PSY ELECTRO DARKSIDE BLAST! 31.1.2008 @ Helsinki

19 posts, 1 page, 4,656 views

Eddy Satan

Posts: 722

#2 • • Eddy Satan FAST
torstai 31.1.2008, 20 - 01, K18, 2 @ Factory Siltasaarenkatu 3-5 / Helsinki


Factoryssa tällä viikolla teille tarjotaan hyvää musaa,ja mukavaa ajanviettoa.
Bileet valitettavasti ovat 20.00-01.30,mutta,se on hyvää esimakua
tuleville viikonlopuille.

Illan dj`t esitävät omia kapaleita,joihin liitty uudet genret.
Artistit antavat palaa täysiin,uutta,osittain ennenkuulomatonta matskua!

Shown pitäävät:


The Mos Crew:
Dj Heatman
Dj Towelie(Rus) &
Hystereo Psychovsky (Rus)
+ Dj EddySatan (Est/Fi) -Spessial set- Hard,Psychedelical Industrial set!

drum'n'bass, elektro, hard trance, hc, industrial, psy, jotain

Tapahtuman linkki:

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=13676


Tervetuloa!!!


Hystereo Psyhovsky,Eddy Satan & Crew
siveys

Posts: 2,492

#3 • • siveys lovely
Suosittelen kaikkia boikotoimaan näitä bileitä järjestäjän harjoittaman Klubituksen ryhmäviestitse tapahtuvan roskapostimainostuksen takia.
Hystereo Psychovsky

Posts: 88

#4 • • Hystereo Psychovsky

siveys, 30.1.2008 21:47:
Suosittelen kaikkia boikotoimaan näitä bileitä järjestäjän harjoittaman Klubituksen ryhmäviestitse tapahtuvan roskapostimainostuksen takia.



Tästä voi lukea rivien välistä:
Sousittelen kaikkia olla kusipäitä, pistää kaikki tyhmyydenne ja vittumaisuudenne esille, olla kunnon juntteja=)))))))))))))
sts

Posts: 7,969

#5 • • sts Sama pyynti aitta!

Hystereo Psychovsky, 31.1.2008 12:35:
---
siveys, 30.1.2008 21:47:
Suosittelen kaikkia boikotoimaan näitä bileitä järjestäjän harjoittaman Klubituksen ryhmäviestitse tapahtuvan roskapostimainostuksen takia.

---


Tästä voi lukea rivien välistä:
Sousittelen kaikkia olla kusipäitä, pistää kaikki tyhmyydenne ja vittumaisuudenne esille, olla kunnon juntteja=)))))))))))))



Jep kirjoitamalla suomea väärin.
Kolera

Posts: 4,256

#6 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Hystereo Psychovsky, 31.1.2008 12:35:
---
siveys, 30.1.2008 21:47:
Suosittelen kaikkia boikotoimaan näitä bileitä järjestäjän harjoittaman Klubituksen ryhmäviestitse tapahtuvan roskapostimainostuksen takia.

---


Tästä voi lukea rivien välistä:
Sousittelen kaikkia olla kusipäitä, pistää kaikki tyhmyydenne ja vittumaisuudenne esille, olla kunnon juntteja=)))))))))))))


eikö sinua häiritsisi jos ihmiset tulisivat työntämään sinulle lippulappusia ja mainoslehtisiä 10m välein kun olet kävelemässä eivätkä ymmärtäisi "ei kiitos" "ei kiinnosta" vastauksiasi

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Chadonna

Posts: 152

#7 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.

Hystereo Psychovsky, 31.1.2008 12:35:
---
siveys, 30.1.2008 21:47:
Suosittelen kaikkia boikotoimaan näitä bileitä järjestäjän harjoittaman Klubituksen ryhmäviestitse tapahtuvan roskapostimainostuksen takia.

---


Tästä voi lukea rivien välistä:
Sousittelen kaikkia olla kusipäitä, pistää kaikki tyhmyydenne ja vittumaisuudenne esille, olla kunnon juntteja=)))))))))))))



minä pistää ehkä kaikki vittumaisuus esille ja olla juntti, mutta ei keksi mitä naseva, ku tämä hoito jo itse itsensä huvittava

mutta: se, että joku mainostaa asioita omalla tavallaan, ei tee siitä roskapostia :)

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

Hystereo Psychovsky

Posts: 88

#8 • • Hystereo Psychovsky

Kolera, 31.1.2008 12:38:
---
Hystereo Psychovsky, 31.1.2008 12:35:
---
siveys, 30.1.2008 21:47:
Suosittelen kaikkia boikotoimaan näitä bileitä järjestäjän harjoittaman Klubituksen ryhmäviestitse tapahtuvan roskapostimainostuksen takia.

---


Tästä voi lukea rivien välistä:
Sousittelen kaikkia olla kusipäitä, pistää kaikki tyhmyydenne ja vittumaisuudenne esille, olla kunnon juntteja=)))))))))))))

---

eikö sinua häiritsisi jos ihmiset tulisivat työntämään sinulle lippulappusia ja mainoslehtisiä 10m välein kun olet kävelemässä eivätkä ymmärtäisi "ei kiitos" "ei kiinnosta" vastauksiasi


Sitä tapahtuu joka päivä tavalla tai toisella... Yksi keino on olaa ottamatta asioita huomioon jos ne ei kiinosta, ja mielestäni oman nimen voi poistaa vastaanottajalistalta.
Jone

Posts: 8,258

#9 • • Jone Archibald Haddock

donnazza, 31.1.2008 12:41:
se, että joku mainostaa asioita omalla tavallaan, ei tee siitä roskapostia :)



Tässä vielä pastettuna ryhmäviestistä forumin ylläpidon kanta asiaan:


Tälläiset viestit kuuluu tonne forumin yleiselle puolelle ellei tämä nyt sitten ole UG. Kun tässä ei mitään "jäsen tarjouksia" kaan ole.

Turhat ryhmäviestimainokset on kielletty.

terv: ylläpito.



= "Massaryhmikset ovat roskapostia ellei niillä samalla tarjota vastaanottajille jotain erityistä etua."

Musta kyseessä on siis aika selvä juttu ja ymmärrettävä linjaus. Eipä sillä et muutenkaan ymmärtäisin satojen ja satojen ihmisten spammaamista bileistä, joihin mahtuu kourallinen ihmisiä sisälle. Vai onko Factoryn tila jotenkin suurentunut lähiaikoina merkittävästi?
Jone

Posts: 8,258

#10 • • Edited Jone Archibald Haddock

Hystereo Psychovsky, 31.1.2008 12:45:
Sitä tapahtuu joka päivä tavalla tai toisella... Yksi keino on olaa ottamatta asioita huomioon jos ne ei kiinosta, ja mielestäni oman nimen voi poistaa vastaanottajalistalta.



Miksi sulle ei mene jakeluun se, että sä et voi keksiä omia sääntöjäsi webbifoorumille, jolla on toistakymmentä tuhatta käyttäjää vaan sun on noudatettava ylläpidon sanelemaa linjausta? Täällä ei ole mitkään natsit säännöt vaan Anqqa & co. suvaitsevat kaikenlaista sellaista mikä muualla olis jo aika nounou. Ryhmäspammit nyt vaan ei oo ok. Deal with it.
Hystereo Psychovsky

Posts: 88

#11 • • Hystereo Psychovsky

Jone, 31.1.2008 12:51:
---
Hystereo Psychovsky, 31.1.2008 12:45:
Sitä tapahtuu joka päivä tavalla tai toisella... Yksi keino on olaa ottamatta asioita huomioon jos ne ei kiinosta, ja mielestäni oman nimen voi poistaa vastaanottajalistalta.

---


Miksi sulle ei mene jakeluun se, että sä et voi keksiä omia sääntöjäsi webbifoorumille, jolla on toistakymmentä tuhatta käyttäjää vaan sun on noudatettava ylläpidon sanelemaa linjausta? Täällä ei ole mitkään natsit säännöt vaan Anqqa & co. suvaitsevat kaikenlaista sellaista mikä muualla olis jo aika nounou. Ryhmäspammit nyt vaan ei oo ok. Deal with it.


Jep jep...
Hystereo Psychovsky

Posts: 88

#12 • • Hystereo Psychovsky

Hystereo Psychovsky, 31.1.2008 13:05:
---
Jone, 31.1.2008 12:51:
---
Hystereo Psychovsky, 31.1.2008 12:45:
Sitä tapahtuu joka päivä tavalla tai toisella... Yksi keino on olaa ottamatta asioita huomioon jos ne ei kiinosta, ja mielestäni oman nimen voi poistaa vastaanottajalistalta.

---


Miksi sulle ei mene jakeluun se, että sä et voi keksiä omia sääntöjäsi webbifoorumille, jolla on toistakymmentä tuhatta käyttäjää vaan sun on noudatettava ylläpidon sanelemaa linjausta? Täällä ei ole mitkään natsit säännöt vaan Anqqa & co. suvaitsevat kaikenlaista sellaista mikä muualla olis jo aika nounou. Ryhmäspammit nyt vaan ei oo ok. Deal with it.

---

Jep jep...



Mitä nää mainokset oikein on

laFraise - Jatkuva designkilpailu 1000 palkinnoin
http://www.lafraise.com

Lähiökakara Webstore
http://www.lahiokakara.com

Eix tää oo tavallaan SPÄMMII?=)
Chadonna

Posts: 152

#13 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.

Jone, 31.1.2008 12:49:
---


Tässä vielä pastettuna ryhmäviestistä forumin ylläpidon kanta asiaan:


---

Tälläiset viestit kuuluu tonne forumin yleiselle puolelle ellei tämä nyt sitten ole UG. Kun tässä ei mitään "jäsen tarjouksia" kaan ole.

Turhat ryhmäviestimainokset on kielletty.

terv: ylläpito.

---


= "Massaryhmikset ovat roskapostia ellei niillä samalla tarjota vastaanottajille jotain erityistä etua."

Musta kyseessä on siis aika selvä juttu ja ymmärrettävä linjaus. Eipä sillä et muutenkaan ymmärtäisin satojen ja satojen ihmisten spammaamista bileistä, joihin mahtuu kourallinen ihmisiä sisälle. Vai onko Factoryn tila jotenkin suurentunut lähiaikoina merkittävästi?



Juu, en sano olevani mitenkään erimieltä asiasta. Olipahan ainakin jätkillä hauskaa vaikka muilla muutamalla sadalla ei ollutkaan.

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

Jone

Posts: 8,258

#14 • • Jone Archibald Haddock

Hystereo Psychovsky, 31.1.2008 13:08:
Mitä nää mainokset oikein on

laFraise - Jatkuva designkilpailu 1000 palkinnoin
http://www.lafraise.com

Lähiökakara Webstore
http://www.lahiokakara.com

Eix tää oo tavallaan SPÄMMII?=)



Ai et nyt sä vertaat mun signaturessani olevaa kahta linkkiä siihen, että sä pistät sadoille käyttäjille ryhmäviestinä tiedot, jotka ne näkee täällä julkisen forumin puolellakin halutessaan?

Joo, kyseessä olis about sama asia jos mä lähettäisin noi 2 linkkiä väkisin ryhmiksenä sadoille ihmisille, jotka ei niitä halua.

Signaturekuvat on käsittääkseni nounou Klubbarilla. Heti kun noi linkit kielletään, niin poistan ne samana päivänä. Olen erikseen kysynyt ylläpidon luvan jotakuinkin kaikkeen markkinointiin liittyvään mitä olen tällä tai muilla forumeilla tehnyt. Mites on sun lupiesi kanssa?
Hystereo Psychovsky

Posts: 88

#16 • • Hystereo Psychovsky

Jone, 31.1.2008 13:20:
---
Hystereo Psychovsky, 31.1.2008 13:08:
Mitä nää mainokset oikein on

laFraise - Jatkuva designkilpailu 1000 palkinnoin
http://www.lafraise.com

Lähiökakara Webstore
http://www.lahiokakara.com

Eix tää oo tavallaan SPÄMMII?=)

---


Ai et nyt sä vertaat mun signaturessani olevaa kahta linkkiä siihen, että sä pistät sadoille käyttäjille ryhmäviestinä tiedot, jotka ne näkee täällä julkisen forumin puolellakin halutessaan?

Joo, kyseessä olis about sama asia jos mä lähettäisin noi 2 linkkiä väkisin ryhmiksenä sadoille ihmisille, jotka ei niitä halua.

Signaturekuvat on käsittääkseni nounou Klubbarilla. Heti kun noi linkit kielletään, niin poistan ne samana päivänä. Olen erikseen kysynyt ylläpidon luvan jotakuinkin kaikkeen markkinointiin liittyvään mitä olen tällä tai muilla forumeilla tehnyt. Mites on sun lupiesi kanssa?



Tämä on kommentti jonka olen laittanut jo kerran forumiin...
En jaksa selittää enempää.


Joo... ei teidän kans jaksa kiistella. Pistäkää ihan mitä vaan tekstii tohon.
Mikään ei kuitenkaan muutu, ne ketä kiinostaa reagoi yhdellä tavalla
ja ne ketä ei - toisella... Ja tästä voi tulla loputon kiistely. Enkä jaksa vastata teidän kysymyksiin
Teidän mielestä te ootte oikeassa ja mä en voi sille mitään, enkä haluakaan.

En ole kuitenkaan itse tehny tota vastaanottajalistaa, ainoa minä olen tehnyt niin lisänny
tapahtuman kalenteriin.

And I appologize if i hurt someones feelings... But All i can do is not give a fuck anymore.
Kolera

Posts: 4,256

#17 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Ah siis koska et ole tehnyt vastaanottajalistaa sinun ei tarvitse välittää, tietää tai ymmärtää sääntöjä tai sitä missä mentiin vikaan?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

golem

Posts: 1,395

#18 • • golem Golem


Miksi sulle ei mene jakeluun se, että sä et voi keksiä omia sääntöjäsi webbifoorumille, jolla on toistakymmentä tuhatta käyttäjää vaan sun on noudatettava ylläpidon sanelemaa linjausta? Täällä ei ole mitkään natsit säännöt vaan Anqqa & co. suvaitsevat kaikenlaista sellaista mikä muualla olis jo aika nounou.



Off-topic, mut en tällä hetkellä allekirjoittaisi vikaa lausetta. (nimim. lähetin aivan tavallisia bilekuvia, ilman mitään kyseenalaista matskua, ja tyydyttävän laatuisia (on parempiakin bilekuvia nähty, mut kyl niitä pystyi kattelemaan), ja niitä ei ikinä hyväksytty bilekuviksi :( Enkä saanut Anqalta järjellistä vastaukstakaan irkissä, miksi niitä ei hyväksytty :I

grrr...

Ja joo, voi peistata mulle jonkun "kuvaetiketin" tms.., en oo löytänyt aikaisemmin semmosta. Mut anyway, jos lähetetyt kuvat hylätään, niin mun mielestä forum-palvelun olisi kohteliasta lähettää kuvien lisääjälle joku viesti jossa kerrotaan miksi kuvat hylättiin.
OCS

Posts: 1,828

#19 • • OCS

golem, 31.1.2008 16:20:
Ja joo, voi peistata mulle jonkun "kuvaetiketin" tms.., en oo löytänyt aikaisemmin semmosta. Mut anyway, jos lähetetyt kuvat hylätään, niin mun mielestä forum-palvelun olisi kohteliasta lähettää kuvien lisääjälle joku viesti jossa kerrotaan miksi kuvat hylättiin.


Tämä on ehkä parempi paikka kysellä asiasta: "täydellisen kuvaston metsästys"