HYTKY 1.3.2008 @ Helsinki

187 posts, 10 pages, 32,533 views

HYTKY org

Posts: 136

#81 • • Edited HYTKY org

Jago, 19.2.2008 23:27:

En tiiä oonko ollu sokee vai laiska, mutta en oo nähnyt listaa kuka soittaa mihinkin aikaan ja mitä genreä?



ollos hyvis:

2200-2330 Kolina (Entropy)
2330-0100 Benn (Tampere Techno City)
0100-0230 Tommi Grönlund (Sähkö)
0230~0330 Docius (Hytky)

Genret on nörteille, mutta sanottakoon että illan musiikkilinjauksen voisi kuvailla olevan deeppiä, ruumiillista, pumppaavaa, tribaalia, orgaanista, hengittävää ja hypnoottista. Genretyksiä voisi löysästi listata mm. housea progen, tribaalin ja techin vivahteilla, tribaaliteknoa, ravea, acidi & junglea.
Timmo

Posts: 657

#82 • • Timmo

HYTKY org, 21.2.2008 13:36:
---
ravea, acidi & junglea.



Tulihan ne sieltä.
Meinasin jo pelästyä ku luki vaan deeppiä ja hypnoottista sun muuta.

--
Elämä On Raato

Jinx

Posts: 2,615

#83 • • Jinx Superfeminine
No nythän vaikuttaa jo niin nannalle! *iloinen*

--
Pyllykkä

10-

Posts: 239

#84 • • 10- Sairaalan Miekka
voi kettu ku ei tänne pääse! mökillä oon, mut ehkä mä hytkyilen ja manailen siellä sit luonnon rauhassa :)

rave on!

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

Jago

Posts: 4,039

#85 • • Jago un-trained monkee

HYTKY org, 21.2.2008 13:36:
..tribaalin.. .. vivahteilla, tribaaliteknoa, ravea, acidi & junglea.

Eroottista*slurps*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Tytti

Posts: 126

#86 • • Tytti
Hivenen on kuumottava kyllä tuo illan musiikkilinjaus! Kamala ahdistus ja tuskailu päällä, kun melko lailla samaan aikaan pitäisi olla ottamassa kontaktia maagiseen lapin luontoon kaukana pohjoisessa :/

Viimeaikaiset klubikeikat Hgissä on menneet jotenkin ihan sivuraiteille mun osalta eikä tanssiminen ole ollut kovinkaan nautinnollista itsestäni johtumattomista seikoista. Hytkyn ug:t taas ois aika pitkälti takuu sen toteutumisesta, että unohtaisi itsensä hymysuin sinne tanssilattialle.

Apua!
maiu

Posts: 328

#87 • • maiu ..miau..

10-, 21.2.2008 14:40:
voi kettu ku ei tänne pääse! mökillä oon, mut ehkä mä hytkyilen ja manailen siellä sit luonnon rauhassa :)

rave on!



HÖH. *lohduttel*

--
sitä saa, mitä tilaa

dj upi

Posts: 1,835

#88 • • dj upi
Onks kutsuja siis liikenteessä "liikaa"? Eli pitääkö tulla oikeesti 22 paikalle? :D Ja alkkomahoolithan saa tuoda itse?

Nimim. kutsunsa hakenut
docius

Posts: 533

#89 • • docius viidakkorumpu

dj upi, 23.2.2008 17:51:
Onks kutsuja siis liikenteessä "liikaa"? Eli pitääkö tulla oikeesti 22 paikalle? :D




kyllä näin on.
dj upi

Posts: 1,835

#90 • • dj upi

docius, 23.2.2008 18:32:
---
dj upi, 23.2.2008 17:51:
Onks kutsuja siis liikenteessä "liikaa"? Eli pitääkö tulla oikeesti 22 paikalle? :D

---



kyllä näin on.



Huh... Tulee siis kuuma kuin Colorsin bileissä! Hyvä niin :)
HYTKY org

Posts: 136

#91 • • Edited HYTKY org
Manaus-bileiden suuren kiinnostuksen perusteella näyttää valitettavasti siltä että kaikki eivät mahdu sisään bileisiin. Viidakkobileet ovat mm. edelliseen Techno Freaks -tapahtumaamme verrattuina pienet. Olemme pyrkineet järjestämään riittävästi kutsuja saataville. Sen vuoksi muistutamme tiukasta kutsupolitiikasta. Ilman kutsua ei pääse sisään. Kutsu ei takaa sisäänpääsyä, sen varmistat vain saapumalla ajoissa.

Harmiksemme käyttöömme sopivia tiloja on niukasti saatavilla ja suurempia puitteita taphtumalle ei ole pystytty järjestämään. Bilettäjien on viihtyvyyden takaamiseksi olemme linjanneet että tapahtumaa ei oteta tupaten täyteen. Jos tapahtuma myy loppuun illan aikana, on todennäköistä että sisään pääsee esimerkiksi aamuyöstä. Kannattaa siis tulla ajoissa tai odottaa sinnikkäästi että väki vaihtuu.

Kaikki näyttää loksahtavan kohdalleen näissä juhlissa. Tervetuloa.

t. HYTKY

English summary: You need an invitation flyer to get it. Arrive early to avoid disappointment.
larpap

Posts: 402

#92 • • larpap UG
Missäs paikka sijaitsee ?
Lippe

Posts: 438

#95 • • Lippe
Tällä kutsumenettelyllä on tarkoitus karsia muut kuin helsinkiläiset pois bileistä? Jos ei olisi helsingissä kavereita kutsun saanti voisi olla aika vaikeaa. Jos paikalle pääsee vain ensimmäiset (lisää tähän luku tilan kapasiteetista) niin mikä hyöty kutsusta tällöin saavutetaan kun niitä jaetaan kumminkin reilusti enemmän? Täytynee tulla ajoissa ettei tee turhaa reissua Tampereelta...
Olisi hienoa jos joku kertoisi mikä idea tässä takana biilee kun itse en ymmärtänyt :D
*hellokitty*
No mutta hyviä bileitä odotellessa :)
Kuukunen

Posts: 244

#96 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Kannattaa tulla ajoissa, sillä alkuillasta on luvassa kasvomaalauksia ;)

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

pirpeli

Posts: 5,533

#97 • • pirpeli

Hemppa, 25.2.2008 21:50:
-



Mulla on ystäviä Helsingissä, kutsu heidän ansiostaan plakkarissa, yöpaikka ystävällä ja bilepaikalla aiotaan olla tarpeeksi ajoissa, jotta sisään päästään.

Sun kannattaa varmaan kanssa hankkia kavereita ja ystäviä Hesasta, niin ei oo niin kamalan vaikeita nää sun Hytky- järjestelyt/kokemukset :DD

Lauantaita odotellessa, *jiihaa*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Individual

Posts: 10,942

#98 • • Individual HYPNO!

pirpeli, 25.2.2008 23:21:
---
Hemppa, 25.2.2008 21:50:
-

---


Mulla on ystäviä Helsingissä, kutsu heidän ansiostaan plakkarissa, yöpaikka ystävällä ja bilepaikalla aiotaan olla tarpeeksi ajoissa, jotta sisään päästään.

Sun kannattaa varmaan kanssa hankkia kavereita ja ystäviä Hesasta, niin ei oo niin kamalan vaikeita nää sun Hytky- järjestelyt/kokemukset :DD

Lauantaita odotellessa, *jiihaa*



Mullakin on ystäviä Helsingissä ja Turussa *hihu* ja heidän ansiostaan kutsu plakkarissa ja hyvä bileseura.
Lippe

Posts: 438

#99 • • Lippe

pirpeli, 25.2.2008 23:21:
---
Hemppa, 25.2.2008 21:50:
-

Sun kannattaa varmaan kanssa hankkia kavereita ja ystäviä Hesasta, niin ei oo niin kamalan vaikeita nää sun Hytky- järjestelyt/kokemukset :DD


Missä vaiheessa sanoin ettei ole ystäviä helsingissä? Sanoin että aika vaikeaa olisi jos ei olisi. Itsekin varmaan ajoissa paikalla kun Helsinkiin asiaa muutenkin jo aamupäivästä. *hellokitty*
docius

Posts: 533

#100 • • docius viidakkorumpu

Hemppa, Itsekin varmaan ajoissa paikalla kun Helsinkiin asiaa muutenkin jo aamupäivästä. *hellokitty*



kandee tulla jo edellisenä iltana ottaa lämpöjä Ompuun ;)