Sash! - Ecuador (D-Shark & LipD Remix)

15 posts, 1 page, 4,047 views

Avatar
#3 • • astaroth Guest
biisi, joka aiheuttaa mulle spontaanin repeämisen viidessä sekunnissa, on mulle automaattisesti vitunmoinen mästäphiis

enemmän mua oudoksuttaa se, että miten näinkin hyvin kuulostavasti tuottavat jätkät käyttävät aikansa ja tarmonsa ysärikovereihin? näin korvalla kuunnellen jätkillä ois potentiaalia tuottaa oikeasti varteenotettavaa musiikkia, kunhan saatte joitain omia ideoita :)
Wolverine

Posts: 1,860

#4 • • Wolverine
SASH! <3

mut suht kauheesti raiskattu.
Caro²

Posts: 5,301

#5 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Mie en oikein näe tän biisin pointtia.

Tää ei säilytä alkuperäsen punasta lankaa, eikä tää myöskään tuo mitään uutta.

Kyseiset kommentit on nyt siis ihan vaan sisällöstä, kuuntelin läppärin matopurkeilla, eikä niistä pysty muusta mitään sanomaan. Tekniikka saattaa olla kohdallaan, saattaa olla ettei, ei pysty sanomaan :)
D-Shark

Posts: 89

#6 • • D-Shark Thin n crispy

Caro², 10.2.2008 23:21:
Mie en oikein näe tän biisin pointtia.

Tää ei säilytä alkuperäsen punasta lankaa, eikä tää myöskään tuo mitään uutta.

Kyseiset kommentit on nyt siis ihan vaan sisällöstä, kuuntelin läppärin matopurkeilla, eikä niistä pysty muusta mitään sanomaan. Tekniikka saattaa olla kohdallaan, saattaa olla ettei, ei pysty sanomaan :)



enpä mä huomannu siinä alkuperäsessä mitään punasta lankaa nii hankalaha se o säilyttää :(
nnooh tapettiin Sash! :/
MRC

Posts: 1,346

#7 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

astaroth, 10.2.2008 22:15:
biisi, joka aiheuttaa mulle spontaanin repeämisen viidessä sekunnissa, on mulle automaattisesti vitunmoinen mästäphiis

Hitto et repesin kans :D eka oli sileen et hmm ja sit huomasin et nauroin niin paljon et mahaan sattu

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Timce

Posts: 5,381

#8 • • Edited Timce
Ilmaisen mielipiteeni biisistä, videolla.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

tws

Posts: 512

#15 • • tws
öööö..jooo okei, mitä tää o? *whaat*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-