Bassoradio Music Awards 4.4.2008 @ Helsinki

24 posts, 2 pages, 2,798 views

Jinx

Posts: 2,615

#21 • • Jinx Superfeminine

Karski, 7.4.2008 12:19:
---
Jinx, 7.4.2008 12:08:

Klubitus-awards ois hyvä idea! *joo*

---


Platinum-awardsin kohtalon nähneenä arvioisin
että:

ei olis.

Tässä skenessä ei yhden vuoden aikana ehdi tapahtua
niin paljoo, että noi tulokset olis kiinnostavia. Orkidea
ja proteus kilpailis joka vuosi keskenään parhaan DJ:n
tittelistä, Unity olis vuoden klubi, jne.



Totta tuokin. Konemusiikki ansaitsisi kyllä omat awardsit mut minkäs teet kun piirit on täällä niin pienet...

--
Pyllykkä

Individual

Posts: 10,942

#22 • • Individual HYPNO!

Caro², 7.4.2008 13:13:
---
Individual, 7.4.2008 11:39:
---
Caro², 6.4.2008 18:31:
Mut toihan on vaan yhen myöhäisteiniangstia pullollaan olevan lehden "music awards".

---

Basso- pullollaan myöhäisteiniangstia?

Nyt meni vähän ohi.

---

Jos luet sitä lehteä, niin homma pitäs aueta vähän paremmin. Ne kirjoitukset ko. lehdessä jotka omaan silmään on sattunut, on ollu teiniangstisia, "kantaa ottavia" tai muuten 10vuotta nuoremmille suunnattu.

Voi olla, että oon ymmärtäny väärin, mutta eikös Basso-lehti ja Basso-radio ole naimisissa keskenään? Bassoa koko setti?

EDIT: Siis on siellä toki ollut asiallistakin tekstiä ja hyviä juttuja.


Noo, kyl mä olen sitä silmäillyt ja ihan lukenutkin. Eka numero löytyy kotoakin. Ehkäpä joku Iskelmä-lehti tai Suomen Kuvalehti olis enemmän aikuisille suunnattuja. Noh, vitsit sikseen. Mutta en mä kyllä näkis, että kantaaottavuus ja eri yhteiskunnan ilmiöistä kirjoittaminen ilman tätä konservatiivisluterilaiskepulais-vivahdetta olisi pelkästään teinien hömpötyksiä, tai suunnattu juurikin ravintola-ikää lähestyville. Varmasti kyseinen lehdykkä on kovaa kamaa esim. tiedostavien city-vihreitten aikuisten piireissä. *nauru* Ei toi nyt mikään demi oo kuitenkaan.
mastream

Posts: 549

#23 • • mastream

Caro², 7.4.2008 13:13:
---

Ne kirjoitukset ko. lehdessä jotka omaan silmään on sattunut, on ollu teiniangstisia, "kantaa ottavia" tai muuten 10vuotta nuoremmille suunnattu.



Ihan mielenkiinnosta, voisitko kertoa pari tai muutaman tälläistä kirjoitusta, jos muistat ne? Haluttais tsekata ku on näköjään mennyt aivan ohi!



Ja mitä itse awardseihin tulee, ei kauhesti ole valittamista. Varsinkin Vuoden Albumi meni aivan oikeaan paikkaan.
-P

Posts: 4,972

#24 • • -P
kyllähän tuossa suurin osa meni oikeaan osoitteeseen. top billin, jesse, ja notkis <3

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell