M-AUDIO DELTA 66

6 posts, 1 page, 3,224 views

junge-mann

#1 • • junge-mann
Terve,,ostin juuri m- audio delta 66-äänikortin (thomannilta) ,,
yritin asentaa ,muttei oikein onnistunut .lähetin ennen ,tätä thomanille ,ett tukeeko windows vista tätä äänikortia ,niin ei ne osannu vastata.tietääkö kukaan,ette mitä mun tehdä?
laite

#2 • • laite MastahWankah
Thomannin sivuilta: "only for Windows XP, MAC and NT."

M-Audion sivuilta löytyy kyllä ajurit myös Vistalle: http://www.m-audio.com/index.php?do=support.drivers&f=840 joten mä lähtisin noilla kokeilemaan.

Ongelmien ratkaisussa auttais kyllä vähän tarkemmat tiedot siitä minkälainen ongelma on kyseessä. Eli saatko raudan koneen sisälle asennettua, vai tarvitsetko myös siinä apua?
PoisoN

#4 • • PoisoN
Kai tää suunnilleen samaan kategoriaan menee:

HJÄLP!

Itselläni on ollut jo pidemmän aikaa käytössä M-Audion Firewire 410. Toiminut moitteettomasti aikaisemmilla koneilla, nyt uuden koneen myötä (enemmän tehoja, mutta sama käyttis kuin edellisissäkin eli XP) ilmennyt ongelma jota en yksinkertaisesti saa fixattua.

Kun inputin ohjaa kortin softamikseristä suoraan monitoreihin saundi kuulostaa siltä miltä sen pitääkin. Jos taas yrittää äänittää samaa inputtia millä tahansa softalla tulee saundiin häiriöö (clicks & pops, kuulostaa siltä et bufferi ei riittäis). Bufferiasiat ovat kuitenkin kunnossa ja playbacki toimii niinkun pitääkin kaikissa tilanteissa. Häiriö ilmenee jo ennen itse äänitystä kun prewievaa inputtia äänityssoftasta.

Osaako kukaan ohjata oikeaan suuntaan? Voisiko emolevyn on-board äänäri olla ongelman aiheuttaja?

HJÄLP!
hrdkvr

#5 • • hrdkvr KURGO
mun mielestä toi emon äänipiiri ei ole ongelma sillä firewirerimpulat vetäsee sen päälle.
itellä ainakaan ei ongelmia moisessa combossa.

mulla oli ongelmia aikoinaan päällekkäisten irq asetusten kanssa, mutta muuttamalla toisien laitteiden paikkaa häkissä tämä korjaantui.

sun esittämään kysymykseen siis en kyllä osaa vastata...

--
-keep it hard-

Jussi Soro

#6 • • Edited Jussi Soro choon!

PoisoN, 10.1.2008 14:59:
HJÄLP!

Mulla oli vastaavanlainen ongelma Fast Trak Pro:n kanssa. Parani kun kytkin laitteen irti -> poistin ajurit -> käynnistin uudelleen -> ajoin uudet ajurit -> kytkin laitteen -> käynnistin uudelleen.

Jostain syystä asennus menee vituiksi jos kortti on kiinni ennen ajureiden asennusta. (Kaikki USB- ja Firewire-tuotteet pitäisi siis virallisesti kytkeä vasta ajureiden asennuksen jälkeen, tosin tämä oli ensimmäinen kerta kun ei siltikään toiminut). Nytkin äänet tuli ihan oikein ulos, vain nauhoitus kusi.