Melbourne shuffle

94 posts, 5 pages, 68,678 views

kallio

Posts: 4

#1 • • kallio
Onko tämä oseaniasta kotoisin oleva tanssityyli youtube-suosionsa saatossa menettäny maineensa ja saanu ns. vanhaakoulua edustavat dissaamaan tyyliä, nousujohdanteisen suosionsa takia?

luin tossa vähän ohi muita forumin keskusteluita, ku hain hausta shuffle-keskusteluja ja tässä yhteisössä se näyttäs jakautuvan enemmän sille kääntöpuolelle.

oma mielipide: iha hienoo settii. antaa tyttöjen ja poikien vetää, ku kerta osaavat ja muut ei :D

mielipiteitä, linkkejä, kommentteja, kokemuksia, vihaa, rakkautta ja anarkiaa. antaa palaa - keskustelu käyntiin. :>
Tupe-san

Posts: 447

#2 • • Tupe-san
Näyttää omasta mielestä tosi mageelta, keep it going ketkä harrastaa *hymy*

--
No Reality

remotion

Posts: 5,283

#3 • • remotion nostatus guru
kummatki peukut ylös kaikelle tanssille. mun mielestä ihan kivan olosta juttua ja samalla liikuntaa sais hyvin. toki tuollekin on oma aikansa ja paikkansa koska se vaatii tilaa varsinkin jos muut eivät tanssi samalla tavalla, joten en toivo että kukaan vetää tommosta arminin keikalla :P
Kolera

Posts: 4,256

#4 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tähän vois varmaan kyl nakittaa vähän useemmankin tanssityylin keskustelun kun täs nyt joku joka taas jaksaa käyttää hakua ja muistaa ni iskee kymmenen eri linkkiä vanhoihin keskusteluihin mihin tän olis voinu laittaa =P

Mut olishan toi shuffle just passeli johonki näihin lahlenkin baarien polkkapilleisiin missä sitä tilaa on tosiaan semmoi parikytä senttiä suuntaasaa vapaata =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Fyrisch

Posts: 4,525

#5 • • Fyrisch
jos noist videoist laittaa äänet pois ja laittaa jotai muuta soimaan taustalle niin toi näyttää vähä paremmalt.


tjeu:

melbournee (äänet pois tästä):


ja tää musa soimaan taustalle:
T-mu

Posts: 2,980

#7 • • T-mu Läskimooses
Tosiaan tuli pyörähdettyä Austraaliassa kesällä 2006 ja varmaan parhaiten keikkapaikoilta jäi mieleen nää shuffle esitykset. Youtubevideolta ei saa ihan täyttä kuvaa muuta näin muutaman pron hyppivän tyyliin takaperinvoltteja paikaltaan jne. Brisbanessa oli varmaankin paikallinen tanssiryhmä mikä järjesti bilevaate muotinäytöksen missä n. 20 ihmistä shufflas tarkan koreografian mukaan, oli hauskan näköstä. Tuolla toisessa topikissa joku nillitti musiikista jonka tahtiin shufflaus pitäisi suorittaa mutta mun havaintojen perusteella tää tanssitaan nimenomaan Hard Dance / Freeform musiikin tahtiin.
Avatar
#8 • • Edited niomic Guest

ezzy, 11.2.2008 07:51:
yks lemppareista: http://youtube.com/watch?v=oLsgVmC4HOo



Huh, on kyl kokonaisuutena yksii parhaita mihin tubessa törmänny. Sais kyl olla omaan makuun vähän lisää viel kunnon glaidailuu, mut kattoohan tuotakin.

T-mu, 11.2.2008 08:15:
Youtubevideolta ei saa ihan täyttä kuvaa muuta näin muutaman pron hyppivän tyyliin takaperinvoltteja paikaltaan jne.



Onks tolla mitään tekemistä ite shufflen kanssa? Tokkopa on, mut vaatiihan kunnon shufflaus sen verran hyvää vartalokontrollia, et varmaan samat ihmiset kiinnostuneita kans muista kehon mahdollisuuksista :)

Tubesta löytyy kans hienoja opetusvideoita, joilla voi a) spoilaa itselleen koko shufflen magiikan, mikäli se ei ole tuttu tai b) opetella itse tepastelun :F

Edit: pitipä vielä kommentoida kun muisti taas. Hauskaa ku pikkujätkät vetää jotku himmeet kevyet telttahousut jalassa tepastelua ja housut nousee vähän väliä polviin asti. Näyttää jotenkin hölmöltä ku sit telttojen alta paljastuu semmoset pikkutikut, joita ehkä säärikski vois kutsua :9 Get heavier pants boys!
ville

Posts: 3,780

#9 • • ville olen oikeasti ujo
jalostunut versio peruspolkasta, paitsi että vie paljon enemmän tilaan ja vaatii enemmän energiaa, jotta jaksaa edes 10min ;)
Zapa

Posts: 1,393

#10 • • Zapa Mr Wrangler
Hyi helvetti, tästä oli jo puhetta youtube-topikissa.
Zapa

Posts: 1,393

#12 • • Edited Zapa Mr Wrangler

ezzy, 11.2.2008 09:40:
---
Zapa, 11.2.2008 09:20:
Hyi helvetti, tästä oli jo puhetta youtube-topikissa.

---


Ei o pakko kattoo eikä keskustella. Mee pois.



MEE ITE POIS



kallio,

mielipiteitä, linkkejä, kommentteja, kokemuksia, vihaa, rakkautta ja anarkiaa. antaa palaa - keskustelu käyntiin. :>

Lyylikki

Posts: 2,975

#14 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mun mielestä toi on kyllä älyttömän siistin näköistä. Ihme nillitystä siitä, että mihin musiikkiin sitä pitäisi vetää. Eikö se riitä, että kukin menee tavallaan ja mihin musiikkin sen nyt sitten milläkin kertaa haluaa yhdistää. Mä ainakin tanssahtelen suhteellisen samalla tavalla joka musiikin tahtiin.

Olisi kyllä siistiä nähdä joku tuota oikeasti jumppaamassa. Suomessahan esim. Kaapelilla ja muissakin paikoissa on aika hyvin yleensä tilaa siellä peräosastossa, että kyllä sinne muutama sufflaaja (*ding*) helposti mahtuisi. Ehkäpä jo piakkoin joku saa tyylinsä hiottua niin, että uskaltaa kyiseseen tyyliin tanssia ihan julkisestikin. Todennäköisesti ja valitettavasti en ole sitä silloin katsomassa, mutta jos sattuukin niin, että olisi paikalla enkä huomaisi, niin mua voi nykäistä hihasta, että: "Tuu kattoon ny!"
Cloud

Posts: 2,162

#15 • • Edited Cloud Game Freak

ezzy, 11.2.2008 18:23:
Vapaampaa häröilyä ekan postaamani videon Sarahilta (ei aina tarvi olla hardstylee :))

http://youtube.com/watch?v=y6awXpeN6ec



Jotenkin musta vauhti oli liian nopeaa tohon rauhallisempi tahtiseen musiikkiin. Mutta se onkin vain minä.

Mitä itse suflesta niin on sitä itsekin tullut ihasteltua youtubesta. Mutta useasti jään itse kaipaamaan enemmän käsien liikettä tuossa mukana useasti.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ezzy

Posts: 8,060

#16 • • ezzy Droid-pappa

Cloud, 11.2.2008 18:40:
---
ezzy, 11.2.2008 18:23:
Vapaampaa häröilyä ekan postaamani videon Sarahilta (ei aina tarvi olla hardstylee :))

http://youtube.com/watch?v=y6awXpeN6ec

---


Jotenkin musta vauhti oli liian nopeaa tohon rauhallisempi tahtiseen musiikkiin. Mutta se onkin vain minä.

Mitä itse suflesta niin on sitä itsekin tullut ihasteltua youtubesta. Mutta useasti jään itse kaipaamaan enemmän käsien liikettä tuossa mukana useasti.



Joo se valittelikin et meni synkkaus pieleen =) Ja samaa kaipaan tohon, 90-luvun lopun suomikiksu-skenestä olis kova repiä käsiliikkeet mukaan =) Liquid-tyyli ei oikeen pure eikä toi vähäeleisyyskään.
mrvain

Posts: 143

#17 • • mrvain What can you do?

ville, 11.2.2008 09:18:
vaatii enemmän energiaa, jotta jaksaa edes 10min ;)


Enpä tiedä, teenkö itse sitten jotain väärin, vai enkö vain kavahda paria hikipisaraa, koska kyllähän tuota jaksaa sen tunnin-puolitoista shufflata *hihu*. Sitten tarvitseekin jo hieman nestetankkausta ja taas mennään.

Minkälaisia kädenliikkeitä 90-luvun lopun suomikiksuskenessä on ollut? Jos jalkatyöskentely on hallussa, niin voihan sitä käsillä tehdä oikeastaan mitä tykkää. Tuskin kukaan tulee sanomaan, että "sä teet noi liikkeet väärin". Dance like no one is watching :P
homppa

Posts: 731

#18 • • homppa
siistii, mut itellä ei olis ainenkaan varaa ostaa uusia kenkiä joka kuukausi :)
Sallakat

Posts: 2,220

#19 • • Sallakat jungle, baby !
tanssityyli on kovin siisti, vaikkakin sen mukana jonkin sortin lieveilmiöinä tuntuu kulkevan kaksi asiaa mistä itse en tykkäile yhtään: ne sellaset leveet "reivi"housut ja musa.

Jonkun melbourne shuffle- näytösmeininki oli virkistävää tässä suhteessa, että musa ei ollu aivan täysin hanurista ja vaatteetkin tyypeillä oli suht normaalit. löyty se videokin
&feature=related
tossa oli selkeesti tuotu omia juttuja siihen tyyliin. kaikkien niiden reivihousujen himavideot on pitkälti tylsän samanlaisia.
xl8r

Posts: 2,227

#20 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Shufflaus on kyllä aivan järjettömän siistin näköstä. Olis se vaan kiva kun noin sulavasti osais liikkua...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe