
Jinx

Posts: 2,615

#4 • • Jinx Superfeminine
Asiaa! *joo* *ankka*

--
Pyllykkä

Jone

Posts: 8,258

#5 • • Jone Archibald Haddock
*sydän* Rakkautta iskälle. *sydän*

Tämä räyhänhenki lopettelee muuten tällä päivämäärällä postailunsa mihinkään "päivän :)"-topicia vakavampaan ennaltamääräämättömäksi ajaksi. On itsellekin kivempaa.
lohikarme

Posts: 1,730

#6 • • lohikarme RitariVittupää
piis ^_______^

--
Qualis artifex pereo

Juhgu

Posts: 7,921

#7 • • Juhgu Virnistelijä
Vastustan.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

anqqa

Posts: 4,032

#8 • • anqqa tirehtööri

Juhgu, 22.2.2008 12:20:
Vastustan.



so far ainoa sisällöllinen postaus :D

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

laite

Posts: 2,994

#10 • • laite MastahWankah
Aina samat tyypit :/

Onneks mä pitäydyn vain asiallisissa postauksissa!

p.s. anqqa oot <3
RiD

Posts: 2,817

#11 • • Edited RiD Nukemi
Miks kaikkea pitää aina kehittää. Miksei voida esm devolvoida. Mentäisi taaksepäin niin että rytisee!

Mä en tajua!

Edit: Pakollinen kuva unohtu!

idiot.jpg

--
*super* *possu*

thebbo

Posts: 346

#12 • • Edited thebbo free spirit
Jos kerran ylläpito on helisemässä moderoinnin kanssa kysymys kuuluu: miksei moderaattorien määrää lisätä?

edit: kuva unohtu

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

tomii

Posts: 3,594

#13 • • Edited tomii kallion herttua
Mihin toi huipentui eilen? Tahdon tietää!!!

ps. Ankalle, että Klubbarin kalenteri on edelleenkin rokkaavin mitä on tullut vastaan. Ethän muuta sitä (ainakaan huonompaan suuntaan) tulevaisuuden versioon? :)

--
reivaan kunnes kuolen

josbe

Posts: 1,982

#14 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Odotin edes tältä topikilta jonkin sortin järkevää keskustelua. Näyttää pahasti siltä, että turhaan.
Individual

Posts: 10,942

#15 • • Edited Individual HYPNO!

josbe, 22.2.2008 12:51:
Odotin edes tältä topikilta jonkin sortin järkevää keskustelua. Näyttää pahasti siltä, että turhaan.



Kyllä tuossa mielestäin ankka lataa sellaisen määrän mun silmiin pelkästään hyviä muutoksia, että kelpaa. Ei ainakaan mulla ole tuosta sen enempää sanomista, kuin, että hieno homma ja noita muutoksia odotellessa.

Tiedä sitten pitäiskö täälläkin tehdä niin, että topikissa kyllä kerrotaan mitä tuleman pitää, mutta se sitten lukotetaan saman tien ja se jää sellaiseksi muistilapuksi ihmisille tulevista muutoksista. Ei kaikista asioista kai täälläkään tartte tehdä keskustelua.
Amuck

Posts: 2,396

#16 • • Amuck dub-i-dub

josbe, 22.2.2008 12:51:
Odotin edes tältä topikilta jonkin sortin järkevää keskustelua. Näyttää pahasti siltä, että turhaan.


Odotin keskustelua.

discuss

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

josbe

Posts: 1,982

#17 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Individual, 22.2.2008 12:54:
Kyllä tuossa mielestäin ankka lataa sellaisen määrän mun silmiin pelkästään hyviä muutoksia, että kelpaa. Ei ainakaan mulla ole tuosta sen enempää sanomista, kuin, että hieno homma ja noita muutoksia odotellessa.


Mun pointti ei liittynyt tähän.
noena

Posts: 3,138

#18 • • noena first breath after coma
Parasta mitä olen piiiitkään aikaan lukenut. Tilannetta seuraten ja innolla odottaen ensi syksyä, Kiitokset ja propsit näin jo etukäteen :)

--
TwistedLife™ Amusement Park

Caro²

Posts: 5,301

#19 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

thebbo, 22.2.2008 12:43:
Jos kerran ylläpito on helisemässä moderoinnin kanssa kysymys kuuluu: miksei moderaattorien määrää lisätä?


Tää saattais jotenkin liittyä siihen, että moderaattoreiksi pitäisi valita aktiivisia ja asiansa osaavia tyyppejä. Ko. henkilöistä pitäisi vielä tietää jotain faktaa, ettei vallan kahvaan pääse "aina samat tyypit" *hihu*
Mark

Posts: 7,311

#20 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
nice nice *joo* Koodaatko *ankka* viel php:llä uuden saitin?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!