2nd Eyes Wide Shut Pippalot 23.2.2008 @ Helsinki

44 posts, 3 pages, 8,004 views

yana

Posts: 877

#21 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Foxmagon, 20.2.2008 01:05:
BUU! Naamiaisbileitä vois olla asupakolla enemmänkin. *justjoo*



unity supersankaribileet <3
MissKoo

Posts: 1,289

#22 • • Edited MissKoo

laite, 19.2.2008 21:55:
Mut siis oikeesti, mikä idea näissä bileissä on? Miten muuten voi lunastaa sisäänpääsyn kuin vuokraamalla Susannan aveciksi huuto.net:n kautta?



Ei enää mitenkään käsittääkseni.
Individual

Posts: 10,942

#23 • • Individual HYPNO!
"Minun tapauksessani lähdin vilpittömästi, oitis mukaan tempaukseen hyvän asian vuoksi. KAIKILLE ERITYISEN TIETÄMÄTTÖMILLE IHMISILLE tiedoksi että EWS-pippaloiden valikoima kohde on U2 Bonon perustama hyväntekeväisyysjärjestö, ONE."

OMG KÄPSIT! *whaat*
Days

Posts: 658

#24 • • Days
Ei herran lettas...

--
...

plink

Posts: 1,405

#25 • • plink team paska

domi, 19.2.2008 22:47:
---
mikke, 19.2.2008 22:39:
apachehs3.gif

---

Tää muuten menee NIN:sin tahdissa.



toihan on nine inch nails. reznorilla lantioliike veressä.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Avatar
#26 • • Rujo Mutantti Guest
No näcyx pinpi!? Missä paidaton poika? Saitteko kupan? Ei, en tiiä, en.
m1kk3

Posts: 5,560

#27 • • m1kk3 no-life
Kuvia ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

zeuzz

Posts: 526

#28 • • zeuzz digital punk
en ollu täällä, joten mun elämällä ei varmaankaan oo enää mitään tarkoitusta *nyyh*
Tapi

Posts: 1,437

#30 • • Tapi Dreamstate
Laite, anna raportti!
laite

Posts: 2,994

#31 • • laite MastahWankah
Tulin, näin, voitin! Eli en ollut paikalla. Mut tiedän yhen joka oli!
^Petunia

Posts: 888

#32 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

laite, 24.2.2008 20:30:
Tulin, näin, voitin! Eli en ollut paikalla. Mut tiedän yhen joka oli!


Mä tiedän kans, mä tiedän kans, tai ainaki 2!! ehkä.. yhden ainaki *ding*
MissKoo

Posts: 1,289

#35 • • MissKoo
Minä kävin, näin ja koin.. ehkä vuosituhannen paskimmat bileet *joo* Siis kipee hypetys ja bileet oli niin paskat, että lähdettiin 1,5 tunnin päästä menee. En sitten tiedä millaset kemut oli loppuillasta, mutta ei jäänyt mitään intressiä ottaa asiasta selvääkään.

Jouduttiin tuntemattomasta syystä seisomaan eteistilassa yli tunti odottamassa että bilesaliin pääsee. Tilasta ei saanut poistua edes tupakalle. Mua rupes niinkun samantien ärsyttää tollanen ihmisten turha kiusaaminen. Siinähän seistiin sit stilettikoroilla ärsyyntyneinä, istua et voinut kun ei ollut istumapaikkoja ja poiskaan et saanut lähteä.

Sit piti olla 00:00 asti ilmasta kuoharia niin paljon kun jaksaa juoda. Kuohari loppu siinä ysin jälkeen ja kuulemma 'järjestäjillä oli vielä muutama pullo'. Eli oisko siellä pitänyt kiertää kerjäämässä kuoharia vai? Ostin elämäni kalleimmat kaksi drinkkiä ja päätin etten halua tuhlata tähän mestaan enempää rahaa.

Jengi vaan patsasteli siellä, se että kaikilla on naamio takaa sen, ettei kukaan oikeastaan halua puhua kenellekään.

En tosiaankaan osaa sanoa paraniko bileet sen jälkeen kun me lähdettiin, mutta voin todeta että olipas kyllä todellinen mahalasku nää bileet. All talk and no play.. *dissaa*
Kolera

Posts: 4,256

#36 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Anteex ='(

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

MissKoo

Posts: 1,289

#37 • • MissKoo

Kolera, 25.2.2008 12:33:
---
MissKoo, 25.2.2008 12:25:
Minä kävin, näin ja koin.. ehkä vuosituhannen paskimmat bileet *joo*

---

SAANX NIMMARIN JA HALUUX MITALIN?!? <3



Idioottimaisen typerä quottaus sulla. Jos ei oo järkevämpää sanomista, kokeile hiljaa olemista.
laite

Posts: 2,994

#38 • • laite MastahWankah

MissKoo, 25.2.2008 12:35:
---
Kolera, 25.2.2008 12:33:
---
MissKoo, 25.2.2008 12:25:
Minä kävin, näin ja koin.. ehkä vuosituhannen paskimmat bileet *joo*

---

SAANX NIMMARIN JA HALUUX MITALIN?!? <3

---


Idioottimaisen typerä quottaus sulla. Jos ei oo järkevämpää sanomista, kokeile hiljaa olemista.


Mä voisin kyllä antaa mitalin tosta että kävit paikalla ja kerroit täällä kokemuksia. Eli näissä bileissä olis ollut ihan yhtä "hauskaa" kuin aavistelinkin...
MissKoo

Posts: 1,289

#39 • • MissKoo

laite, 25.2.2008 12:40:
---
MissKoo, 25.2.2008 12:35:
---
Kolera, 25.2.2008 12:33:
---
MissKoo, 25.2.2008 12:25:
Minä kävin, näin ja koin.. ehkä vuosituhannen paskimmat bileet *joo*

---

SAANX NIMMARIN JA HALUUX MITALIN?!? <3

---


Idioottimaisen typerä quottaus sulla. Jos ei oo järkevämpää sanomista, kokeile hiljaa olemista.

---

Mä voisin kyllä antaa mitalin tosta että kävit paikalla ja kerroit täällä kokemuksia. Eli näissä bileissä olis ollut ihan yhtä "hauskaa" kuin aavistelinkin...



Eiku mun tarkoitus oli jotenkin elvistellä kun kerroin, että olin noissa kemuissa. Tähän ikään mennessä sitä on oppinut ettei oikeastaan millään muulla ole merkitystä kun se kenen kaa hengaat jotta pääse parhaisiin bileisiin ja oot niin fakin in ja hottis joka mestassa, vipit pitää olla joka paikkaan... *justjoo* *nauru* Noh, vitsi vitsinä, mutta siis jos on perustettu menneet tapahtumat topicciin aihe ko. tapahtumasta, niin katson oikeudekseni siitä kommentoida ilman vittuiluja.

Mutta mulla ei ainakaan ollut kivaa noissa bileissä. Sit tehtiin siirtymä Roseen ja olikin tosi hubaa *joo*
Kolera

Posts: 4,256

#40 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

MissKoo, 25.2.2008 13:11:
---
laite, 25.2.2008 12:40:
---
MissKoo, 25.2.2008 12:35:
---
Kolera, 25.2.2008 12:33:
---
MissKoo, 25.2.2008 12:25:
Minä kävin, näin ja koin.. ehkä vuosituhannen paskimmat bileet *joo*

---

SAANX NIMMARIN JA HALUUX MITALIN?!? <3

---


Idioottimaisen typerä quottaus sulla. Jos ei oo järkevämpää sanomista, kokeile hiljaa olemista.

---

Mä voisin kyllä antaa mitalin tosta että kävit paikalla ja kerroit täällä kokemuksia. Eli näissä bileissä olis ollut ihan yhtä "hauskaa" kuin aavistelinkin...

---
niin katson oikeudekseni siitä kommentoida ilman vittuiluja.


Ja minä katson oikeudekseni tulla ymmärretyksi oikein ja ilman vittuiluja =P
mutjoo jottei taas ymmärretäisi väärin niin. *plur* *hali* *pus* *SYDÄN* *SYDÄN* *hih**tirsk**lmao**iloinen**pepsodent* merkiksi et olin tosiaan ihan niinkun aikuisten oikeesti niinq tosissani joo.
Niin ja mikset ole vaikka kitisemässä vähän joka toisessa keskustelussa tuota että olkee hiljaa jossei oo mittee sanomista? =)

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä