Kaiu joutui yllättäen lähtemään vastavierailulle saksanmaalle, joten häntä tuuraa allekirjoittanut Bobby Speed illan alkajaisiksi. Tobby aloittaa yhden jälkeen, mutta kannattaa toki tulla ajoissa niin välttää ruuhkat ovella
Kiitos kaikille, teitte illasta ikimuistoisen! Käsittämättömän hyvää musiikkia Tobiakselta, sieltä myös vilpitön kiitos. Mies viihtyi todella hyvin, ja häntä tullaan näkemään Suomessa vielä uudestaan, joten missanneilla on mahdollisuus kuulla what all the fuzz is about - ja uskon että myös tämän keikan yleisöstä suurin osa tulee kokemaan uudestaan tuon suvereenin maestron esityksen! Tobias kyseli josko keikkaa kuvanneiden valokuvamateriaalia saisi itselleen jälkifiilistelyyn joten mikäli kuvasit kemuissa otahan yhteyttä!
<3 <3 <3
Jotan koherrentimpaa tekstiä kunhan tästä saa unta palloon ja selvemmän pään. Ennen kaikkea vipitön kiitos, yleisöhän tekee loppupeleistä Deepscanin tapahtumista sen uskomattoman lämminhenkisen kokemuksen joka niistä on muodostunut!
Siis jumaleisson että tuli tanssittua ittensä vetreeksi! Miljoona kiitosta järjestäjille ja sille joka sai vielä "we wan't more":n toimimaan, kerrankin!
Ja anteeks kun nun kädet on niin isot ja heiluu niin oudosti oikeeta sykettä saadessaan, moni sai saletisti mustelmia..
Oli kyllä kipeen hyvät bileet vaikka itse sanonkin! :) Helvetin hyvää musaa ja aivan helvetin hyvä yleisö! Lützenkirchen rokkas huolella ja itelläki oli loistofiilis soitella siinä ennen päästaraa.
Vaikuttais siltä, että näissä Local Undergroundin ja Deepscanin yhteistuotoksissa on mitä mainion meininki, jatkoa varmasti luvassa!
Oon kyllä aivan sanaton - porukka (ja Tobias) näytti viihtyvän _niin_ hyvin että, ja soittipahan saksan setä parhaan setin mitä oon elämässäni tähän asti kuullut, ihan vilpittömästi.
yhdyn edellä mainittuihin hehkutuksiin! muusikillisesti parhaita iltoja tänä vuonna ja olihan se meininkikin toudella katossa! omalta osalta menee filmi poikki siinä pilkun aikoihin joten jos joku on nähny -kan ilman rattia hurjastelemassa pitkin Helsingin katuja, nii anteeks ja kiitos ymmärryksesta*hih*