laite, 5.1.2008 15:00:
--- KooKie, 5.1.2008 14:59:
Lähe menee takaisin omaan täydelliseen maailmaasi, missä kaikilla naisilla on rinnat ja valmiiksi +10k postausta! :,(
---
Saanks mä mennä tonne kans?
Et. Sä jäät tänne kärvistelee hitaasti mutta varmasti +1:en ja laattojen naisten kanssa, eihän se toinen maailma muuten täydellisenä pysy.
Tästä tulee mieleen yks hieman redneckin näköinen jätkä Bowling for Columbinesta, joka sanoi "They kicked me out for 380 days, or 165 days, or whatever a normal school year is."
10:stä ihmisestä 4 ei tiennyt kuinka monta vkoa on vuodessa kun kysyin. On vähän hiljasta täällä duunissa lauantaisin nii ei oikeen pygee hirveesti kyselee.
Voin kuitenki luvata että yksikään noista ihmisistä ei ole jälkeenyt.
Sanoin että jos ei ole _yhtäkään_ ihmistä mun lisäksi joka ei tiedä vastausta, niin luovutan. Niin ei kuitenkaan ollut joten halusin vaan tehdä pointtini selväksi ettei kenenkään tartte ens kerralla erikseen ihmetellä jos joku ei tiedä:(
Juttelin tänään 9 eri ihmisen kanssa, heistä:
- 9 tiesi viikkojen lukumäärän oikein
- 8 oli sitä mieltä että se kuuluu yleissivistykseen
- 8 heistä oli myös sitä mieltä, että ellei tuohon ikään mennessä sitä tiedä, olisi aika opetella
- Jokainen näistä yhdeksästä oli myös huolissaan tästä yrityksestä, jossa henkilökunta ei tiedä viikkojen lukumäärää.
Haastattelemani ihmiset edustivat ikähaitaria 9-31 vuotta, työskentelevät (opiskelevat) eri ammattialoilla, sekä ainakin omasta mielestäni ovat täysjärkisiä, eikä mitään kehitysvammaisia.
-Fuzzy-, 5.1.2008 16:23:
10:stä ihmisestä 4 ei tiennyt kuinka monta vkoa on vuodessa kun kysyin. On vähän hiljasta täällä duunissa lauantaisin nii ei oikeen pygee hirveesti kyselee.
Voin kuitenki luvata että yksikään noista ihmisistä ei ole jälkeenyt.
hyvin seivattu! :D mua ei kyllä haittaa vitun vertaa, ettet sä tienny viikkojen määrää, mut oppisit nyt vähän nauraa itelles ja mokilles sen sijaan, että keksit jotain tekaistuja galluppeja.
Turan Palloseura, 7.1.2008 13:39:
--- -Fuzzy-, 5.1.2008 16:23:
Voin kuitenki luvata että yksikään noista ihmisistä ei ole jälkeenjäänyt.
---
hyvin seivattu! :D mua ei kyllä haittaa vitun vertaa, ettet sä tienny viikkojen määrää, mut oppisit nyt vähän nauraa itelles ja mokilles sen sijaan, että keksit jotain tekaistuja galluppeja.
Ja mulle myös, ihan vitun sama, uskotko sä tota vai et.
3.12 Club Olohuone
14.12 Konehuone, lpr
19.12 Club Sunshine, lpr
Lappeenrannassa tapahtui yllättävän paljon viime vuonna. Tämä vuosi ainakin alkaa paljon heikommissa merkeissä - valitettavasti.
2007 oli ensimmäinen vuosi, kun tuli tehtyä "oikeita" dj-keikkoja, monia ikimuistoisia hetkiä, erityisesti keikka huhtikuun Club Liftissä. Yleisölle soittaminen ja oikea reagointi tanssilattian liikkeisiin ovat asioita, joissa makkarista isompiin ympyröihin siirtynyt dj:n alku huomasi kehittämisen varaa :)
Parhaimpina bileinä mieleen jäivät Techmun synttäribileet sekä äsken jo mainittu huhtikuun Club Lift. We love you -posselle pitää antaa erityismaininta, Kemmurun ja Ceebrolisticsin tuomiset Lappeenrantaan olivat kulttuuritekoja.
Vuoden 2008 tavoitteena olisi vihdoinkin käydä tsekkaas Danceteria Helsingissä, toivon mukaan myös Jack-klubi.