Perustrancea haussa cd:llä

4 posts, 1 page, 2,093 views

Aki Antila

Posts: 220

#1 • • Edited Aki Antila
Onko teillä mitään kappaleita, jotka olisi ihan tavallista
melodista trancea cd:llä? Esimerkki-biisinä voisin pitää Above & Beyondin Home-biisiä ja siitä Above & Beyondin club mixiä.

Voisin sitten tilata niitä kappaleita vaikka levyikkunasta, niillä kuulemma on
tranceakin iso läjä.
villelope

Posts: 2,846

#2 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Aki Antila, 15.2.2008 11:16:
Onko teillä mitään kappaleita, jotka olisi ihan tavallista
melodista trancea cd:llä? Esimerkki-biisinä voisin pitää Above & Beyondin Home-biisiä ja siitä Above & Beyondin club mixiä.

Voisin sitten tilata niitä kappaleita vaikka levyikkunasta, niillä kuulemma on
tranceakin iso läjä.


http://cdjshop.com/cart/product.php?productid=29510&cat=253&page=1

Eikös sulle kerrottu jo nämä kaikki Trancemasterit sun muut jossain aikaisemmassa threadissa. (Trance)maailma ei ole muuttunut siinä ajassa ;)

Joka tapauksessa, toivottavasti löydät hyvää musaa CD:llä.

*hymy*
Beliar

Posts: 1,361

#3 • • Beliar
Osta Conspiracy 2008 Sampler! *vink* Son ainaki saanu hyvää palautetta... *blush*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Individual

Posts: 10,942

#4 • • Individual HYPNO!
Tuota, jos tällaisen vaivasen makkarideejiin mielipidettä kysytään, niin mun mielestä yksi osa tuota deejiin hommaa on etsiä musaa ja haistella sitä, mikä toimii ja mikä tärkeintä löytää se juttu musiikkityylien kirjosta, mikä itselleen toimii kaikkein parhaiten ja mitä näkemystä haluaa jakaa muillekin, kun se hetki koittaa. Itse ainakin on aina ihan innoissaan kun jonkun kovan lätyn löytää ja saa itselleen tai sitten sellaisen rallin, mikä on jäänyt kummittelemaan jonkun setistä. Ja tuskinpa siitäkään on mitään haittaa, että paneutuu itse siihen tyyliin, mikä omimmalta tuntuu ja mitä juuri se genre tarjoaa.