Hype Club Reunion 15.3.2008

64 posts, 4 pages, 23,821 views

epicuros

Posts: 7,734

#42 • • Edited epicuros

ezzy, 4.2.2008 15:10:
heh, minkäköhän näköinen toikin mesta on nykyään :P



No ei tosiaan yhtä kiva "tanssi-aukio" kuin Hallmark / Screeneissä silloin joskus, mut tilaa löytynee ainakin enempi, jos humalaisen maailmankuvaan on luottamusta..

Tosin eiköhän näistä bileistä aika hyvät tule! :)

--
Valid criticism does you a favor.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#43 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

yana, 18.2.2008 14:03:
kai berlin sentaan kavi?



Ei käynyt sekään, vaikka sitä kyllä naureskeltiin

Äläkä nyt yritä kettuilla sieltä asti linjoja pitkin *släp*

Enköhän mä selittänyt jo ihan tarpeeks hyvin asian... Case closed?


Olisin ymmärtänyt närkästymiset jos olisit haukkunut nämä lyttyyn ja syyttänyt idean varastamisesta törkeästi. En ole varmaan ainoa jolle on tälläset käynyt mielessä. Ja helvetin hyvä että joku nää sai vihdoinkin järjestettyä *joo* Ja varmasti paremmin kun olisin ikinä itse saanut nämä kyhättyä *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Individual

Posts: 10,942

#44 • • Individual HYPNO!
Ei Stefu, ei. Musta toi on yhtä hassu ajattelutapa, kuin jos mä alkaisin miettimään kiljupäissäni, että tänne pitäis saada jotkut Impedancen re-union-kemut. Se olisi varmasti hemmetin siisti juttu, mutta sen pitäisi lähteä heiltä aikalaisiltaan itseltään ja jos se ei lähde, niin sitä ei sitten tule.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#45 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Individual, 18.2.2008 14:14:
Ei Stefu, ei. Musta toi on yhtä hassu ajattelutapa, kuin jos mä alkaisin miettimään kiljupäissäni, että tänne pitäis saada jotkut Impedancen re-union-kemut. Se olisi varmasti hemmetin siisti juttu, mutta sen pitäisi lähteä heiltä aikalaisiltaan itseltään ja jos se ei lähde, niin sitä ei sitten tule.



Ymmärrän kyllä kantasi.

Jos mä nyt oikein tahdon ymmärtää väärin niinkuin jotkut tässä oikein kovasti yrittää niin sittenhän se tarkoittaa sitä että kokoonpanon pitäisi olla täysin sama ja paikassahan pitäisi olla samat poket ja baarimikot ja samat lamputkin stroboissa muutenhan tämä on vaan kusetus hype reunion. Tätä et varmaan tarkoittanut kuitenkaan. Jatketaanko tätä toistemme väärin ymmärtämistä vai onkohan tää jo tarpeeks käsitelty...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Freja

Posts: 8,775

#47 • • Freja Sihteeri
Hei mikä vitun "Dissataan kaikki stefua*"-päivä tänään nyt taas on? Antakaa jo olla. Menkää jonneki muualle valittaan, en jaksa tajuu tätä lynkkausmeininkii.


*nimet vaihtelee, tänään se on näköjään stefu. :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tomii

Posts: 3,594

#48 • • tomii kallion herttua

Freja, 18.2.2008 15:20:
Hei mikä vitun "Dissataan kaikki stefua*"-päivä tänään nyt taas on? Antakaa jo olla. Menkää jonneki muualle valittaan, en jaksa tajuu tätä lynkkausmeininkii.


*nimet vaihtelee, tänään se on näköjään stefu. :/



hei miksä kirjotat niin pienellä?!

--
reivaan kunnes kuolen

m1kk3

Posts: 5,560

#49 • • m1kk3 no-life

Steven Hoaks, 18.2.2008 13:41:
Ajatus oli suora seuraus suuresta alkoholimäärästä... se keksittiin vielä kotkassa


Tämähän sitte selittääkin kaiken *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

krispis

Posts: 1,020

#51 • • krispis Huhuu
todellakin *nauru*
Avatar
#52 • • Equalizer Guest

pirpeli, 4.2.2008 15:28:
Tänne vois koittaa tulla, sen verran hypetystä kuullut. Enhän ole itse näihin aikoihin ollut bilemaailmasta tietoinenkaan, joten pitää varmaan kokea tääkin. Saisinkohan Antti W:n suostumaan mukaan, se sentään on ollut mukana järkkäämässä näitä ja sittemmin Screeniäkin :) Jos se lähtis, ois kiva...

Ehkäpä...



Tuolta alko myös hallmark<
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#53 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

domi, 18.2.2008 14:05:
Miksi kukaan ei suunnittele Lepakon jälleenrakentamista. Stefu vaikka?



:DD

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

ville

Posts: 3,780

#54 • • ville olen oikeasti ujo

Equalizer, 22.2.2008 12:57:
Tuolta alko myös hallmark<



Screen (RIP), Vertigo (RIP), Labyrinth (RIP), House Basics (RIP), Star (RIP), Hype Club (RIP).... mitäs muita oli?

Mutta yksi jatkaa:

Hallmark


Mun ensimmäinen bile oli itseasiassa hypessä screen vuonna 1997. Kaverit houkutteli mukaan, mut lähtivät itse kesken iltaa kotiin. Mä jäin roiskuttamaan siideriä ja polttamaan reikiä muiden tanssijoiden vaatteisiin tanssilattialla... hirveessä tuubassa painoin menemään :D


Täällä olisi muuten vanhoja kuvia vuodelta 99 ja hypestä:

http://www.pltnm.org/phpbb/album_cat.php?cat_id=51

Muutama vanhempi "naama":

http://www.pltnm.org/phpbb/album_showpage.php?pic_id=6251&full=true
http://www.pltnm.org/phpbb/album_showpage.php?pic_id=6341
http://www.pltnm.org/phpbb/album_showpage.php?pic_id=5521
http://www.pltnm.org/phpbb/album_showpage.php?pic_id=5524
http://www.pltnm.org/phpbb/album_showpage.php?pic_id=3350

oi niitä aikoja kun kiksu oli kiskua, saco duunaili paljon decoja, klubit oli puoli-ilmaisia, tp:ä kireitä, piikkitukka maailman kovin juttu, ghb laillista, säilyturvakeskus keskittyi omiin asioihinsa ja PLUR ja silleen:

http://www.pltnm.org/phpbb/album_showpage.php?pic_id=3395
yana

Posts: 877

#55 • • Edited yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

ville, 28.2.2008 13:58:
---

oi niitä aikoja kun kiksu oli kiskua,



voi niita aikoja kun kiksua ei ollutkaan =)

taisin spottaa itteni tost vikast kuvast =D
nethr

Posts: 763

#57 • • Edited nethr !!
Tänne kyl pitää päästä! Tuli rampattua Hypessä aika paljon 98-00 aikoina. Etenkin Star ja SuperStar on jääny positiivisesti mieleen. No, yleensäkin vierailut tolla klubilla. Labyrintit ym oli usein ihan turvoksissa ja jono oli ties kuin pitkä siinä kadulla jos oli joku isompi klubi-ilta.

ezzy, 4.2.2008 15:10:
heh, minkäköhän näköinen toikin mesta on nykyään :P



Toi mestan virtuaaliesittely antanee ihan hyvää kuvaa, missä jamassa paikka on nykyään... *piis*

Mun mielestä toi Presidentin tila on ihan toimiva. Tanssilattia voisi tietty jatkua isommallekin alueelle, mutta eihän se ennenkään ole häirinnyt. Toivottavasti kemut menee sen verran hyvin ja jengi osaa käyttäytyä, että vastaavia kemuja on mahdollista järjestää tulevaisuudessa.

Ja jos menee tarpeeks hyvin, niin voihan toi Presidentti mun puolesta vaihtaa linjaa ja muuttua NewHype:ks tms *nauru*

muoks. Katos vaan, tapahtuma noiden sivuilla:

la 15.03.2008 HYPE CLUB REUNION
DJ JOKKE
DJ MAD JAY
DJ RALE
+ GUEST DJ:S AND SHOWGIRLS
10

Promootti: Juha Mellin / [email protected]

IKÄRAJA TILAISUUTEEN K-20
<
hyvä huomio "seniori" ravintolassa. Voi olla että jotain (vielä) vanhempaa sakkia eksyy paikalle tamppaamaan *tirsk*

--
xD

cHRISSe

Posts: 463

#59 • • Edited cHRISSe TURKU_BASEMENT

ville,

Screen (RIP), Vertigo (RIP), Labyrinth (RIP), House Basics (RIP), Star (RIP), Hype Club (RIP).... mitäs muita oli?

oi niitä aikoja kun kiksu oli kiskua, saco duunaili paljon decoja, klubit oli puoli-ilmaisia, tp:ä kireitä, piikkitukka maailman kovin juttu, ghb laillista, säilyturvakeskus keskittyi omiin asioihinsa ja PLUR ja silleen:



Smile, The Club, Victors, IT, Ursula <3 Aika ENNEN kiksushaissee. SE vasta oli aikaa SE.

--
ô_ô

yana

Posts: 877

#60 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

cHRISSe, 29.2.2008 19:15:
---
ville,

Screen (RIP), Vertigo (RIP), Labyrinth (RIP), House Basics (RIP), Star (RIP), Hype Club (RIP).... mitäs muita oli?

oi niitä aikoja kun kiksu oli kiskua, saco duunaili paljon decoja, klubit oli puoli-ilmaisia, tp:ä kireitä, piikkitukka maailman kovin juttu, ghb laillista, säilyturvakeskus keskittyi omiin asioihinsa ja PLUR ja silleen:


---


Smile <3 Aika ENNEN kiksushaissee. SE vasta oli aikaa SE.



sillon poliisiratsiaki oli parempii