Galrav - Reformation X (Hard Dance)

25 posts, 2 pages, 9,034 views

sakin

Posts: 178

#21 • • Edited sakin
.
.
.
Galrav siitä saakka kun sun energia tuli ensimmäistä kertaa julki, olin myytynä uudelle täysin tuntematomalle hahmolle.

Sami ja harri oli pidellyt pitkään tahtipuikkoja, sitten tulit sinä V. juniori joka pistit mun scenen uusiksi, uusiutuminen reali maailmassa on trendi mikä määrittelee sen kuinka hyvin pärjäät?

Pidin hiukan paussia tästä scene touhusta ja duunailin muita asioita. Paluu tähän muzaan tekee ihmeitä mun herkälle hipiälle NRG sen olla pitää uudella mausteella ei vittu oon sun fanis.


love u for real !


Sakin

edit: typo
Muikku

Posts: 427

#22 • • Muikku
Kuka ton kansitaiteen on tehnyt? Onkohan tollasta jossain enemmänkin näytillä :D?
liikkuva muna

Posts: 2,652

#23 • • liikkuva muna an egg on the move

tws, 28.1.2008 16:13:
---
Galrav, 28.1.2008 15:53:
---
tws, 28.1.2008 08:40:
DJ X/LAB-4 - VENGEANCE <- toi oli kyl ihan helvetin hyvä *jiihaa*

---


varmaankin kovin raita pitkään aikaan.
kuulemma lez kyhäili tuon juuri lab-4:n viime metreillä :)

---


kyllä on todellaki *joo*! soittaispa se sen nyt sit samal ku täällä käy *nauru*



Joudun oleen kyllä eri mieltä tosta. Musta toi kuulosti ihan joltain Requiemin Metatron-remiksin nerffiversiolta. Melodia oli jotain ihan kauheeta puuroo.

Setti oli kyllä hyvä, E&C:ltäkin uutta matskua. Ja Jassobassoo oli reippahasti *joo*
Origo

Posts: 4

#24 • • Origo Origo
Uaaah, mikä biisilista, putosin tuolilta! Imuun ->

--
Warning: May contain nuts.

display23

Posts: 3,069

#25 • • display23

sakin, 7.3.2008 22:20:
.
.
.
Galrav siitä saakka kun sun energia tuli ensimmäistä kertaa julki, olin myytynä uudelle täysin tuntematomalle hahmolle.

Sami ja harri oli pidellyt pitkään tahtipuikkoja, sitten tulit sinä V. juniori joka pistit mun scenen uusiksi, uusiutuminen reali maailmassa on trendi mikä määrittelee sen kuinka hyvin pärjäät?

Pidin hiukan paussia tästä scene touhusta ja duunailin muita asioita. Paluu tähän muzaan tekee ihmeitä mun herkälle hipiälle NRG sen olla pitää uudella mausteella ei vittu oon sun fanis.


love u for real !


Sakin

edit: typo



*sydän*


Ja kiitokset muillekkin palautteesta!