39 posts, 2 pages, 7,262 views

Anton näyttikin olevan aika suosittu Turussa ku lavalle sateli alusvaatteita (sekä naisten että miesten) setin loppuvaiheessa 

Harmiks tällä kertaa omalta kohdalta bileet jäi tähän lyhyeen piipahdukseen, antonilta ja sergeiltä olis varmasti tullut loistavaa settiä kans. Oli kiva nähdä piiitkästä aikaa tiettyjä kameleita *hali*t. Muuten oli kyl harmittavan vähän ihmisiä.
mut ei mua haittaa yhtään vaikka lähettiinki aikasemmin, koska filterheadz oli nii hyvä

Filterheadz yllätti mahtavuudellaan vaikka muutenkin odotin siltä aika paljon! Äijä rokkas mun jalat paskaks 
Kiitti teille 
Siinä oli kuskilla ihmettelemistä kun heräs ja katto että miks kaikki on alasti 
Birgie, 23.3.2008 11:12:
Täytyy kyl sanoa, että koko reissu siitä asti ku autoon hypättiin Hkissä ja aina Turussa Omppu-hotelleineen oli kyl ihan loistosetti.
Anton näyttikin olevan aika suosittu Turussa ku lavalle sateli alusvaatteita (sekä naisten että miesten) setin loppuvaiheessa
Vaikka olin alussa aika zombie edellisen illan jäljiltä niin loppu vaiheessa alko fiilis nousemaan kun lähemmäks Turkua päästiin 

*totaalireps*