MADWAVE // FILTERHEADZ (BEL) // 21.03.2008 // Klubi, Turku

39 posts, 2 pages, 5,304 views

nenna

Posts: 1,916

#21 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..jee..kohta nämäkin *joo* ..miksaus ainakin maistuu, joten odotuksia illalle kyllä! ^^
Timce

Posts: 5,381

#22 • • Timce
I has a beer..Tänäpe sit kuuntelemaan näitäkin. Ennen wanhaan oli kyl kovia tuottajia/remiksaajia. Nykykunto on mysteeri.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#23 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Joutuu kohta jättämään hotlan ja mennä KEMUTTAA *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

myrkky_

Posts: 81

#24 • • myrkky_
Noniin. Dekkien takana seisoi joku kaljupäinen Beneluxmaista kotoisin oleva mies, joka soitti kovimmat reivit mitä Turku on kuullut vuosiin. Paikalla olis saanut ehkä olla useampikin jamppa kuulemassa tota referenssimatskua ja ottaa opikseen. Tällä hetkellä häpeän olla turkulainen.

Kulmabaarin periferia kuittaa

--
bob's house of feces

Avatar
#25 • • Sunshine^82 Guest
joo filterheadz soitti kyllä niin kovan setin että moni kyllä missasi ja pahasti! :(

tanssilattialla oli hitosti tilaa *joo* *nauru*
sailasiili

Posts: 28

#26 • • Edited sailasiili
jep, hemmetin hyvät bileet, mut mis kaikki ihmiset oli?! sais luvan hävetä *grr*

ja sit yks biisibongaus: Steve Lawler - That Sound
oli yks mun suosikkibiiseistä *sydän*


ps. ois kyl tarvinnu korvatulpat, sen verran kovalla volumella äijä soitti *ding*
pirpeli

Posts: 5,533

#27 • • pirpeli
Jahas, tais olla huonoin veto aikoihin olla tulematta tänne*hmph*
Ja vielä Lawleria vielä soitettu...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

happosepi

Posts: 1,070

#28 • • happosepi
Ihan jees. Taisin olla vähän kännissä, tosin.
hardcorAve

Posts: 140

#29 • • hardcorAve magic people,-voodoo people
*jiihaa*

--
..lot of words - ...nothing to say

Josba

Posts: 322

#30 • • Josba Anjunadiggari
Helvetin kova setti Filterheadziltä! Klubin loistelias äänentoisto pääsi oikein kunnolla oikeuksiinsa... Murisi kyllä oikein mukavasti. =) Erittäin kovat setit myös muilta, harmi vaan että paikalla tosiaankin oli ihan helvetin vähän porukkaa. Iso käsi vielä Parkerille hienoista valoista!

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

Birgie

Posts: 1,311

#32 • • Edited Birgie Kikati
Täytyy kyl sanoa, että koko reissu siitä asti ku autoon hypättiin Hkissä ja aina Turussa Omppu-hotelleineen oli kyl ihan loistosetti. *plur*

Filterheadz pisteli semmosta settiä että huh huh. Tuli sit tanssittua enemmän ku pitkään aikaan missään bileissä ja vaikka olikin aika vähän possea ei se menoa haitannut, olipahan tilaa tanssia *jiihaa*
Iso käsi myös Antonille ja Sergeille *piis* Anton näyttikin olevan aika suosittu Turussa ku lavalle sateli alusvaatteita (sekä naisten että miesten) setin loppuvaiheessa *tirsk*

Ja oli todella kiva tavata uusia ihmisiä, ehkä turkulaiset onki ihan ookoo *nauru*
No ei vais, ei mulla mitään turkulaisia vastaan oo, enhän oo paljasjalkanen helsinkiläinen.

And for Martin if you read this, welcome in Finland again, and I hope you will come to Helsinki also to party with us! *vink*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

LunarDust

Posts: 149

#33 • • LunarDust Yks-kaks-RAX!
Filterheadz... I love you man!!!

oikein hyvä setti! se mies osaa kyllä hommansa kun mun laiska ruumis rupensikin heilumaan ja tansimaan "the running man" tyyliin (joka tapahtuu VAIN kun mulla on sairaan hyvä olo).
jeesboks

Posts: 4,064

#34 • • Edited jeesboks p u p u
Paikalla piipahdettiin Filterheadzin setin aikana ja odotetusti musiikki oli nannaa *sydän* Harmiks tällä kertaa omalta kohdalta bileet jäi tähän lyhyeen piipahdukseen, antonilta ja sergeiltä olis varmasti tullut loistavaa settiä kans. Oli kiva nähdä piiitkästä aikaa tiettyjä kameleita *hali*t. Muuten oli kyl harmittavan vähän ihmisiä.

Iso käsi jälleen Madwave poppoolle hyvin järkätyistä kemuista *plur*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

sailasiili

Posts: 28

#35 • • sailasiili
juu ei mekään oltu loppuun asti, oli aamuvuoro seuraavana aamuna, ni piti nukkuakin vähän.. *nukkuu* mut ei mua haittaa yhtään vaikka lähettiinki aikasemmin, koska filterheadz oli nii hyvä *tanssittel*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#36 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Reissu oli kyllä paras ikinä *jiihaa*

Fiilis oli korkealla alusta loppuun ja menoa ei haitannut ollenkaan vaikka ei ollut kauheasti porukkaa. Eipä ollut edessä liikaa väkee *hih* Filterheadz yllätti mahtavuudellaan vaikka muutenkin odotin siltä aika paljon! Äijä rokkas mun jalat paskaks *tanssittel*

Tuli erittäin mukavia uusia tuttavuuksiakin vastaan *hihu* Kiitti teille *plur*

Ps: Jatkot oli kyllä mahtavimmat koskaan :D Räsy UNO *sydän* Siinä oli kuskilla ihmettelemistä kun heräs ja katto että miks kaikki on alasti *tirsk*

Turku o/

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Timce

Posts: 5,381

#37 • • Timce
Filterheadz oli kova, sen jälkeen katkes filmi. Kiitti vitusti.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

^Petunia

Posts: 888

#38 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Birgie, 23.3.2008 11:12:
Täytyy kyl sanoa, että koko reissu siitä asti ku autoon hypättiin Hkissä ja aina Turussa Omppu-hotelleineen oli kyl ihan loistosetti. *plur*

Anton näyttikin olevan aika suosittu Turussa ku lavalle sateli alusvaatteita (sekä naisten että miesten) setin loppuvaiheessa *tirsk*


Hei joo kiitokset eka Puistokemistille kun tuli huhuilemaan että olis autokyyti tarjolla Turkuun *plur* Vaikka olin alussa aika zombie edellisen illan jäljiltä niin loppu vaiheessa alko fiilis nousemaan kun lähemmäks Turkua päästiin *jiihaa*

Klubilla olis voinu olla kyllä vähän enemmän porukkaa mutta olen Todella ylpeä niistäkin jotka jaksoivat vielä "raahautua" mestoille, Hyvä Pojat, tiedätte kyllä keitä tarkoitan! *hali*

Ja olin aivan unohtanut tuon pikkuhousujen heittelyn!! *nauru* *totaalireps*

Mutta kiitos ja kumarrus !! *sydän*