Matt Gray - Mansion (Mind Movements Remix)

8 posts, 1 page, 2,002 views

a98

Posts: 871

#2 • • a98
pakko tunnistaa et alkuperäinen ei ole tuttu, joten jää heti nostalgia arvo saamatta :)
biisi on kuitenkin erittäin hyvin tuotettu ja koko biisin ajan tunnelma on kohdillaan. teemoja löytyy vaikka 3 eri biisiin ja muutenkin erittäin epätyypillinen rakenne biisissä. mikä onkin odotettavaa kun tälläisiä biisejä remixaa.
5 minsan riffi on sitä parasta herkkua mulle, vaikka muuten ei melodisesti niin säväyttänyt.

suosittelen kuitenkin kaikille tyylikkäämmän trancen ja/tai vanhan c64 musan diggareille.
Mind Movements

Posts: 321

#4 • • Edited Mind Movements
Unohtu mainita, että alun intron melodia on Tangerine Dream - Alchemy of Heart biisistä.. kuten myös oli alkuperäis sid:ssä. Biisistä tosiaan löytyy teemoja aika paljon, nivoin niitä yhteen parhaimpani mukaan ja olla samalla mahdollisimman uskollinen alkuperäis versiolle.

Joskus 7-10 v penskanahan näitä tuli hakattua ja voi olla, että tulevaisuudessa menee joku muukin LN sarjan pelikenttämusa työn alle :p
tomii

Posts: 3,594

#5 • • Edited tomii kallion herttua
Ihan jees remiksi, mut ei kuitenkaan ihan älyttömästi kolahtanut, koska diggailen just alkuperäisistä niin saatanasti. ;) Menee mulle melkein pyhäinhäväistykseksi, jos näihin joku kajoaa (edit: myönnettäköön, että oon joskus 10v. sitten itekin sämplännyt Last Ninjan rumpukomppeja :). ;D Mut ei suinkaan mitään huonoa jälkeä.

--
reivaan kunnes kuolen

Mind Movements

Posts: 321

#6 • • Mind Movements

tomii, 17.3.2008 13:58:
Menee mulle melkein pyhäinhäväistykseksi, jos näihin joku kajoaa (edit: myönnettäköön, että oon joskus 10v. sitten itekin sämplännyt Last Ninjan rumpukomppeja :).



Pelkästään RKO:sta löyty reilu 10 remiksiä just tästä biisistä :D, eli näitä on kyllä remiksattu paljon. Mä en ite koe sitä mitenkään pyhäinhäväistyksenä, ihan mielenkiintosta kuunnella niin pitkän ajan jälkeen uusia versioita näistä. Mutta ymmärrän kyllä kantasi ;)
tomii

Posts: 3,594

#7 • • tomii kallion herttua

Mind Movements, 17.3.2008 14:05:
---

Pelkästään RKO:sta löyty reilu 10 remiksiä just tästä biisistä :D, eli näitä on kyllä remiksattu paljon. Mä en ite koe sitä mitenkään pyhäinhäväistyksenä, ihan mielenkiintosta kuunnella niin pitkän ajan jälkeen uusia versioita näistä. Mutta ymmärrän kyllä kantasi ;)



Heh joo toi olikin vähän läppänä heitetty, mut tosiaan jotenkin nää remiksit ei ole kolahtanut ihan hirveesti, vaikka tämäkin oli sangen hyvin pistetty kasaan ja veikkaan, että se johtuu just siitä, että oon jumaloinut noita Matt Grayn vääntämiä biisejä niiiiiiiiin pitkään. :) Jos en olisi kuullut ikinä alkuperäisiä, niin tää olis salettiin toiminut paremmin. *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

Mind Movements

Posts: 321

#8 • • Mind Movements

tomii, 17.3.2008 14:14:
---
Mind Movements, 17.3.2008 14:05:
---

Pelkästään RKO:sta löyty reilu 10 remiksiä just tästä biisistä :D, eli näitä on kyllä remiksattu paljon. Mä en ite koe sitä mitenkään pyhäinhäväistyksenä, ihan mielenkiintosta kuunnella niin pitkän ajan jälkeen uusia versioita näistä. Mutta ymmärrän kyllä kantasi ;)
---


Heh joo toi olikin vähän läppänä heitetty, mut tosiaan jotenkin nää remiksit ei ole kolahtanut ihan hirveesti, vaikka tämäkin oli sangen hyvin pistetty kasaan ja veikkaan, että se johtuu just siitä, että oon jumaloinut noita Matt Grayn vääntämiä biisejä niiiiiiiiin pitkään. :) Jos en olisi kuullut ikinä alkuperäisiä, niin tää olis salettiin toiminut paremmin. *joo*



Matt Grayn alkuperäiset on klassikoita itellekkin ja samat ajatukset siitä ettei yksikään remix oo yltäny samalla tasolle *joo*. En muuten löytäny yhtään versiota joka olisi käyttäny kaikkia biisin teemoja, joten se oli lähtökohtana omalle versiolle. Kaikki tai ei mitään :)