Haetaan dj-opetusta

27 posts, 2 pages, 11,416 views

Aki Antila

Posts: 220

#1 • • Edited Aki Antila
Moi

Olen juuri aloittanut aktiivisemman levyjen soiton, mutta miksaaminen tuntuu vaikealta, kun näin yksin joutuu opettelemaan. Etsin dj-opettajaa Jyväskylän seudulta, Kaikkia joita kiinnostaa alkaa opettamaan, voivat lähettää viestiä tähän keskusteluun.
Aki Antila

Posts: 220

#2 • • Aki Antila
Päätin äsken, jos tulet muualta, niin voisit opettaa minua internetin välitysellä?
Miazu

Posts: 815

#5 • • Miazu Päivänsäde
Tarttisitkos kotiopea vielä :))) ihg ei oli pakko :D must ois ihanaa kävästä vähä opettaa ;D
Aki Antila

Posts: 220

#6 • • Aki Antila

Miazu, 10.1.2008 21:56:
Tarttisitkos kotiopea vielä :))) ihg ei oli pakko :D must ois ihanaa kävästä vähä opettaa ;D



Juuri näin! Asutko Jyväskylän seudulla vaiko helsingissä niin kuin tossa lukee?
ANONYM

Posts: 731

#7 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!

Miazu, 10.1.2008 21:56:
Tarttisitkos kotiopea vielä :))) ihg ei oli pakko :D must ois ihanaa kävästä vähä opettaa ;D

mia!mul vaa laukkaa..hei pliis tuu neuvoo mua*hih*voin ottaa myös jälkiistuntoa*vink*
Miazu

Posts: 815

#8 • • Miazu Päivänsäde
heheh sami hiljaa ;D
Joo siis asun täällä helsingin suunnalla mutta mulla oikeesti asuu ystävä joka kiinnostu tosta :)))
se on niiiiiiiiiin hienoa kun opit menee eteepäin ja saa jakaa tätä niinki upeaa juttua :)))
Mulla o itellä vielä paljo oppimista mut se minkä o saanu oppia on kiva ja mieletön jos joku haluaa kanssa soitellla :))
Aki Antila

Posts: 220

#9 • • Aki Antila

Miazu, 11.1.2008 10:53:
heheh sami hiljaa ;D
Joo siis asun täällä helsingin suunnalla mutta mulla oikeesti asuu ystävä joka kiinnostu tosta :)))
se on niiiiiiiiiin hienoa kun opit menee eteepäin ja saa jakaa tätä niinki upeaa juttua :)))
Mulla o itellä vielä paljo oppimista mut se minkä o saanu oppia on kiva ja mieletön jos joku haluaa kanssa soitellla :))



Asuuko tämä ystävä hesassa vai jykylässä?
Miazu

Posts: 815

#10 • • Miazu Päivänsäde
Jyväskylässä tällä hetkellä :)
cHRISSe

Posts: 463

#11 • • Edited cHRISSe TURKU_BASEMENT
tsekkaa leffa it's all gone pete tong. ehkä se siitä sit.

--
ô_ô

Andy

Posts: 1,019

#13 • • Andy
..kysy jaskalta.. :j

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Aki Antila

Posts: 220

#14 • • Aki Antila
Miazulle tiedoksi, että se sun ystävä voi soittaa numeroon, jonk
olen lähettänyt sulle.
Aki Antila

Posts: 220

#15 • • Aki Antila
Kaikki muut joita kiinnostaa alkaa opettamaan, voivat läheettää tänne viestiä
Aki Antila

Posts: 220

#16 • • Aki Antila
Itse osaam jo saada biisit biittiin käyttäen pelkkää nopeusmittaria, mut ne ei pysy biitissä. Sen lisäksi olen harjoitellut kappaleiden ulkoa muistamista, mutta se on ollut myös vaikeaa. Haluaisin oppia biittimiksaamaan oikealla tavalla, sekä tahtimiksaamaan, että myöskin equttamaan.
JuBe-Q

Posts: 111

#17 • • Edited JuBe-Q

Aki Antila, 14.1.2008 20:12:
Itse osaam jo saada biisit biittiin käyttäen pelkkää nopeusmittaria



Se ei pysy biitissä juuri sen takia, että käytät mittaria. Iske teipillä se piiloon, harjoittele ja palaa asiaan jos ei vieläkään toimi. EI ole oikotietä onneen.

Edit: Tosiaan, älä palaa asiaan jos ei ala toimia. Harjoittele silloin vaan lisää. Ja sitten vielä harjoittelet. Kannattaa harjoitelle vielä kerran.. Ja ihan varmuuden vuoksi ainakin kerran :D
Damien

Posts: 2,882

#18 • • Damien [tr3ox]

Andy Humble, 11.1.2008 23:21:
..kysy jaskalta.. :j



Ai onks se se Dj ? Myrtsin legenda, tark'ampuja vailla vertaan, tiputtaa jantterin puoleentoist kilsaan ja miksaa biitilleen vaikka britneyn system f:n kanssa, myrtsin tiestö jasuhanibeibe. Teki biittimiksauksia kaseteilla ilman pitchiä (pitää olla hyvät biisit), legenda elää!
Andy

Posts: 1,019

#19 • • Andy

Damien, 14.1.2008 21:01:
---
Andy Humble, 11.1.2008 23:21:
..kysy jaskalta.. :j

---


Ai onks se se Dj ? Myrtsin legenda, tark'ampuja vailla vertaan, tiputtaa jantterin puoleentoist kilsaan ja miksaa biitilleen vaikka britneyn system f:n kanssa, myrtsin tiestö jasuhanibeibe. Teki biittimiksauksia kaseteilla ilman pitchiä (pitää olla hyvät biisit), legenda elää!



:D

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT