Omat bileet 2007

154 posts, 8 pages, 66,917 views

Steven Hoaks

#121 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Nyt mä tiiä miks mun tyttö kysy eilen kuinka monta viikkoa on vuodessa :D

Olin vähän ihmeissäni ensin että mikäs ihme kyssäri toi oli noin puskista.

PS: osasin kuitenkin vastata vaikka olenkin syntynyt venäjällä jossa joskus on ollut ihan oma ajanlasku :D

PPS: +1 o/

PPPS: Hajoilin tälle viimeiselle neljälle sivulle niin kauan kuin lukemista riitti :D *lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

ipe

#122 • • ipe X-Rust / Holvi
Tätähän lukiessa vierähti kahvitauko mukavasti.

:D

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

MiMoSa

#123 • • MiMoSa

ipe, 7.1.2008 14:47:
Tätähän lukiessa vierähti kahvitauko mukavasti.

:D

Sanopa muuta.*nauru* Aiemmin tylsä päivä muuttu heti paljon viihdyttävämmäksi. Illalla pitää lukea tää kokonaan kun nyt ei ehtinyt muuta kun parhaat palat.*tirsk*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Timce

#124 • • Timce
Nämä nyt ainakin. Päivämääristä ei tietoa.

Take off festival 10 & 11.8
Traumat
Liquid crystalit
Konemetsä
Marco Carola
Vince Watson
Choonit
Unityt
Danceteriat/:reiv:it/Aerot
Jackit

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

domi

#125 • • domi Työn sankari.

Tontsi5, 7.1.2008 15:28:
---
Turan Palloseura, 7.1.2008 13:39:
---
-Fuzzy-, 5.1.2008 16:23:
10:stä ihmisestä 4 ei tiennyt kuinka monta vkoa on vuodessa kun kysyin. On vähän hiljasta täällä duunissa lauantaisin nii ei oikeen pygee hirveesti kyselee.
Voin kuitenki luvata että yksikään noista ihmisistä ei ole jälkeenyt.

---

hyvin seivattu! :D mua ei kyllä haittaa vitun vertaa, ettet sä tienny viikkojen määrää, mut oppisit nyt vähän nauraa itelles ja mokilles sen sijaan, että keksit jotain tekaistuja galluppeja.

---

Siis pitäisikö ihmisen osoittaa lauman edessä nöyryyttä ja naureskella sivistymättömyydelleen, jos ei edes koe olevansa kovin erikoinen, sen sijaan, että pyrkii tämän todentamaan?

Kyllä.
anniharha

#126 • • anniharha

---
---
10:stä ihmisestä 4 ei tiennyt kuinka monta vkoa on vuodessa kun kysyin. On vähän hiljasta täällä duunissa lauantaisin nii ei oikeen pygee hirveesti kyselee.

---

hyvin seivattu! :D mua ei kyllä haittaa vitun vertaa, ettet sä tienny viikkojen määrää, mut oppisit nyt vähän nauraa itelles ja mokilles sen sijaan, että keksit jotain tekaistuja galluppeja.

---

Siis pitäisikö ihmisen osoittaa lauman edessä nöyryyttä ja naureskella sivistymättömyydelleen, jos ei edes koe olevansa kovin erikoinen, sen sijaan, että pyrkii tämän todentamaan?

Kyllä.

--
and though my words could save the world they never come out right

KooKie

#127 • • KooKie aka. Petress Pan

---
---

---

---

Kyllä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

SamHard

#128 • • SamHard
Topik OT topik OT OT OT OT topik OT jne
Occu

#129 • • Occu

---
---

---

---

ei se väärinkään ole

--
..::MOI::..

Caro²

#130 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Voisitteko palata aiheeseen ja jättää bullshitit vaikka offtopik-jatkoihin?

danke.

EDIT: Mutta tosiaan laumassahan se tyhmyys näyttää tiivistyvän oikein urakalla.
KooKie

#131 • • KooKie aka. Petress Pan
Joo, se on helvetin naurettavaa, ettei joku tiedä monta viikkoa vuodessa on. Niin mun, mun pikkuveljen, äidin ja isinkin mielestä. (Joo, mä kysyin! Ja ne tiesi monta viikkoa vuodessa on.) Samalla tavalla, kuin on naurettavaa, etteivät jenkit tiedä, että Eurooppa on maanosa, ei yksi maa. Sille naureskellaan jo juutuubissakin. Pitäiskö meidän vain ymmärtää ja vaieta, notta "Hei se on ok, ei saa nauraa! Ei niiden tarvitsekaan tietää." Kyse on yleistiedosta ja kyllä mä nään huvittavana, ettei ihminen hallitse niinkään yksinkertaisia asioita. Ihan samalla tavalla naureskelin itsellenikin, kun en osannut kuin murto-osan Afrikan maista nimetä. Afrikan maiden nimeäminen ole mulle oleellinen taito (ainakaan atm), mutta kyllä mua silti ihmetytti ja säälihuvitti, miten vähän tiesinkään/muistinkaan. Sun ei tarvitse nähdä edellisessä kalabaliikissa mitään naurettavaa, mutta ymmärrä nyt hyvä mies, miksi muut näkevät.

Mut ok, 'nuff with ot, kunnes jotain hauskaa ilmenee jälleen. :D

--

SamHard

#132 • • SamHard
Mitenhän saisi automatisoidusti ohjattua
topikin aiheesta hyvin kauas karanneet
OT:t ihan omaan osioonsa*pepsodent**hih*
Snaggo

#133 • • Snaggo ;__;
I are *sydän* KLUBITUS FORUMZ!1

+1 \\o/

--
bojoing.

Snaggo

#134 • • Snaggo ;__;

Tontsi5, 7.1.2008 16:25:
"... sen sijaan, että pyrkii tämän todentamaan?"

Jaa että pitäisi väärää tietoa todentaa?

Ps. tyypit hei, voidaanko me seuraavaks pliis kiistellä siitä mikä on yleissivistystä ja mikä ei?

--
bojoing.

domi

#135 • • domi Työn sankari.

Snaggo, 7.1.2008 16:28:
Ps. tyypit hei, voidaanko me seuraavaks pliis kiistellä siitä mikä on yleissivistystä ja mikä ei?

Voidaan.
Aloitan:
- Vuodessa olevien viikkojen lukumäärän tietäminen
- Riisin keittäminen ilman että se palaa pohjaan
anniharha

#136 • • anniharha
-Helsingin lisäksi muutaman muunkin kaupungin sijoittaminen kartalle, samoin muiden Euroopan maiden ja jos vähän saa jotain vielä vaatiakin, niin muidenkin maanosien tunteminen on suotavaa.

Kokonaan oma topic tästä jooko?

--
and though my words could save the world they never come out right

domi

#137 • • domi Työn sankari.

anniharha, 7.1.2008 16:34:
-Helsingin lisäksi muutaman muunkin kaupungin sijoittaminen kartalle, samoin muiden Euroopan maiden ja jos vähän saa jotain vielä vaatiakin, niin muidenkin maanosien tunteminen on suotavaa.

Kokonaan oma topic tästä jooko?

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=59653;sivu=9999#loppu
at your service!
Juhgu

#138 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Caro², 7.1.2008 15:52:
Voisitteko palata aiheeseen ja jättää bullshitit vaikka offtopik-jatkoihin?

SamHard, 7.1.2008 15:39:
Topik OT topik OT OT OT OT topik OT jne

SamHard, 7.1.2008 16:18:
Mitenhän saisi automatisoidusti ohjattua topikin aiheesta hyvin kauas karanneet OT:t ihan omaan osioonsa*pepsodent**hih*

Mikä teillä nyt on hätänä? Haluatte niin palavasti nähdä ihmisten bilelistoja, kun ne kiinnostaa niin kovin? Ja sit tulee paha mieli kun keskustellaan jostain muusta ja threadin bilelistapitoisuus kärsii? :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

KooKie

#139 • • KooKie aka. Petress Pan

Tontsi5, 7.1.2008 16:25:
---
KooKie, 7.1.2008 16:11:
Pitäiskö meidän vain ymmärtää ja vaieta, notta "Hei se on ok, ei saa nauraa! Ei niiden tarvitsekaan tietää."
---

No kyllä mä ymmärrän, jos ne ei siellä tiedä :) Mitä sit pitäis tehdä? Halveksia ja vittuilla? :)

No mä ainakin halveksin. Ja vittuilinkin mahdollisuuksien mukaan siellä aikaa viettäessäni. Yksi paikallinen itsekin reagoi mun tapaamisessa näin: "Mun ystäväni muutti Suomeen ja on kertonut paljon siitä maasta. Mitä tykkäät USA:sta? Ihmiset on tyhmiä, vai mitä?" :D

Kyse on yleistiedosta ja kyllä mä nään huvittavana, ettei ihminen hallitse niinkään yksinkertaisia asioita.
---
Otsoni on yksinkertainen asia ja varmasti hyödyllinen ymmärtää ihan koko yhteiskunnan vuoksi. Osaatko kertoa otsonista paljonkin?

Itseasiassa osaisin ainakin peruasiat, koska luin tossa puolen vuoden sisään kappaletolkulla tavaraa sen muodostumisesta, "tehtävästä" sun muusta shitistä ihan huvikseen, yleistiedon vuoksi. Mä olen myös kolmen vuoden sisään käynyt lukion kurssit, jossa näitä perusasioita (ja välillä vähän muutakin) opetetaan.

Sun ei tarvitse nähdä edellisessä kalabaliikissa mitään naurettavaa, mutta ymmärrä nyt hyvä mies, miksi muut näkevät.
---

Miksi mun pitäisi se ymmärtää? :D Siksikö, että enemmistö tuntee niin, että minun PITÄÄ ymmärtää, miksi nauratte tyhjälle?

Ihmiset pitävät erilaisia asioita huvittavina. Ymmärrätkö sä sen? (Ps. Retorinen kysymys, älä vastaa.) Sä et ilmeisesti näe sivistymättömyyttä huvittavana, mutta mä näen ja niin näkevät ilmeisesti monet muutkin.

Huom! Kysymys kuului:
"Siis pitäisikö ihmisen osoittaa lauman edessä nöyryyttä ja naureskella sivistymättömyydelleen, jos ei edes koe olevansa kovin erikoinen, sen sijaan, että pyrkii tämän todentamaan?"

Kyllä. (Tarkentaen tätä siis kysymys ei ole lauman edessä nöyristelystä, vaan nöyrtymisestä myöntämään väärässä olonsa ja ehkä naureskelemaankin sille.)

(Ja nyt tämän turhiin kysymyksiin turhien vastausten postailu saa lopettaa mun osalta OT:n. Tässä topikissa.)

--

polly

#140 • • Edited polly Herra
Suurinpiiretein näissä bileissä on tullut oltua :D

ainakin parit puuttuu kun ei jaksais etsii päivämääriä

13.01.07 Goakintergarden - Game Over @ Germany
16.02.07 Frentility friend meeting 4 @ vernissa
10.02.07 People of the butterflies @ Porvoo
02.03.07 Visual gate @ tkk (Espoo)
10.03.07 Gathering Of Sonic Tribes @ Helsinki
24.03.07 Club Laserpoint / Round 7
14.04.07 Paradice @ Turku
19.05.07 Kindzadza @ Helsinki forrest