158 posts, 8 pages, 37,453 views
opmdevil, 17.1.2008 11:06:
Toivottavasti vinyyli ei mene mihinkään koska se on kiva kattoa kun kaverit vääntää niillä. Vähän tuli mulle paha mieli Ibizalla kun Judge Jules veti settiä tietokoneella.
Tästä kun vääntää nipukkaa, niin tulee hieno efekti automaattisesti".
Kaverilla ei ollut edes kuulokkeita kuten yleensä on tapana vaan ihan tavalliset keltaiset korvatulpat korvissa.
blastic, 17.1.2008 11:58:
---
Loopy, 17.1.2008 11:22:
Vinyylipuristit voivat soitella digibiisejään
---
Loopy, 17.1.2008 13:10:
Kiitos kun yrititte ymmärtää pointin aivopieruni taustalla.
jUSSi, 17.1.2008 13:21:
---
Loopy, 17.1.2008 13:10:
Kiitos kun yrititte ymmärtää pointin aivopieruni taustalla.
---
Mitäköhän se puristi sanassa vinyylipuristi merkitsee ;-)
happosepi, 17.1.2008 13:54:
Ite ainakin tänhetkisten aatoksien perusteella ostan vinyyliä niin kauan kun sitä julkaistaan. Tällä harrastuksella suurin merkitys mulle on keräily- ja viihdearvo. Levyjen plärääminen hyllystä ja niiden kieputteleminen lautasilla on yksinkertaisesti niin hauskaa, että en ole harkinnut mitään CDJ-avaruusaluksia pöydän koristeeksi. Vinyylin fyysinen ulottuvuus on vaan niin siisti juttu. Ehkä ajatukset voisivat olla toiset jos pitäisi heittää jatkuvasti keikkaa ulkomailla tjsp.
CD:n kuolema sen sijaan alkaa ainakin omalta osaltani olla faktaa, en kuuntele CD:itä kotona kuin harvoin ja automankassakin äänilähteen virkaan on jo reilun vuoden toimittanut USB-tikku. Vaikka noin muuten uuden tekniikan ystävä olenkin, niin vinyyliharrastus pysyy :)
Dorka, 6.1.2008 21:24:
...muutenkin kertoo hyvin SACD:n asemasta, kun esim. Classe joka tekee ehkä kaikkein parhaimpia HIFI koneita ei edes tue SACD:tä.
Konemusan saundihan on kehittynyt aivan sairaan nopee, nopeammin kuin minkään muun. RäppiDorka, 8.1.2008 00:37:
---
Viltsu, 7.1.2008 23:11:
Tusinaferrykiksun kuuntelu hifi-vehkeillä on vähän kuin ajaisi ferrarilla sorateitä??
---
...no ei. Musiikki kuin musiikki, jos tykkää niin mikäs siinä. Itse vaikka kuuntelen paljon jazzia ja muuta "oikeata" musiikkia niin kyl konemusalla on tietty paikka ja suoraan sanottuna ilman sitä mun elämä olisi köyhempää. Niin paljon fiiliksiä siitä saan. Jo toistan itseäni, mutta sitä en vain käsitä et miten ei vielä 2008 luvulla genre joka on täysin elektronista saada parempaa soundia aikaseks. Oli muusta genrestä puhe niin yleisesti ottaen CD levyjen äänenlaatu on parantunu tässä 5-10v aikana huimasti (jos otan otantaan "kulutustavara" musiikkia, eli pop räp r&b jne.). Paitsi konemusa - tosin. ei minulla hirveän vanhaa konemusa settejä ole, mut esim. 5 vuoden takaiset Hed Kandit kuulostaa yhtä paskalta kun uusimmat.