Mitä jäi käteen? Menneen vuoden pohdintaa

107 posts, 6 pages, 33,922 views

antti83

Posts: 206

#81 • • antti83
Aika tylsä vuosi oli. Bileissä käyntiä silloin tällöin, yksikseen niin kuin ennenkin. Työpaikan suhteen menetin mielenkiintoni moneen kertaan täysin, 4 ja puoli vuotta olen yrittänyt kestää mutta nyt ei vaan enää jaksaisi tätä hommaa. Ei löytynyt sen enempää kavereita kuin tyttöystäväehdokkaitakaan. Soittoharrastus junnasi paikoillaan, kevyttä kotisoittelua koko vuosi. Pientä valopilkkua tarjosi rakkaan suunnistusharrastuksen aloittaminen jälleen täydellä teholla, muuten olisi ehkä voinut kuntoilla enemmänkin. Josko sitä vaikka tämä vuosi sujuisi mielenkiintoisemmin.
Tanjiz

Posts: 370

#82 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
+ yhdessäolon jatkuminen mulle juuri oikean ihmisen kans *sydän*
+ opiskelun jatkuminen välivuoden jälkeen

SIINÄPÄ TÄRKEIMMÄT!!

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Zeratul

Posts: 1,170

#83 • • Zeratul Captain miserable
Aika monet mällit, mut onneks ne lähtee pesemällä pois!

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Kolera

Posts: 4,256

#84 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Isompi kaliamaha ja selkeempi ilmotus polven tulevasta nivelrikosta. Tylsempi mieli. vähemmän karvaa naamassa. niinjoo ja huomasin et tinaaminen aiheuttaa närästystä =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

T0mbstone

Posts: 728

#86 • • Edited T0mbstone The Process.
Hyvän ja huonon suuri kontrasti.

Huonoa: sarjadeittailijat. Ei voisi käyttää aikaansa ja energiaansa yhtään turhempaan. Tuntuu muutenkin, että vuosi 2007 meni suurelta osin hukkaan ja tuli oltua hieman... saamaton.

Hyvää: Toisaalta saamattomuuskin on suhteellista, keväällä 2007 sentään valmistuin tekniikan kandidaatiksi. Elämää on myös helppo verrata elokuvan viimeiseen 15minuuttiin, loppuhetket ratkaisevat mikä fiilis kaikesta jää: joulukuu ja loppuvuosi olivat parhaimpia moneen vuoteen. Loppuvuosi oli myös henkisen kasvun kannalta rakentavaa aikaa. Hauska herätä todellisuuteen ja huomata, miten hyvin loppupeleissä kaikki asiat on. Kerrankin oli aikaa ja kiinnostusta tutustua vanhoihin tuttaviin uudestaan ja syventää ystävyyssuhteita. Hämmentävää melkein, miten ihmiset ympärillä kasvavat ja miten deeppejä keskusteluja syntyy melkeimpä joka kerta, kun avaa suunsa. Ihmisillä on omat synkät puolensa, mutta aito arvostuksen ilmaisu ja positiivinen palaute tekevät itselle merkityksellisen olon. Myös uudet ihmiset ovat aina erittäin mielenkiintoisia.

Diplomi-insinöörin tutkinto alkaa olla vähitellen paketissa diplomityötä lukuunottamatta. Loppuvuotena nähty vaiva työn etsimisessä näyttäisi myös viimein tuottavan tulosta. Edessä on todennäköisesti suuri elämänmuutos ja vuosi 2008 näyttää... paljon paljon lupaavammalta, kuin edellinen vuosi. *sydän*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

embie

Posts: 531

#87 • • Edited embie Shwoopsie poo
Vuosi 2007 oli mulle oikein hyvä vuosi:

-Maaliskuussa puoleksi vuodeksi Saksaan vaihtoon opiskelemaan jotain sellaista, mistä olen aina haaveillut
-Opintojen lomassa matkusteltiin enemmän mitä on tullu
viime vuosina matkustettua yhteensä (Bryssel, Rotterdam, Amsterdam, Frankfurt, Berliini, Lissabon, Rooma, Pisa, Siena, Firenze, Milano) + syksyllä on tullu reissattua Suomen ja Saksan välillä, koska:
-Saksasta löysin myös rakkauden, ja samaa rataa ollaan jatkettu kohtapuoliin puolisen vuotta *sydän* Ja vaikka sisus on haljeta jokaisella kerralla kun täytyy sanoa hyvästit eikä asiaan ikinä totu, en vaihtaisi hetkeäkään pois. Tässä on potentiaalia vaikka mihin...
-Töitä on tehty niska väärällään, mutta se palkittiin palkankorotuksella ja uusilla haasteilla. Olinpa jopa vuoden työntekijä, joka sinänsä on aika hyvin ottaen huomioo, että olin puolet vuodesta poissa! Lisäksi olen aloittanut sivussa harjoittelijana sellaisessa duunissa, joka ei välttämättä ole sitä mitä mä just haluan tehdä, mutta sellasessa yrityksessä, että mulla on jalka oven välissä mun haaveisiin.

Ainut oikea miinuspuoli, joka on varjostanut koko syksyä ja varjostaa vielä kevättäkin, on opinnäytteen kirjoittaminen, joka ei ota luonnistuakseen. Vihaan sitä yli kaiken... *poks*
Maaliskuu 2008 on kuitenkin henkilökohtainen deadline ja sittenpä sitä ei tiedä mihin elämä minua kuljettaa... joten vallan odotan jo innolla, missä olen vuoden päästä tästä *pihkassa* *iloinen* *tanssittel* *jiihaa* *aplodit* *hihu*
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#88 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
tahmainen olemus

--
suomen virallinen totuus

vinsku

Posts: 749

#89 • • Edited vinsku huba huba
+ sama poikakaveri 06 ja 07 *plur*
+ reissu Saksaan (rakastan Saksaa ja saksan kieltä *sydän*)
+ kirjoitin ruotsista M:n
+ menin takaisin karateen, aloin lenkkeillä ja käydä salilla
+ sain vedettyä kolme leukaa vuoden viimeisenä päivänä 31.12. *jiihaa*
+ tutustuin moniin uusiin ihmisiin, niin Suomessa kuin Saksassakin

- univaje, stressi, kiire aina välillä
- viimeinen vuosi lukiossa kiireinen *nyyh*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Lyylikki

Posts: 2,975

#90 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Heh, mä ajattelin tuossa ennen uuttavuotta jo, että eihän tämä nyt niin ihmeellinen vuosi ollut. Muut ihmiset siinä ympärillä olivat sitä mieltä, että heille oli ollut vuosi, joka sisälsi todella paljon uusia asioita. Sitten kun ne niitä alkoivat luettelemaan, niin totesin, että onhan sitä minunkin elämässäni tapahtunut, kun melkein joka kohta osui.

- uusi työpaikka
- hiihtopummeilu
- rakas tietokone hajosi
- valmistuminen
- kesäpummeilu
- taas uusi työpaikka ja hetken aikaa oltuani uudet, erilaisemmat työtehtävät kuin milloinkaan ennen
- green card eli uusi harrastus
- uusi tietokone, nykyään melkein yhtä rakas
- jokunen yritelmä miehiin
- muutto uuteen kotiin - kimppakämppään vieläpä

Vuonna 2005/2006 ei tapahtunut mitään lähellekkään tuota ja silti ne oli jotenkin muka enemmän. Ihmeellinen on ihminen. Ehkä tähän myllerrykseen on jotenkin tottunut.
Infinitee

Posts: 272

#91 • • Infinitee
Ei yhtään mitään. Täysin turha vuosi..
innae

Posts: 1,377

#92 • • innae PaskaJätkä
-Palkka noussut mukavasti
-OWD-kurssi suoritettu, aivan koukuttavaa toimintaa
-F.B.S.K.n oppilasjäsenhakemukseni hyväksyttiin syyskokouksessa ja voitin Helsinki GP:n 1. osakilpailun:D
-Monta tyhjää jallupulloa
-Monta hienoa hetkeä ystävien kanssa:)

--
PaskaJätkä

Tiia

Posts: 352

#93 • • Tiia
- keväällä lukio suoritettu loppuun
- puoli vuotta sika kivassa (ekassa oikeessa) työpaikassa
- tyhmät tradenomi-opinnot alotettu amk:ssa syksyllä
- yks kiva kaveri koulusta + muita uusia tuttuja
- ero
- uus työpaikka, josta en aluksi tykännyt yhtään. Työkaverit on kivoja ja paikkakin on vähitellen alkanut tuntua ihan kivalta.
- oon oppinut ottamaan asiat rennommin, varsinkin koulussa *lmao*

Loppujen lopuks aika paljon muutoksia tapahtunut elämässä viime vuonna..
Metsäpiru

Posts: 418

#94 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Pewkele, mun osalta jäi ihan liikaa paskaa käteen. Minä sovin itseni kanssa, että vuotta 2007 ei ollutkaan. Nyt tulee hyvä vuosi! Jo sen kertoi miten vuosi on alkanut tähän asti. Viime vuonna en muistaakseeni päässyt Proteuksen tammikuun jameihin. Nyt on kaikki toisin *hihu*
terraluna

Posts: 1,270

#95 • • terraluna Agentti
Umm..

-muutto yhteiseen kotiin miehen kanssa
-duuni, joka on sekä mielenkiintoista että josta saa oikeeta palkkaa
-ystävystyin ensimmäistä kertaa elämässäni työkaverin kanssa
-paljon hienoja bilemuistoja ja ystäviä tarttunut taas matkaan
-olisin halunnut viettää enemmän aikaa vanhempieni ja siskojeni kanssa, on usein ikävä heitä, mutta vuorokaudesta tuntuu loppuvan tunnit kesken ja viikosta päivät
-oikeastaan mitään älyttömän ikävää ei ole sattunut, mutta ehkä hyvä näin, menneisyyteen kun niitä vuosia, joista ei muista mitään tai edes halua muistaa, mahtuu aika monta *piis*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#96 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
2007 oli ihana rakkauden täyteinen vuosi.. *sydän* Kasvoin ihmisenä ja kumppanina huimasti. Vuosi 2006 repi mut totaalisen palasiksi, mutta maailman ihanin ihminen sai mut taas kasaan. Musta on tullut niin paljon parempi ihminen. Vuoden alusta asti oltiin jo saman katon alla ja virallisesti muutettiin yhteen huhtikuussa. Vuosi oli todella ihana ja seesteinen. Toivottavasti vuodesta 2008 tulee samanlainen! Eiköhän..*pihkassa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Casper-

Posts: 1,363

#97 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

Super-Kerttu, 9.1.2008 07:21:
2007 oli ihana rakkauden täyteinen vuosi.. *sydän* Kasvoin ihmisenä ja kumppanina huimasti. Vuosi 2006 repi mut totaalisen palasiksi, mutta maailman ihanin ihminen sai mut taas kasaan. Musta on tullut niin paljon parempi ihminen. Vuoden alusta asti oltiin jo saman katon alla ja virallisesti muutettiin yhteen huhtikuussa. Vuosi oli todella ihana ja seesteinen. Toivottavasti vuodesta 2008 tulee samanlainen! Eiköhän..*pihkassa*



*sydän**sydän**sydän**joo*
mrhotcakes

Posts: 480

#98 • • mrhotcakes Ex-clubber

T0mbstone, 5.1.2008 23:02:
Hyvän ja huonon suuri kontrasti.

Huonoa: sarjadeittailijat. Ei voisi käyttää aikaansa ja energiaansa yhtään turhempaan. Tuntuu muutenkin, että vuosi 2007 meni suurelta osin hukkaan ja tuli oltua hieman... saamaton.

Hyvää: Toisaalta saamattomuuskin on suhteellista, keväällä 2007 sentään valmistuin tekniikan kandidaatiksi. Elämää on myös helppo verrata elokuvan viimeiseen 15minuuttiin, loppuhetket ratkaisevat mikä fiilis kaikesta jää: joulukuu ja loppuvuosi olivat parhaimpia moneen vuoteen. Loppuvuosi oli myös henkisen kasvun kannalta rakentavaa aikaa. Hauska herätä todellisuuteen ja huomata, miten hyvin loppupeleissä kaikki asiat on. Kerrankin oli aikaa ja kiinnostusta tutustua vanhoihin tuttaviin uudestaan ja syventää ystävyyssuhteita. Hämmentävää melkein, miten ihmiset ympärillä kasvavat ja miten deeppejä keskusteluja syntyy melkeimpä joka kerta, kun avaa suunsa. Ihmisillä on omat synkät puolensa, mutta aito arvostuksen ilmaisu ja positiivinen palaute tekevät itselle merkityksellisen olon. Myös uudet ihmiset ovat aina erittäin mielenkiintoisia.

Diplomi-insinöörin tutkinto alkaa olla vähitellen paketissa diplomityötä lukuunottamatta. Loppuvuotena nähty vaiva työn etsimisessä näyttäisi myös viimein tuottavan tulosta. Edessä on todennäköisesti suuri elämänmuutos ja vuosi 2008 näyttää... paljon paljon lupaavammalta, kuin edellinen vuosi. *sydän*



Onpa kiva lukea monien ihmisten positiivisista kokemuksista. *hihu* Muistaa itsekin että elämässä on kausia joina ei tapahdu paljoa ja kausia joiden aikana tapahtuu hirveesti. Eipä kai kukaan kestä sitä että aina tapahtuis. Lohduttaa vaan kun itse olen näemmä menossa tapahtumattomampaa kautta kohti ja pelottaa että tuun äkkivanhaks. Pitää antaa aikaa itselleen kasvaa siinä tahdissa kuin pystyy, eikä yrittää kiirehtiä sitä. Kaikkiin muutoksiin ei varmaan ole edes valmis heti.

Kiitos kokemuksiesi jakamisesta, muistin vuoden 2006 kesän samanlaiset fiilikset ja helpotti omaa oloa huomattavasti. *joo*
Dana

Posts: 647

#99 • • Dana
Luulin tuhlanneeni viime kevään aivan täysin ja kurssien menneen ihan perseelleen. Nyt kun vihdoinkin uskalsin katsoa kurssisuoritukset huomasin suuuuuureksi yllätykseni keskiarvon 3.25 *suuuper hymy* et ei se ollutkaan ihan hukkaan heitetty lukukausi. kesän tuhlasin tekemällä työtä josta ei jäänyt mitään käteen, ei rahaa eikä todellakaan hyvää työkokemusta tähtäämälleni uralle. se harmittaa.
kesän lopulla karkasin 2vkon varoituksella toiselle puolelle maailma *nauru* täällä vieläkin ollaan. tätä en kadu. en ehkä ole opiskellut niin paljon kuin pitäisi tai tehnyt niin paljon kuin voisin tehdä, mutta olen nähnyt taas maailmaa, matkustanut eri maihin ja kaupunkeihin, tutustunut ihmisiin ympäri maailmaa ja saanut muutaman sydänystävän *sydän*
ja laihduin! jee *lmao* hahah.. ei tarvitse nyt tehdä mitään pöllöjä uv lupauksia kun paino on kondiksessa, tupakkaa ei tule poltettua kuin kerran kuussa ja arvosanatkin nousivat.
hyvä vuosi kaiken kaikkiaan *pepsodent*
sunbeam

Posts: 205

#100 • • sunbeam santa`s little helper
Kaoottinen vuosi, paljon mahtui ylä- ja alamäkeä, paniikkia, surua ja iloa, mutta löysin myöskin mielenrauhan kun tajusin vihdoinkin mitä haluan! Hienoa aloittaa uusivuosi määrätietoisena!*kuolaa*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke