15 posts, 1 page, 4,603 views
Android, 19.1.2008 18:56:
AKG K-601
http://www.thomann.de/fi/akg_k601.htm
Itse olen todella tykäsynyt noihin. Bassoa ainakin riittää ja suojaavat hyvin ulkoiselta melulta.
Niin ja jos olet valmis maksamaan enemmän niin löytyy myös AKG K-701
arttu, 19.1.2008 19:21:
nykyisin käytössä peltorit joihin on leikattu jostain gigantin 15euron philipsin kuulokkeista elementit ja teipattu kiinni..
Eli lähinnä tuo ulkopuolisen melun suojaus noissa hieman mietityttää.. on jotenkin kevyen näköisiä??
Niinjoo koneistushommia teen eli aika hyvin tulis suojata kuulo! Tosin ei sen väliä tuleeko se ääni kuulokkeiden ulkopuolelta jos niillä soittaa 180dB junkkiaa 10h päivässä töissä...
On se junkka vaa miellyttävämpi tapa menettää kuulo ku terien soimisesta :)
arttu, 19.1.2008 18:38:
Hakusessa olis korvakuulokkeet joissa olisi laadukas äänentoisto (eli bassoa sillein että valuu aivot korvista ulos ; )
mutta kuitenkin tulisi suojata ulkoiselta melulta tehokkaasti??
Jos kokemuksia / linkkejä löytyy niin tänne vaan!!
Apo, 19.1.2008 19:36:
---
Laadukkaat nappikuulokkeet voisi olla optimaalinen ratkaisu, voisit käyttää modaamattomia peltoreita ja nappikuulokkeet toimisivat lisäsuojana ulkoiselta melulta (tuplasuojaus). komppaan siis snaggoa.
niomic, 19.1.2008 19:07:
Miten noi akg:t näyttää ainakin mun silmiin puoliavoimilta, niissä harvemmin on lähellekään suljettuihin verrattava vaimennus ja vaikka kuulokkeiden toisto kuuluisi, niin ääni värittyy varsinkin jos kuulokkeissa on hyvin uskollinen toisto, eli ei mitään bassopainoitteisuutta.
arttu, 19.1.2008 20:22:
meinaakos tuo herkkyys esim noissa k-271 91dB SPL sitä että maksimi äänenkovuus on tuo 91DB? Kannattako tuota herkkyyttä kytätä kuinka tarkaan / paljonko oikeasti on merkitystä