life after peak oil

23 posts, 2 pages, 5,960 views

Avatar
#21 • • REivaaja Guest

remotion, 17.9.2008 15:11:
---
kilobitti, 29.1.2008 07:49:
Pelkkä yleinen vastuun-/omatunto ei riitä hillitsemään öljyn käyttöä. Katumaastureiden esiinmarssi on tästä ehkä räikein todiste - niiden yhtäkkinen suosio johtuu siitä että "hyötyajoneuvo"-status mahdollistaa saasteveronkierron jenkeissä.

---


Ihan näin tiedoksi että Jenkeissä maasturit ja citymaasturit jäävät myymättöminä kauppoihin ja pienempi ruokaiset tekevät kauppaansa nykyään. Isoja maastureita kaupitellaan jenkeissä jopa 25% alennuksilla...vaihtelevin menestyksin.
Tämä trendi on ollut jo toista vuotta kun jenkkiläisten kipukynnys polttoaineiden hinnoissa ylitettiin.

mutta jatkakaa aiheesta.
Toki tuo kommenttisi oli kirjoitettu tammikuussa jolloin trendi oli vasta aluillaan tuolla....

Kääk! Ja Hummerin status senkuin kasvaa. Nyt muijat voi olla aidosti mehuissaan kun näkee jonkun ajavan Hummerilla, onhan hänellä siihen oikeasti varaa.

Taantumaa kerrakseen. Pienenä luulin että tulevaisuuden myötä köyhilläkin on varaa mageisiin juttuihin, vaan eipä siltä näytä enää nykyään.

Al Goreki vois opetella käyttämään nettikameraa, eikä aina lennellä tunnin luentojen vuoksi toiselle puolelle planeettaa, kovin tekopyhää.
kilobitti

Posts: 2,419

#22 • • kilobitti 1-2-3 techno

remotion, 17.9.2008 15:11:
Ihan näin tiedoksi että Jenkeissä maasturit ja citymaasturit jäävät myymättöminä kauppoihin ja pienempi ruokaiset tekevät kauppaansa nykyään.



Tästähän on uutisoitu lehdissä jo tyyliin kuukausi sitten? Huomasit varmaan myös että väitin tammikuussa että ainoastaan hinnannousu tulee vähentämään kulutusta, ja juuri niin kävi.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

m_a

Posts: 1,017

#23 • • m_a
1874.jpg