SPEZIALE NEWS BLAST!!!! Secret Garden & [reiv:] proudly present OLIVER KOLETZKI (Cocoon, Berlin)

33 posts, 2 pages, 6,473 views

toma

Posts: 2,009

#21 • • toma Tototoototo
Hatuttaa kyl ihan possuna etten pystynyt tulemaan, mutta olen ollut kipeänä ja tänään alkoi kvanttimekaniikan seminaari jonne ei vaan olisi riittänyt energia ellen ois nukkunut iltaa ja yötä. Oh well, such is, ei reivit onneksi yhtä miestä kaipaa ja oli kuulemma pirun kovat bileet :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

kakeP

Posts: 114

#22 • • Edited kakeP visions
Pakko sano et illan musasaanti oli kyllä yhtä herkkua. Lineuppi oli kyl vuoden parhaimpia.
Casperilta tuli just sitä mitä odotinkin,danke schen *hymy*. Oliveri taas oli niin älytön kuningas, piti tanssilattian
hallussaan koko sen ajan ku soitti. Nessiltä oli kiva kuulla prydan uusimmat julkasut. Pitkästä aikaa ollu näin mukavaa kellarissa!

=NÄITÄLISÄÄ=
Syce

Posts: 1,649

#23 • • Syce
Khyllä! Aivan mahtavat kemut*joo* Taisin jopa tanssia... Kiitos!
Hattis

Posts: 194

#24 • • Hattis
Jep, aivan loistoa koko ilta!! Ei pystyny poistumaan jorailemasta ollenkaan *sydän*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#25 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Valokuvien mukaan mä olin täällä..Muistan jopa ehkä tanssineeni, eli kivaa taisi olla! *tanssittel* *känni*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Casper-

Posts: 1,363

#26 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
Loisto meininki jo alkuillasta. Kiitos kaikille*aplodit*
Janne from TaiTe

Posts: 49

#27 • • Janne from TaiTe
Paras ilta rosessa tähän mennessä. Oliver paikkas Joriksen paremmin kuin hyvin.. Olin aika liekeissä kuten varmaan huomasitte!
paupau

Posts: 655

#28 • • paupau Tuhma Bambi
HUHHUH!!
Oliver totally delivered! Parhaat bileet aikoihin! En muista millon viimeks olin vastaavis fiiliksis. Välillä olin pakahtua onnesta ja hurmasta kun musiikki vaan oli niin pirun hyvää. Helvetin iso kiitos järkkäreille ja dj:lle! *sydän* *jiihaa*
Jammailija

Posts: 3,224

#29 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Janne from TaiTe, 16.6.2008 15:12:
Olin aika liekeissä kuten varmaan huomasitte!


Kieltämättä ei voinu olla huomaamatta!*jiihaa* Ja kiitokset haleista tanssihekumojen väleissä!*plur*

Casper sytytti heti päästyäni tanssilattialle ja väsyneeseen kroppaan tuli kuin tulikin yllättäen aivan uutta puhtia*super*. Oliver piti tanssiotteessaan erinomaisesti ja Nessi hoiti homman kotiin kiitettävästi. Onnistuneet bileet kaikin puolin. Kannatti lähteä!*hihu*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Edi

Posts: 135

#30 • • Edi
Parhaat bileet rosessa mun mielessä. Actually, paras ilta since olen muuttonut Suomeen. Kiitos järjestelijeille, DJeille ja kavereille. Jatkot menivät myös ihan hyvin.*vink**vink*

Hyvää juhannusta kaikille ja nähdään taas dancefloorilla.
*pepsodent*
*WIBA*

Posts: 138

#31 • • *WIBA* Pyqimys-Maximus [Team Koala]
...ja nyt loppu hehkutus, pärkkeles *grr*
voisko roseen rakentaa lasten leikkihuoneen vaikka narikan yhteyteen niin ei tarviis munkaan missata tälläsiä iltoja lastenhoidon takia *nauru*
Mar6

Posts: 2,178

#32 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Juu oli kyllä heti alkuunsa hyvä meno ja hyvää saundia.. Ei lainkaan väsynyttä hengailua vaan kunnon bileet *piis*

--
-Where there is house there is a home-

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#33 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Olihan kyl kivaa joo *hihu*

*hehkutihehkuti*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_