reinoh - pum pah pum pah (minimal)

22 posts, 2 pages, 2,536 views

reinoh

Posts: 818

#1 • • reinoh
reinoh-pum-pah-pum-pah.jpg

Tässäpä taas uutta tuotosta. Tällä kertaa pysytään melko pienellä sektorilla, mutta sitäkin syvemmällä ja junnaavammalla aaltopituudella.

Ehkäpä omaa korvaa mielyttävin setti mitä olen koskaan narulle vetässyt. Tää voisi olla vaikka joku "preview of club arcade gig sound" tai sit ei... Jossain kohti tuli taas perinteiden mukaan hieman häröiltyä mut jospa siel joku vaihto ois menny ihan ok.

Loppuun lipsahti hieman pitkä biisi junnaamaan mut paina stoppia jos ei miellytä.

*piis*

minimal,
tekno

tracklist:
Argy - Third Ninght In Lebanon
Pierre Lx - Cinza
Chrom - Exitence
Minimono - Strafunk
E-Contact - Banna (Seuil Remix)
Gaiser - Pandrip
E-Contact - Frozen Girls
Unknown - Spirits
DJ Ladida - Enjoy The Moment
Par Grindvik & Linzatti - 22
Alex Bau - 1000 (side b)
Gaiser - And Answer
Par Grindvik & Linzatti - 24
Pan Pot - Illuminaten (Agnes Remix)
Dubfire - Ribcage

lisätiedot - kuuntele
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2 • • Aurinkoneiti
Mielenkiintoisen minimalista, joten lataukseen.
reinoh

Posts: 818

#4 • • reinoh

blender, 29.12.2007 18:46:
---
reinoh, 29.12.2007 15:00:
Tää voisi olla vaikka joku "preview of club arcade gig sound"


---


Täytynee siis kuunnella ;)



En kyl tiedä kannattaako. Kuuntelin just itekki ekaa kertaa niin tuli laukattua kaikki vaihdot. Noo sattuuha näitä... Pitäs vissii uudet luurit saada enne arcadee ku särkee aika pahasti nää nykyset senkut (jopa koti voluumilla) :(
meizi m

Posts: 398

#5 • • meizi m Jytkemeister supreme
Is nice, I like! Saat mun luurit lainaan jos haluat :).

--
...

Rumbus

Posts: 226

#6 • • Rumbus
downloading
reinoh

Posts: 818

#7 • • reinoh

Bipolarised, 29.12.2007 20:51:
Is nice, I like! Saat mun luurit lainaan jos haluat :).



Me likes your luuris. Me buy more vinyl and ei luurit. Budjetti is tight.
blender

Posts: 2,552

#8 • • Edited blender Arcade | KAIKU
olipas muuten ihan tiukka setti :) paljon parempi ku edellinen niin biiseiltään ku vaihdoiltaan.. eikä ne pikku laukat haittaa jos vaan korjaa oikeaan suuntaan. tässä oli sellanen hyvä fiilis mukana kumminki mikä välittyi..toimis kyl lattiallakin, imo.

pitää kuunnella toistekkin. :)
reinoh

Posts: 818

#9 • • reinoh

blender, 1.1.2008 14:46:
olipas muuten ihan tiukka setti :) paljon parempi ku edellinen niin biiseiltään ku vaihdoiltaan.. eikä ne pikku laukat haittaa jos vaan korjaa oikeaan suuntaan. tässä oli sellanen hyvä fiilis mukana kumminki mikä välittyi..toimis kyl lattiallakin, imo.

pitää kuunnella toistekkin. :)



Mjuu en kyl oikee oo ite yhtään tyytyväinen tän tekniikkaan mut sattuuha näitä. Pitää kattoo mitä sitä sit paukuttelee arcadessa... Jotain menevää ehkä :)
blender

Posts: 2,552

#10 • • blender Arcade | KAIKU

reinoh, 2.1.2008 14:45:

ite yhtään tyytyväinen tän tekniikkaan mut sattuuha näitä.



joo.. omat miksaukset monesti menee vaan virheitä spottailessa..mut noi biisit kyl vei mukanaan, ainakin mut :)
J.Kusti

Posts: 1,018

#11 • • Edited J.Kusti Deep Space Helsinki
mielenkiintosia träkkejä, tosin ei kaikki tippunu, mut ainakin kolme viimestä on hyviä biisejä. nyt kannattais kyllä tästä etiäppäin panostaa myöskin tekniseen toteutukseen, kun oma naama vääntelehti hieman aina noissa miksauskohdissa (kuuntelin luureilla). älä ota hernettä nenään, me kun ollaan jopa tavattukin, niin uskaltaa tällaisia kommentteja heitellä. olen myös ymmärtäny että aika shiteillä luureilla soittelet. voi nimittäin vaikuttaa aika paljon asiaan jos ei saa selvää luurit päässä että kumpi on kumpi biisi kun linjat on jo ylhäällä. sennheiserit on aika hyvät. :)
meizi m

Posts: 398

#12 • • meizi m Jytkemeister supreme

J.Kusti, 3.1.2008 20:37:
mielenkiintosia träkkejä, tosin ei kaikki tippunu, mut ainakin kolme viimestä on hyviä biisejä. nyt kannattais kyllä tästä etiäppäin panostaa myöskin tekniseen toteutukseen, kun oma naama vääntelehti hieman aina noissa miksauskohdissa (kuuntelin luureilla). älä ota hernettä nenään, me kun ollaan jopa tavattukin, niin uskaltaa tällaisia kommentteja heitellä. olen myös ymmärtäny että aika shiteillä luureilla soittelet. voi nimittäin vaikuttaa aika paljon asiaan jos ei saa selvää luurit päässä että kumpi on kumpi biisi kun linjat on jo ylhäällä. sennheiserit on aika hyvät. :)



Homman nimihän on se, että reino soittelee niin hiljasella että esim. minä en kuule mitään. Lisää volaa niin vois saada selvää biiseistä. Antaa naapurien itkeä.

--
...

J.Kusti

Posts: 1,018

#13 • • J.Kusti Deep Space Helsinki

Bipolarised, 4.1.2008 02:10:
---
J.Kusti, 3.1.2008 20:37:
mielenkiintosia träkkejä, tosin ei kaikki tippunu, mut ainakin kolme viimestä on hyviä biisejä. nyt kannattais kyllä tästä etiäppäin panostaa myöskin tekniseen toteutukseen, kun oma naama vääntelehti hieman aina noissa miksauskohdissa (kuuntelin luureilla). älä ota hernettä nenään, me kun ollaan jopa tavattukin, niin uskaltaa tällaisia kommentteja heitellä. olen myös ymmärtäny että aika shiteillä luureilla soittelet. voi nimittäin vaikuttaa aika paljon asiaan jos ei saa selvää luurit päässä että kumpi on kumpi biisi kun linjat on jo ylhäällä. sennheiserit on aika hyvät. :)

---


Homman nimihän on se, että reino soittelee niin hiljasella että esim. minä en kuule mitään. Lisää volaa niin vois saada selvää biiseistä. Antaa naapurien itkeä.



no helkkari, voihan sitä miksata biisejä hyvin vaikkei luureja nostaisi korvilta kertaakaan (riippuen tietty mikserin ominaisuuksista). voi joidenkin mielestä mennä aika arvuutteluksi mut parempaa jälkeä tarkkakorvaisella ihmisellä tulee kun että monitorit on ykkösel. en suosittele harjoittamaan livenä kuitenkaan. omat kokemukset livenä soittamisesta sotivat pelkillä luureilla miksaamista vastaan ja pahasti. what you boys think?
antOn°

Posts: 1,094

#14 • • antOn° 02200

J.Kusti
what you boys think?



Luurit sivuun ja monitoriin lisää volaa. Sillä siitä selviää..

-Pum pah valuu sisään parhaillaan. Siitä enempi myöhemmin..
reinoh

Posts: 818

#15 • • reinoh

J.Kusti, 3.1.2008 20:37:

---



Juu herneitä ei oteta koskaan. En mie tiedä onko tää jokseenki vähä asennevammaakin kun en enää jaksa keskittyä näihin "klubitus setteihin". Tekis miel vaan soitella enemmän livenä ku siinä tuntuu olevan jotain järkeeki enemmä ku soittaa seinille. Ei oo tainnu vielä yksikään live taltiointi oikein onnistua nauhotuksen puolesta. Vois koittaa vonkaa jos jollain ois geari ottaa toi arcaden keikka talteen.

Luurit on tosiaan senkun 25-sp:t ja hyvin noi on pelannu, mutta nyt jo pari kuukautta on alkanu särkemään toinen lappu ja nyt särkee jo molemmat. Täytys vissii päivittää niihi oikeisiin hd-25 malleihin. On vaan se perus massipula näissä hommissa.

Hirveitä nää vaihot tässäki setissä tosiaan on. tsori. *blush*
antOn°

Posts: 1,094

#16 • • antOn° 02200

reinoh
En mie tiedä onko tää jokseenki vähä asennevammaakin kun en enää jaksa keskittyä näihin "klubitus setteihin". Tekis miel vaan soitella enemmän livenä ku siinä tuntuu olevan jotain järkeeki enemmä ku soittaa seinille..



Älä ymmärrä nyt väärin. Kirjoitan ystävällisellä äänensävyllä. Mut onks aina pakko laittaa se nippu jakoon tänne, jos siihen ei ole itsekään tyytyväinen. Vaikea kyl kuvitella, et tän perusteella hirveesti keikkaa pukkais. Muutaman laukkakisan kun täältä on downinu, ni rima kyl nousee sen seuraavan setin (oli se sit onnistunut tai ei) latailuun. Monta näitä pitää sit kuunnella? Kuten Kustikin totesi, niin tekniikka hanskaan seuraavalla kerralla. Ei määrä laatua korvaa, eikä aina tartte puskee nauhaa kun saa uusia levyjä. Kun ei tää mikään skaba ole, et kuka laittaa ekana uusimmat laulut narulle. -Tää nippu oli kyl aika junnaava. Deep ja minimal jne. kyl tippuu mulle, mut jotain eloa pitää olla. Muutamia hyviä biisejä, mut nekin hukkui paikallaan polkevaan kokonaisuuteen. Joku aikaisempi sun pätkäs oli sisällöltäänkin parempaa tuotetta. Et sellasta..

Ps. Luurit pois päästä, niin kuulet saman kuin yleisökin! *piis*
reinoh

Posts: 818

#17 • • reinoh

antOn°, 4.1.2008 14:32:

---



Juu sain pointin kyl. Itekki oon ihan miettiny tota samaa et miks mun ees tarviis laitella tänne näitä pätkii ku en oo itekkää tyytyväinen. Ihan hyvä et joku muisti sanoa tän mulle itellekki ku en tainnu uskoo itteeni. Kaikki tämmöne vähä jyrkempiki tosipohjanen kritiikki on tervetullutta aina.

Nyt ku useempi o jo sanonu et "quit the shit" niin vois olla aika uskoo. Se deep and disorder (1) ol vissiin se onnistunein klubbari setti vaikka sisälsiki jonki megalaukan ja nauhotusbugit. Jos tässä nyt ihan semi julkisesti sanois et skarppaan seuraavaan *blush*

*piis*
blender

Posts: 2,552

#18 • • Edited blender Arcade | KAIKU

reinoh, 4.1.2008 11:38:

jos jollain ois geari ottaa toi arcaden keikka talteen.




meillähä tulee yks kone sinne niin voin järjestää, livesetit on parhaita :)


edit: kyl reinon parasta saundia on muistaakseni kuitenkin livenä kuultu, oisko ollu ne bileet enne 1v jytkettä :)
reinoh

Posts: 818

#19 • • reinoh

blender, 5.1.2008 19:34:
---
reinoh, 4.1.2008 11:38:

jos jollain ois geari ottaa toi arcaden keikka talteen.


---



meillähä tulee yks kone sinne niin voin järjestää, livesetit on parhaita :)


edit: kyl reinon parasta saundia on muistaakseni kuitenkin livenä kuultu, oisko ollu ne bileet enne 1v jytkettä :)



Joo se kerta oli kyl joki tosi outo megaskarppaus iteltäki. Taisin olla ihan täysin ilman alkoholia.. ehkä yhden join setin aikana. Se kyl meni hyvin :)
J.Kusti

Posts: 1,018

#20 • • J.Kusti Deep Space Helsinki



Nyt ku useempi o jo sanonu et "quit the shit" niin vois olla aika uskoo. Se deep and disorder (1) ol vissiin se onnistunein klubbari setti vaikka sisälsiki jonki megalaukan ja nauhotusbugit. Jos tässä nyt ihan semi julkisesti sanois et skarppaan seuraavaan *blush*

*piis*



älä ny. en mä ainakaan oo sanonnu et lopeta soittaminen. älä ihmeessä lopeta vaan lisää soittoa kehiin. sulla on kuitenkin hyviä biisejä näissä aina ja ideaakin hyvin mukana. aina nää tulee kuunneltua kuitenkin jo mielenkiinnon vuoksi että mihin suuntaan sun saundi on kehittymässä ja niinpoispäin. lissee bissee.