Mitä jäi käteen? Menneen vuoden pohdintaa

107 posts, 6 pages, 33,890 views

Crazybattery

Posts: 782

#101 • • Crazybattery Fruor ergo sum
ensiks tuli miieleen ettei viime vuonna mitään semmosta erikoista ollu...mutta ku alkonu mietimään enemmään ymmärtäny että olin väärääss*ding*
-saisi sen ylioppilaslakki
-ensimmäinen auto
-pysyvä ajokortti
-uus sukunimi
-ihana kämpä, ensimmäinen paikka joka voisi nimittää oma koti
-törkeän vaikea kevät, joka kuitenki antanu mulle mahdollisuus ymmärtää mihin mä oikeasti pystyn
-tää ei ollu kovin sosiallinen vuos mutta saisin ainaki selville mitä itse haluun omasta elämästä
-ja ehdottomasti se ihana mies ketä mä tavanu vime vuonna,kenen kanssa on helppo ja rento olla ja joka antaa mulle tahtoa olla parempi ihminen...sitä hänelle iso kiitos*hymy*
pupuankka

Posts: 869

#102 • • pupuankka poly-wtf?!

turbohiiri, 9.1.2008 17:47:
Kaoottinen vuosi, paljon mahtui ylä- ja alamäkeä, paniikkia, surua ja iloa, mutta löysin myöskin mielenrauhan kun tajusin vihdoinkin mitä haluan! Hienoa aloittaa uusivuosi määrätietoisena!*kuolaa*



Jesh! Mä allekirjoitan tän. Ehdottomasti todella raskas vuosi mut opin enemmän itsestäni kuin pitkään aikaan. Nyt lähden uuteen vuoteen innokkaana ja paljon kasvaneena. *piis*
Mark

Posts: 7,311

#103 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
helvetisti sekavia ajatuksia ja täysin avoin tulevaisuus *igor* Plussana uus kiva duuni :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

remotion

Posts: 5,283

#104 • • Edited remotion nostatus guru
kaikkien aikojen paskin vuosi. vois pyyhkiä kartalta kokonaan...

-en viiti ees kirjottaa
+yks superparas kaveri
Skenemursu

Posts: 1,568

#105 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
Muutto Bangkokista -> Chiang Maihin
Koulusta uskomattomat 6 credittiä --> tänä vuonna ainakin tuplat...
uus tyttöystävä
duunit niinkuin aina heitteli sinne sun tänne, mutta loppuvuodesta suunta oli täysin oikea.

kaiken kaikkiaan oli aikalainen henkisen kasvun vuosi ja eräänlainen välietappi. Nyt on löytynyt paikka jossa vois rikkoa kaikki ennätykset ja asua useamman vuoden. Eräänlainen jumitus iskemässä mutta ehkä hyvässä mielessä, sillä mikäs tänne Chiang Maihin on jumittaa... hyvä mesta, vaikka välillä Bangkokia kaipaakin.

Paljon myös kavereita jotka kävi moikkaamassa täällä + paljon uusia tuttavuuksia ja frendejä... ehkä yhteenvetona sanoisin kuitenkin että: HELEMEE!
Teknojta

Posts: 1,031

#106 • • Teknojta Shamancore Practitioner
Ensimmäinen puolisko meni tosi nopeasti ohi Suomen arkeen Japanireissun jälkeen totuttautumisessa ja hajoillessa, pääsykokeisiin lukiessa, työkkärin kursseilla ravatessa ja neljän seinän sisällä aivokuolleena päätteen äärellä.
Toisella puoliskolla tapahtui paljon mukavaa:
- elämäni valo löysi minut <3
-> jaksan taas täällä kylmässä, sisäsiittoisessa, vihamielisessä, jääräpäisessä...etc... maailmanosassa xD
- Brainbashers bileiden järkkääminen
- julkaisua Six Feet Undergroundilla
- opiskeluelämä lähti taas vähän eteenpäin kun aloitin kansanopistolla

Tästä vuodesta tulee varmaan vielä parempi! *hihu*
onni3mk

Posts: 3,973

#107 • • Edited onni3mk Onni on.
Miten sen nyt sanois... Todella paha vuosi. Niin henkisesti kuin fyysisestikin. Nii ja meni sit se ihana kommuunihuonekin :(

Käteen jäi (kai) kumminkin jotain siitä kaikesta itsensä analysoinnista ja sen sellaisesta. Tuota kautta onneksi tuli pari todella mukavaa tyyppiä/ystävää.

Edit: Paitsi et yks hyvä asia unohtu. Kevät-alkukesän seurustelu <3 Eka suhde, jossa uskalsin olla oma itseni enkä pelänny ihan koko aikaa. Tajusin, mitä tarviin ja haluun tolla saralla.
Harmi et seki sit karahti liian nopeesti.

Edit2: Toisen unohdin. Tansania/Zanzibar-matka raksun kans <3 Paitsi et ton johdosta oon armottomissa veloissa...Et en nyt osaa vieläkään päättää onko se sittenkään niin hyvä juttu. Oisko pitäny jättää myöhemmäks...

--
Onni on.