ja sounditkin tulee oleen kohillaan. saarahan Illan livelava NYC:lle käyttöön eikä tarvi reitittää dj-miksereiden kautta. ...tai no, särööhän ne survivorsit kuiteskin tarjoo sen verran, että hirvittää!
mut, säröstähän me kaikki tykätään. ja nyt vielä (sormet ristiin) oikein basson kanssa!
...sitä ennen kuiteskin Sisilian lämpöön pariks viikoks kerään voimia ja lööbaileen tulevaa koitosta varten. BAILE BAILE sekä BOUNCE BOUNCE!
hitto mee sä vaan sisiliaan ja sano mun exän sukulaisille terkkuja. mä jään tänne laboratorioon kehittämään amin kanssa rokotetta Illan visuaali ongelmaan.
Jep, kivaa oli! Sen tietää siitä, että muisti on mennyt ja baarista tuli lähdettyä kotiin eriparikengillä...
SIISPÄ: Sinä, jolla on sama kohtalo, ilmoittaudu! Kadoksissa on musta lenkkari. Vaihtokaupassa saat takaisin mustavalkoisen pääkallokangastossun. Kiitän ja kuittaan.
FC Kebabin rullakebab! Toimii krapulapäivänä erittäin mainiosti!
NYCS oli hiton kova, ja bileet muuten sinänsä oli ihan jees. Tilanne meinas tosiaan lähtee käsistä kun ne pari varsin humalaista heppua joraili/kaatuili välillä lavalla ja toilaili muutenkin siinä eturivissä. Hyvät naurut saatiin. Puolet Ojiksen jallukolista oli mun päällä ja meno oli paikoitellen muutenkin todella hurjaa kuten NYCSin keikoilla yleensäkin.