M: Pyhä birma -tyttökissa

46 posts, 3 pages, 20,297 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#21 • • MiMoSa
Tää söpöläinen pääs mun tietsikan taustakuvaks muistuttamaan mua mun unelmasta ja tekemään jotain sen eteen, että voi aiemmin toisen karvapallon meidän perheeseen ottaa.*plur* Toivottavasti tälle löytyy äkkiä koti.*hihu*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

josbe

Posts: 1,982

#22 • • josbe suomalainen juhlakinkku

MiMoSa, 30.1.2008 07:37:
Toivottavasti tälle löytyy äkkiä koti.*hihu*


Sanopa muuta. Jos tiedät hyvän kodin, johon moista toivottaisiin, niin suosittele! ;-)
remotion

Posts: 5,283

#23 • • remotion nostatus guru
tiedän et on myynti-ilmotus, enkä itse halua ottaa yksiöön kissaa ja se joutus olee liikaa yksin. mutta ON NÄTTI miuku! ^_____^
MiMoSa

Posts: 1,664

#24 • • MiMoSa

josbe, 30.1.2008 10:35:
---
MiMoSa, 30.1.2008 07:37:
Toivottavasti tälle löytyy äkkiä koti.*hihu*

---

Sanopa muuta. Jos tiedät hyvän kodin, johon moista toivottaisiin, niin suosittele! ;-)


Hmm, pitääpä miettiä olisko tällä hetkellä sellaisia tuttuja ja jos on, niin suosittelen. On tuo sen verran söpö, että mieluusti soisin tollasen jollekin tutulle, missä sitä vois käydä ihailemassa ennenkö saa oman.*hihu* Kuinkas pian se muutto on, mihin mennessä pitäisi uusi koti löytyä?

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Individual

Posts: 10,942

#25 • • Edited Individual HYPNO!
Sorgen tyhmä kyssä, mutta onko siis niin, että tuo 700 egee pitää löytyy pätäkkää ennen kuin kisulin uudesta loppusijoituspaikasta aletaan edes neuvottelemaan?
Sallakat

Posts: 2,220

#26 • • Sallakat jungle, baby !
kyllä rotukissat maksaa 650-1000 euroon. Voisin sanoa, että jos joku jossain netissäkin halvemmalla kaupittelee, kyseessä on joku ilman papereita ja omin päin pentuja tehtaillut tyyppi, eikä niitä kannata edes harkita.
josbe

Posts: 1,982

#27 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Individual, 30.1.2008 11:21:
Sorgen tyhmä kyssä, mutta onko siis niin, että tuo 700 egee pitää löytyy pätäkkää ennen kuin kisulin uudesta loppusijoituspaikasta aletaan edes neuvottelemaan?


En tiedä, ymmärränkö kysymyksesi oikein, mutta siis joo, kyllä nuo 700 maksavat. Maksutavasta voidaan tietenkin neuvotella, mutta paljoakaan "alennuksen" varaa tuossa ei ole, eikä pidäkään olla.
crissy

Posts: 1,958

#28 • • crissy

Sallakat, 30.1.2008 11:32:
kyllä rotukissat maksaa 650-1000 euroon. Voisin sanoa, että jos joku jossain netissäkin halvemmalla kaupittelee, kyseessä on joku ilman papereita ja omin päin pentuja tehtaillut tyyppi, eikä niitä kannata edes harkita.




luulen et täs oli kyse enemmänki siit et pitääkö se koko 700e olla kourassa kissiä haettaessa vai onko mahollisuus osamaksulla?


korjatkaa toki jos olen vääräs:D
Individual

Posts: 10,942

#29 • • Edited Individual HYPNO!

josbe, 30.1.2008 11:33:
---
Individual, 30.1.2008 11:21:
Sorgen tyhmä kyssä, mutta onko siis niin, että tuo 700 egee pitää löytyy pätäkkää ennen kuin kisulin uudesta loppusijoituspaikasta aletaan edes neuvottelemaan?

---

En tiedä, ymmärränkö kysymyksesi oikein, mutta siis joo, kyllä nuo 700 maksavat. Maksutavasta voidaan tietenkin neuvotella, mutta paljoakaan "alennuksen" varaa tuossa ei ole, eikä pidäkään olla.



Jeps, no ehkä mä en hiffannut vaan, että todellakin näissä hintaluokissa mennään ja se ei kissasta kiinnostuneille ole se kynnyskysymys lainkaan, vaan muut seikat, eli onko tilaa ja muuta. Mutta aika hellyyttävän näköinen kissakomistus on kyseessä ja toivon mukaan saa oikein hyvän kodin. Sen jokainen katti ansaitsisi. *hihu*
josbe

Posts: 1,982

#30 • • josbe suomalainen juhlakinkku

crissy, 30.1.2008 11:38:
luulen et täs oli kyse enemmänki siit et pitääkö se koko 700e olla kourassa kissiä haettaessa vai onko mahollisuus osamaksulla?


Ja mielestäni myös vastasin siihenkin kysymykseen.
josbe

Posts: 1,982

#31 • • josbe suomalainen juhlakinkku

MiMoSa, 30.1.2008 11:17:
Kuinkas pian se muutto on, mihin mennessä pitäisi uusi koti löytyä?


Kuukauden sisällä pitäisi löytyä. *ding*
MissKoo

Posts: 1,289

#32 • • MissKoo
Kyllä rotukissat maksaa yhtä paljon kuin rotukoiratkin. Maksoin omasta nahkarukkasestanikin vaikka kuinka paljon. Maatiaiskissulit on sitten erikseen, mutta rotu maksaa *joo*
ezzy

Posts: 8,060

#33 • • ezzy Droid-pappa
ja onhan sitä hintaa vaikeeta "tajuta", kun se on ilmoituksessa kerrottu :D
Occu

Posts: 2,528

#34 • • Occu

josbe, 29.1.2008 17:17:
---
Lenita, 29.1.2008 14:19:
Täytyy kyl kompata Josbee, tosi ihana kissa kyseessä *sydän*
Ottaisin sen meille heti, jos ei ois allergiaa talossa.

---

Allergiaksiko sä sitä nykyään kutsut? *tirsk*



heko heko heko!

tosin kisu on todella ihana, erittäin seurallinen ja fiksu :)
toivottavasti jini II löytäisi hyvän kodin itselleen.

--
..::MOI::..

josbe

Posts: 1,982

#35 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Occu, 30.1.2008 12:27:

---

Allergiaksiko sä sitä nykyään kutsut? *tirsk*

---


heko heko heko!

tosin kisu on todella ihana, erittäin seurallinen ja fiksu :)
toivottavasti jini II löytäisi hyvän kodin itselleen.


:)
Individual

Posts: 10,942

#36 • • Edited Individual HYPNO!

ezzy, 30.1.2008 12:26:
ja onhan sitä hintaa vaikeeta "tajuta", kun se on ilmoituksessa kerrottu :D



No väännetään sinne Espoonkin suuntaan rautalangasta. Eli ihmettelin vain sitä, että niin monta "ostajaehdokasta" olisi ollut, jos heidän asuintila, sun muut rajoitteet eivät olisi tulleet eteen. Hinnasta kukaan ei pukahtanut mitään (lue= sitä ei siis luettu esteeksi. ) Eli joko taloudellinen tilanne on niin hyvä, että tuo 700 ei tunnu missään, jos vain muut asiat natsaa, tai sitten näissä lemmikkiasioissa elikoitten arvo on vain kiistaton fakta ja sitä ei tulisi verrata "elottomien esineiden" markkina-arvoon, asia, josta täällä väännetään joka toisessa topikissa kättä.

Mutta joo, varmaan kaikille meni nyt jakeluun.

Mä poistun nyt tästä topikkia pilaamasta.
>
ezzy

Posts: 8,060

#37 • • ezzy Droid-pappa
Ja veikkaan että 99% täällä keskustelleista ei maksais kissasta 700euroa, kuten en minäkään. ts. ostajaehdokkaita on varsin vähän.
m1kk3

Posts: 5,560

#38 • • m1kk3 no-life

ezzy, 30.1.2008 13:28:
Ja veikkaan että 99% täällä keskustelleista ei maksais kissasta 700euroa, kuten en minäkään. ts. ostajaehdokkaita on varsin vähän.


elämä on *justjoo**nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

josbe

Posts: 1,982

#39 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

ezzy, 30.1.2008 13:28:
Ja veikkaan että 99% täällä keskustelleista ei maksais kissasta 700euroa, kuten en minäkään. ts. ostajaehdokkaita on varsin vähän.


Sun veikkaus taitaa olla täysin väärä, koska kyllä niitä ostajaehdokkaita täällä näyttää olevan, samoin kuin niitä, joilla on jo ennestään rotukissa tai -koira.

Btw, kissat ja koirat on muuten siitä kivoja, että ne oppii tosi paljon nopeammmin kuin eräät ihmiset olemaan sekaantumatta asioihin, jotka eivät niille kuulu.
m1kk3

Posts: 5,560

#40 • • m1kk3 no-life

josbe, 30.1.2008 13:34:
Btw, kissat ja koirat on muuten siitä kivoja, että ne oppii tosi paljon nopeammmin kuin eräät ihmiset olemaan sekaantumatta asioihin, jotka eivät niille kuulu.


Mä kadun ainakin tomussa ja tuhassa täysin asiatonta kommenttiani, toivottavasti teidän ylhäisyytenne on valmis antamaan anteeksi.

Oikeesti, mitä helvettiä sä valitat ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti