Vähemmän tärkeät uutiset

796 posts, 40 pages, 268,835 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#141 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

tiiplis, 11.4.2008 12:49:

Olen *nauru*



myönnettäköön, että on se siistimpi ny ku sillon ku ite on siellä nuoruudessa hillunut *nauru*

--
pinkki on pop!!!

tiiplis

Posts: 1,043

#142 • • tiiplis also available in sober

Miinapiina, 11.4.2008 12:51:
---
tiiplis, 11.4.2008 12:49:

Olen *nauru*

---


myönnettäköön, että on se siistimpi ny ku sillon ku ite on siellä nuoruudessa hillunut *nauru*



Onkohan niillä joku oma pr-tyyppi joka on kertonut että kyseessä on kauppakeskus eikä mikään vtun ostari, ihan selkeesti uutisen on kirjoittanut joku ei-natiivi *pahis* *nauru*

- Mitä sä teet työksesi?
- No mä olen Liipolan kauppakeskuksen viestintäpäällikkö.

*lmao*

--
italia litania nainati lailati

Miinapiina

Posts: 3,494

#143 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

tiiplis, 11.4.2008 12:54:

Onkohan niillä joku oma pr-tyyppi joka on kertonut että kyseessä on kauppakeskus eikä mikään vtun ostari, ihan selkeesti uutisen on kirjoittanut joku ei-natiivi *pahis* *nauru*

- Mitä sä teet työksesi?
- No mä olen Liipolan kauppakeskuksen viestintäpäällikkö.

*lmao*



haha, nii just *tirsk* vähän ois kässäriä, jos ois kauppakeskus siel nurkil, mut yks kauppa, pari baaria, automaatti, kodinkonehuolto ja lemmikkieläinliike ei oo viel yhtä kuin kauppakeskus *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#150 • • REivaaja Guest
Riitta Väisäsen avoin tunnustus! Olen koukussa vaseliiniin!

Riitta puhuu Iltalehdessä avoimesti ongelmastaan.
- Loma meni mönkään kun jäi purkki kotiin.
Samaa mieltä ovat varmasti myös paikallisen pojat.
hallucinogen

Posts: 8,190

#151 • • hallucinogen Edain

juuco, 18.4.2008 16:17:
"Sommersin oletettiin tappaneen miehensä, jotta saisi henkivakuutusrahoilla silikonirinnat."

Eeh.. siis luinko oikein? *whaat*


Ei toi mun mielestä oo yhtään hullumpi motiivi :D.

--
pikku-*possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#156 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

josbe, 22.4.2008 12:15:
:D

Noi Matin kommentit on kylla ihan helmia!



ei käy kieltäminen *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

T3k

Posts: 1,221

#157 • • T3k semmonen

kottarainen, 23.4.2008 09:45:
Mistä näitä tupsahtaa aina tilittämään ensin järkytyksiään ja sitten mainostamaan helvetin tärkeitä kuulumisiaan onnettomuuksien, kuolemien ja katastrofien sattuessa*toktok*

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200804237557439_uu.shtml



Taissiiss.. mistä noi toimittajat saa päähänsä haastatella noita..?

En mä usko että mikko alatalokaan itse keksi soittaa iltalehdelle ja kertoo mitä mieltä hän on Tanssii tätien kanssa kisasta...

*igor*
T3k

Posts: 1,221

#159 • • Edited T3k semmonen

kottarainen, 23.4.2008 16:10:
---
T3k, 23.4.2008 09:53:
---
kottarainen, 23.4.2008 09:45:
Mistä näitä tupsahtaa aina tilittämään ensin järkytyksiään ja sitten mainostamaan helvetin tärkeitä kuulumisiaan onnettomuuksien, kuolemien ja katastrofien sattuessa*toktok*

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200804237557439_uu.shtml

---


Taissiiss.. mistä noi toimittajat saa päähänsä haastatella noita..?

En mä usko että mikko alatalokaan itse keksi soittaa iltalehdelle ja kertoo mitä mieltä hän on Tanssii tätien kanssa kisasta...

*igor*

---


Mikset usko? Noh, jomminkummin. Suurin osa keltaisen lehdistön julkkuja kuitenkin taitaa ottaa useimmiten itse yhteyttä toimittajaan kuin toimittaja heihin ja myy juttujaan. Se on heille lähinnä bisnestä painatuttaa seiskojen, hymyjen ja iltalehtien sivuille juorujaan. Vaikka esim. Hilkka Ahteen perheestä on kirjoiteltu paljon negatiivista lehdissä, itse hän on yrittänyt kääntää negatiivisenkin julkisuuden edukseen ja on hyvinkin tunnettu siitä. Näitä julkimoita on niin paljon ettei kukaan varmuudella - minä mukaanlukien voi päätellä kumpi on äkännyt artikkelin tynkää ensin. Mietihän asiaa..
Monella unholaan painuneella pikkujulkkiksella ei olisi mitään palstatilaa influenssistaan ja koiranpentuhankinnoistaan, elleivät olisi _nimenomaan_ itse siitä kaupitelleen juttua taskurahojen toivossa. Yksi hyvä viimeaikainen esimerkki, Johanna Tukiainen! Mikä tahansa julkisuus saa ihmisten mielenkiinnon heräämään ja lisää keikkoja kalenteriin.
Vaikka toimittaja olisi soittanutkin Jari Sillanpäälle, kertooko sinun mielestä hyvästä tilannetajusta mainita patjaostoksistaan kesähuvilaan vai yritänkö perustella lisää? Minun mielestä moni ihminen toimii useimmiten samalla tavalla, eli tuntuu olevan jossain määrin "osallinen" tapahtumiin varsinkin kun jotain järkyttävää sattuu ja kalastaa sympatiaa. Tullapa hurrikaani ja kaikki mahdolliset Danny DeVitot on kertomassa kuinka heillä oli lapsuuden koulutovereita uhreina ja kuinka paljon järkyttää*justjoo*



Point taken. Mutta, väitän silti että tässä tapauksessa en näe Jarilla syytä soitella tämmösiä juttuja (Eiköhän sillanpää taida olla vieläkin yks eniten tienaavimpia artisteja suomes.. ? en tiä, en tarkistanut) ... Enemmän omaan nenään haiskahtaa laiskan toimittajan työ.

Aivan eri asia onkin sitten nämä tukiaiset yms. salarakkaat jotka suorastaan elävät soitellakseen viimmeisimmät tekosensa seiskalle yms...

Ja olen kyllä aivan samaa mieltä siinä että mitä helvettiä tämmöisistä vakavista asioista pitää tehdä tälläisiä aivan tarpeettomia juttuja...
T3k

Posts: 1,221

#160 • • T3k semmonen

kottarainen, 23.4.2008 19:06:
---
Jinx, 23.4.2008 16:44:

Tyhmäähän tuo on mutta niin myydään lehtiä.

---


Niin kyllä.



---
T3k, 23.4.2008 16:47:

Point taken. Mutta, väitän silti että tässä tapauksessa en näe Jarilla syytä soitella tämmösiä juttuja (Eiköhän sillanpää taida olla vieläkin yks eniten tienaavimpia artisteja suomes.. ? en tiä, en tarkistanut) ... Enemmän omaan nenään haiskahtaa laiskan toimittajan työ.

Aivan eri asia onkin sitten nämä tukiaiset yms. salarakkaat jotka suorastaan elävät soitellakseen viimmeisimmät tekosensa seiskalle yms...

Ja olen kyllä aivan samaa mieltä siinä että mitä helvettiä tämmöisistä vakavista asioista pitää tehdä tälläisiä aivan tarpeettomia juttuja...

---


Minäkään sitä mene laukomaan kuka meni ottamaan yhteyttä ja keneen jutun toivossa. Lähinnä vaan tympäisee ajatuksena, ettei julkisuuden henkilö edes tällaisen asian yhteydessä kuin bussiturma, ymmärrä kerrankin olla mainostamatta syksyistä konserttiaan tai mitä ikinä. Vähän väärä sauma, oli kyseessä lehden myynti Jarin faneja lypsämällä tai Jarin tarve rikastua lipputuloilla. Se on perseestä vaikkei sinänsä mikään uusi ilmiö ole. Onneks voin välttyä menemästä tonne verkkosivuille ärsyttämästä itseäni nyt kun vaihteeksi juttujen taso luiskahti astetta alemmas...



Juurikin näin :)