Jenni Vartiainen - Ihmisten Edessä (Shine Fish Is Also Pretty Gay Mix)

137 posts, 7 pages, 76,472 views

tomii

Posts: 3,594

#41 • • tomii kallion herttua
Tiukka remari, eli toimii! *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

Skipi

Posts: 650

#44 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Vähän tähän suuntaan oisin tän itekki vieny..
OIKEIN MAINIO!

Jotai raakuutta oisin tuonu viel lisäks..
- toi köörimatto on siisti!
Ja komppeja voi kikkailla lisää filleillä etc.

Kasi miinus

.. -Skipi
eonik

Posts: 182

#45 • • eonik graafinen suutelija
Kiva remix kivasta lähdemateriaalista. Tunnottoman versiointia odotellessa :)

--
Unts, unts, unts...

lohikarme

Posts: 1,730

#46 • • lohikarme RitariVittupää
rokkaa :) Sai lisää soiteltavaa tohon soittonurkkaukseen hed-kandien rinnalle :)

--
Qualis artifex pereo

gerry

Posts: 979

#47 • • gerry
Tykkään kans:) Loistoversio<3

--
by B.C.S

Juge

Posts: 257

#48 • • Juge
Tyylikäs dancenäkemys kipaleesta *nuotti*
Peppi Pitkätossu

Posts: 143

#49 • • Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
Perushyvä.

Ei mitään vikaa, mut ehkä vähän liian too basic... Housesoundi jees, mut ehkä vähän liian tavanomainen ja perussoudimainen. Onnistuiskohan höystää vähän break beatilla, tempoa skidisti alas, aistikkaampaa... Orkkisversio toimii mulle paremmin, vaikka perseen-keikutus-house toimii mulla AINA.

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

thomas

Posts: 5,618

#50 • • Edited thomas

Peppi Pitkätossu, 12.1.2008 00:10:
Perushyvä.

Ei mitään vikaa, mut ehkä vähän liian too basic... Housesoundi jees, mut ehkä vähän liian tavanomainen ja perussoudimainen. Onnistuiskohan höystää vähän break beatilla, tempoa skidisti alas, aistikkaampaa... Orkkisversio toimii mulle paremmin, vaikka perseen-keikutus-house toimii mulla AINA.



mulla oli kyl samoja huomioita.. varsinkin toi et tempoa hidastais snadisti sanotaanko 123-125 bpm välille.. aistikkaampi on hyvä sana sille mitä etsin.
happosepi

Posts: 1,070

#52 • • happosepi
No voi vit. Ei oo tämmöstä soundia tullut kuunneltua vuosiin, mutta kieltämättä aivan hävyttömän toimiva diskojumppaus. Ei kai tässä muuta!
inspector

Posts: 209

#53 • • inspector gadget
Tämähän on oikein laadukkaan kuuloinen remiksi!

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

Occu

Posts: 2,528

#54 • • Occu
on kyllä pirun tiukka ralli! toimii!

--
..::MOI::..

Syce

Posts: 1,649

#55 • • Edited Syce
ihan ok... en voi sanoa että loistava/hyvä koska oli aika tasapaksua... ei tuo mitään uutta alkuperäisestä esille. herkkään hienoon biisiin lisättynä teknobiitti taustalle... tässä tämä! *haukottel* toiset tykkää...jeez!

edit, ja kaikki muut tykkää paitsi minä =D nojooh... karu tosia asia vaan on et oli vitun tylsä
TemeZ

Posts: 486

#57 • • TemeZ
Ite tykkäsin! Kuulin aiemmin radiosta jonku klubiremixin mikä kuulosti ihan paskalta.. onneks tää pelasti!

Ehkä ihmiset tottuis noihi suomi-voksu-biiseihinki vähitellen ettei ne kuulostais aina ihan typeriltä niin niit tuliski enemmän varmaa tuutista.

ps. kaveri sano "flyygeli on 2hz eri vireessä" .. olin että hä? *nauru*
Dana

Posts: 647

#58 • • Dana
sain ko levyn veljeltäni joululahjaksi,ja jos saan pyytää niin miksaatko koko levyn, kiitos *nauru* enmä sitä muuten kuuntele. tämä biisi oli ainoa jota diggailin, mutta rehellisyyden nimissä pakko myöntää, että tykkään tästä versiosta enemmän ..
spoinkel

Posts: 398

#60 • • Edited spoinkel Alferd Heatpacker
Ensireaktio oli että kiva biisi, mutta heittäkääs ne voksut vittuun. Sitten kävin tarkistamassa kuka se Jenni Vartiainen oikein on ja miltä alkuperäinen kuulostaa (huomatkaa miten hyvin olen välttynyt kaikelta radiosaastalta). Oli ulkonäkö mitä oli, musa ei todellakaan tehnyt vaikutusta. Vartiaisen lauluääni kuulosti liikaa Hanna Pakariselta ja ketä muita niitä nyt onkaan, ja orkkiksen plus kaksi remiksiä kuunneltuani olin jo täydellisen kyllästynyt tuohon lauluun (ja dorkiin sanoihin [edit: okei, vähän pluspisteitä lespovihjeistä, mikä on aina siistiä]). Nyt tietysti kaikki julistavat miten pihalla olen, mutta vastaukseni on, että radiopopista on ihan kivaa olla pihalla.

Biisin parasta antia on tuo pianoriffi, ja kuten sanottua, remiksi oli tosi rullaava, mutta kun orkkis on mitä on, niin tästäkin voi tykätä vain tiettyyn pisteeseen asti.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.