Hyvät bileet, tuli kyl kuultua kunnon Hospital-kimara.
Ainiin: mulla olis varmaan valoisat näkymät diilerinä, kun nyt on about joka toisissa bileissä Rose Gardenissa tultu kyselee naibeleita :D että ehkäpä voisin vaihtaa alaa ;)
Vähään aikaan tullut taas oltua näin hyvissä kemuissa! VOI ETTÄ! Porukkaa oli mun mielestä juuri sopivasti. Olisin hyvin viihtynyt pidempäänkin, mutta pakko oli lähteä kun kyyti tuli noutamaan kahden jälkeen :(
Ehdottoman mukava ilta, etkoineen bileineen ja jatkoineen
Kiitos Ena ja Miikka - ootte ihania ja parasta bileseuraa
High Contrastin Make it tonight oli illan kohokohta
Hyvä fiilis jäi, näitä lisää!
Olihan se viidakko taas massiivinen, vaikka jouduinkin lähtemään just kun Danny Byrdin setti oli alkamas, mut LAOS.
Kaikinpuolin hyvä meininki, toivottavasti pääsee ens kerral taas.
Kiitos laossin pojat! Olin pitkästä aikaa junkkabileissä ja pitkästä aikaa HYVISSÄ junkkabileissä. Oli aivan ihana katsoa soittajien hymyä, joka kuavastui siitä kun nämä katsoivat leveäin suin hymyileviä tanssijoita. Harmitti kun just missas wispilän,mutta pieni parin levyn soittelu tuli loppuillasta. Kaikkiaan kaikki dj:t soitti kuin rasvattu yhteen. Danny Byrd setistä olin aluksi että ahaa, mutta sitten sieltä vyöryi sellaisia helmiä, jotka vaan ovat maailman kaikkeuden parhaita biisejä. Hospital records<3