Sensation White 05.07.2008 Sensation Black 12.07.2008 Amsterdam Arena

162 posts, 9 pages, 61,464 views

tepistin

Posts: 3

#141 • • tepistin

5thSaint, 24.4.2008 09:15:
No niin, nyt alkaa vaikuttamaan että tulee Sensaatio kesä, aluksi 7.6 Riikassa jonka jälkeen 5.7 Amsterdamissa... Liput, lennot, majoitukset varattu, loistavia ystäviä ympärillä kummassakin tapahtumassa ja tietenkin se fiilis joka saa hymyilemään vielä 1/2 vuodenkin jälkeen tapahtumasta *joo*



Olin itse Riikassa viikonloppuna tutustumassa ekaa kertaa Sensation whiteen. Olihan se kokemus, joka saa pitkäksi aikaa hymyn kasvoille. Tosin niin sai Armin only huhtikuussakin ;)

Sinänsä omaa tyhmyyttä menin liian myöhää tapahtumapaikalle. Olin paikalla 30min ennen shown alkua (ovet olivat auenneet 1½h aikaisemmin) ja jostain syystä järjestäjät eivät päästäneet ketään sisälle yli tuntiin, joten ensimmäinen DJ meni ohi ;(

Mut ei haittaa. Loistavat fiilikset jäi. Voin lämpimästi suositella ko. tapahtumaa.

Kuten myös Armin Onlyä, joka näemmä on aussi kiertueen jälkeen seuraavan kerran 28.6 Romaniassa.
Avatar
#142 • • Elwira Guest
Liput tuli tänään postissa *sydän* Dance valley vielä alle niin mukavaa tulossa *iloinen* Ootan jo heinäkuuta *hymy*
MRC

Posts: 1,346

#143 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Black

Line-up

* 22:00 - 23:00 Marcel Woods
* 23:00 - 00:00 Fausto
* 00:00 - 01:00 The Prophet
* 01:00 - 01:30 Showtek (live)
* 01:30 - 02:00 Black Identity
* 02:00 - 02:30 Donkey Rollers (live)
* 02:30 - 03:30 Headhunterz
* 03:30 - 04:30 Technoboy
* 04:30 - 05:30 Black in time
* 05:30 - 06:30 Evil Activities
* 06:30 - 07:00 Noize Suppressor(live)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

freekevin

Posts: 18

#144 • • freekevin
Terve.
Kannattaako minun edes yrittää saada samalle alueelle lippua tonne blackkiin kuin kavereilla?
Eli onko siitä mitään haittaa jos omassa lipussani lukee vaikka AREA B ja kavereiden AREA G?
Ripzu

Posts: 202

#145 • • Ripzu

freekevin, 28.6.2008 17:59:
Terve.
Kannattaako minun edes yrittää saada samalle alueelle lippua tonne blackkiin kuin kavereilla?
Eli onko siitä mitään haittaa jos omassa lipussani lukee vaikka AREA B ja kavereiden AREA G?



omg...
Are you for real...
freekevin

Posts: 18

#146 • • freekevin

Ripzu, 29.6.2008 07:09:
---
freekevin, 28.6.2008 17:59:
Terve.
Kannattaako minun edes yrittää saada samalle alueelle lippua tonne blackkiin kuin kavereilla?
Eli onko siitä mitään haittaa jos omassa lipussani lukee vaikka AREA B ja kavereiden AREA G?

---


omg...
Are you for real...



Ju :) Johan siellä eksyy.
Avatar
#147 • • Elwira Guest

freekevin, 28.6.2008 17:59:
Terve.
Kannattaako minun edes yrittää saada samalle alueelle lippua tonne blackkiin kuin kavereilla?
Eli onko siitä mitään haittaa jos omassa lipussani lukee vaikka AREA B ja kavereiden AREA G?



Me treffattiin viimevuonna kaikki yhessä paikassa sovittiin jonkun aulan oven lähettyville treffit kaikki. Jokaisella meistä oli eri puolilta oviväyliä liput. Kukaan ei eksynyt *nauru*
simon

Posts: 14

#148 • • Edited simon
Myynti-ilmoitus:

Hei,
Olisi vielä yksi ylimääräinen lippu jäljellä Sensation Whiteen 5.7 Amsterdamiin.
hinta 68€ / kpl.

yhteydenotot puh. 0445742200 tai email: [email protected]
Ios

Posts: 93

#149 • • Ios
Jaahas, nämäkin ois sitten ihan kohta. *hymy*
kokosbollar

Posts: 334

#150 • • kokosbollar franks and beans!
Jaahas, nyt sais liput ilmaseks. Onneks oon töissä, ihanaa! <3

*igor**igor**igor**igor**igor*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Dioxid-13

Posts: 50

#151 • • Dioxid-13

MRC, 9.6.2008 13:35:
Enää alle kk. Then we'll all hear the most beautiful sound in the world "Black and distorted bassdrums"
Oisko joku suomi party posse miitti mitään? :D



Ois kyl kiva tavata suomalaisia siellä! Miksei vaikka perjantaina tai siinä lauantaina aiemmin päivällä sit :) Pitäs vaan jotenki sopia joku aika+paikka tai vaihtaa yhteystietoja! *jiihaa*
Avatar
#152 • • Elwira Guest
Hmmm... enää tää viikonloppu ja sit :D saa nähä miten jaksaa la 10.00 aamusta sunnuntai aamuun 07.00 asti *hymy* Onneks voi sunnuntain lepuuttaa vielä ja maanantaina illalla vasta lähtö takas. Olishan se kiva treffata suomalaisia siellä *hymy* Kuhan ei vaan lauantai päivällä sataisi vettä kun ei oo kiva olla märkä. Sit illalla kledjujen vaihto ja puuh *uuh* Naisena on liian vaikeeta *nauru*
pgrt

Posts: 14

#153 • • pgrt
No syntyykös white:n kävijöille joku miitti? Tässä just otetaan vähän kuppia ja fiilistellään tänään ostettua 08 levyä.. Huomenna sitten päästään tosi toimiin.
Jocular

Posts: 1,359

#154 • • Edited Jocular Janni
Ainii muistinko mainita, että OSSSSSSSSOM!!*jiihaa**jiihaa* Niin paljon paremmat ku viime vuonna ja niin tajuton fiilis ja ja... oon ihan sanaton! *plur*

http://www.nightspirits.eu vähän fiilistäki kehiin kuvien muodossa.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Birgie

Posts: 1,311

#156 • • Birgie Kikati

Jocular, 8.7.2008 19:56:
Ainii muistinko mainita, että OSSSSSSSSOM!!*jiihaa**jiihaa* Niin paljon paremmat ku viime vuonna ja niin tajuton fiilis ja ja... oon ihan sanaton! *plur*

http://www.nightspirits.eu vähän fiilistäki kehiin kuvien muodossa.



Kyllä se on taas ensi vuonna pakko lähtee ku nyt jäi väliin...
Aivan ihania kuvia ja ihanan näköstä, varsinkin noi jättiläismeduusat! *iloinen*

Me *sydän* Amsterdam

*valkosia asusteita haeskel*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Birgie

Posts: 1,311

#157 • • Birgie Kikati
Janni bongattu

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Alley Cat

Posts: 489

#158 • • Alley Cat Jedi Master
Black tuli käytyä...

Alussa Marcel Woods oli yllättävän hyvä, tykkäsin. Sitten katosi fiilis, on se masennus vaan niin ihana asia, kun käsillä on vuoden bileet. Kiva katella kun n. 30 000 ihmistä bailaa ja ite yrittää vaan pidätellä itkua. Pikkuhiljaa aloin viihtyä, Donkey Rollers oli ihan hyvä, ja Black in time:n possen aloittaessa alkoi sitten olla jo kivaakin. Kyllä se hc toimii tuolla paremmin kuin hs.

Mutta illan kohokohta oli kyllä poskisuudelmat Technoboylta. Ja ihan hänen aloitteestaan, sattu vaan olemaan hyvät paikat. *iloinen* Ihana italiainen herrasmies.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

lohikarme

Posts: 1,730

#159 • • lohikarme RitariVittupää
Black oli <3

Showtek ryösti shown :)

--
Qualis artifex pereo

lohikarme

Posts: 1,730

#160 • • lohikarme RitariVittupää
&feature=related

--
Qualis artifex pereo