M: Pyhä birma -tyttökissa

46 posts, 3 pages, 20,276 views

m1kk3

Posts: 5,560

#41 • • m1kk3 no-life
eli tähän topikkiin sun kaverit saa postata et "onpa ihana kisu *plur* toivottavasti löytää uuden kodin *sydän*" Mut auta armias jos joku erehtyy keskustelemaan hinnasta ni jopa tulee huutia.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

josbe

Posts: 1,982

#42 • • josbe suomalainen juhlakinkku

mikke, 30.1.2008 13:41:
eli tähän topikkiin sun kaverit saa postata et "onpa ihana kisu *plur* toivottavasti löytää uuden kodin *sydän*" Mut auta armias jos joku erehtyy keskustelemaan hinnasta ni jopa tulee huutia.


Sä et taida tietää yhtään, mistä puhut. Mitkä ihmeen kaverit? En tunne suurinta osaa tähän topikkiin postanneista.

Jos haluaisin keskustella esimerkiksi siitä, miksi rotukissat maksavat lähes yhtä paljon kuin rotukoirat, niin perustaisin sille oman topikin. Joten pliis, voitko jättää tämän myyntitopikin rauhaan vihamielisiltä kommenteiltasi? En muuta pyydä.
subu

Posts: 1,174

#43 • • Edited subu Suski
Hitto! Oon katellu koko syksyn/talven birmoja ja olin jo ottaa mut sit se jotenki jäi :( Muuten ois tervetullu tänne mut mites ton maksun kans?

Nii siin oli se et naaras pennut oli varattu kaikist pentueis mist kyselin *uuh*
m1kk3

Posts: 5,560

#44 • • m1kk3 no-life

josbe, 30.1.2008 13:47:
Joten pliis, voitko jättää tämän myyntitopikin rauhaan vihamielisiltä kommenteiltasi?


Joo, mä jätän. *piis*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jocular

Posts: 1,359

#45 • • Jocular Janni
Et oo aatellu kasvattajalta kysellä jos sillä ois kisulle sijotuspaikkaa tai uutta omistajaa? Myös rodun muista kasvattajista ja sivustoista on varmaan hyötyä kun rotumollille uutta kotia etsitään. Piirit on pienet ja kaikki tuntee toisensa ja mitä näyttelykelposemmasta yksilöstä on kyse niin ostoinnokkaitakin löytyy enempi.

Itellä nuo kolme tuholaista tuossa ja heti kun lääniä on lisää niin epäilen vahvasti etteikö neljännellekin ois tilaa ;) *hellokitty*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Tiinuliinu81

Posts: 510

#46 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Jocular, 1.2.2008 16:56:
Et oo aatellu kasvattajalta kysellä jos sillä ois kisulle sijotuspaikkaa tai uutta omistajaa? Myös rodun muista kasvattajista ja sivustoista on varmaan hyötyä kun rotumollille uutta kotia etsitään. Piirit on pienet ja kaikki tuntee toisensa ja mitä näyttelykelposemmasta yksilöstä on kyse niin ostoinnokkaitakin löytyy enempi.

Itellä nuo kolme tuholaista tuossa ja heti kun lääniä on lisää niin epäilen vahvasti etteikö neljännellekin ois tilaa ;) *hellokitty*



Mä ymmärsin, että ovat itse kasvattaneet, vaiko...

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...