Raveja Thaimaassa/Miamissa?

17 posts, 1 page, 8,656 views

MiLiaNa

Posts: 53

#1 • • MiLiaNa Aasialainen Taskuvenus/ KRN
Olen 3.1-23.1 Thaimaassa ja 25.1.-3.2 Miamissa.

Osaisiko joku suositella jotain hyviä raveja Thaimaassa tuohon aikaan? Tiedän että Full Moonit on 22.1 mutta ne on lähtöä edellisenä päivänä joten ei onnistu *igor*.

Myös Miamissa olisi kiva piipahtaa hyvissä kemuissa, onko jollain kokemusta?

Olisin kiitollinen neuvoista ja vinkeistä *plur**sydän*!

--
En mä ole vihanen, tää on mun perusilme!

ANONYM

Posts: 731

#2 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
taikamaa on aikas iso kuitenkin..pattayallahan on aina"reivit"*vink*tosin miehillä...
MEinesalo

Posts: 98

#3 • • MEinesalo
Miamissa järkkäillään joka vuosi keväällä WMC nimistä tapahtumaa joka on yksi vuoden kovimmista tapahtumista maailmalla. Viime vuonna taisi olla joskus Helmi-Huhtikuun välillä.
Avatar
#4 • • x Guest
wmc on aina maaliskuun lopussa eli ei ihan osu yllamainituille matkapaiville
phanatic

Posts: 1,123

#5 • • phanatic
Ei ne full moonit mitään reivejä ole, en oo siis moisia nähnyt mutta tähtäisin half tai black mooneille. Full mooneilla on joku 12 lavaa joista 2 on konemusaa ja vierestä pauhaa joku coco jambo siihen päälle ja britit oksentelee toistensa niskaan.
MiLiaNa

Posts: 53

#6 • • MiLiaNa Aasialainen Taskuvenus/ KRN

phanatic, 26.12.2007 19:49:
Ei ne full moonit mitään reivejä ole, en oo siis moisia nähnyt mutta tähtäisin half tai black mooneille. Full mooneilla on joku 12 lavaa joista 2 on konemusaa ja vierestä pauhaa joku coco jambo siihen päälle ja britit oksentelee toistensa niskaan.



Ahaa, hyvä tietää! Black/ Half moonit sattuiski paremmille päiville näköjään.. Mulla on mukana vähän semmosta matkaseuraa jotka ei klubeilla käy mutta raahaan ne kyllä jollain konstilla sinne *pahis*... Kiitos avusta *iloinen*

Miamilla nyt luulisi olevan vaikka minkälaisia klubeja, mutta silti vinkit kelpaa!

--
En mä ole vihanen, tää on mun perusilme!

ANONYM

Posts: 731

#7 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!


ou jeeh..
MiLiaNa

Posts: 53

#8 • • MiLiaNa Aasialainen Taskuvenus/ KRN
Niin ja muutenkin kertokaa ihmeessä jos on kokemusta bileistä Thaikuissa/Miamissa päin, olisi kiva kuulla!

--
En mä ole vihanen, tää on mun perusilme!

MEinesalo

Posts: 98

#9 • • MEinesalo
Fullmooneissa tuli käytyä 22.1... En kyllä suosittele tapahtumaa kenellekkään.. Musiikkityylejä oli miljoonia ja ne yhdisty yhdeksi sekamelskaksi josta ei saanu selvää paitsi 1m päästä kaijuttimista. Lisäksi Koh Phanganin Haardinin ranta on sellaiselle väkimäärälle liian pieni, tammikuussa taisi olla noin 23000 ihmistä. itse ranta on n. 600-700m pitkä ja n. 100m leveä.. Lisäksi eräs suomalainen kaveri joka asuu thaimaassa sanoi, että joka kuukausi Fullmooneja varten lennätetään 3-4koneellista brittejä bilematkalle :( En kyllä tiedä miten paikkaansa pitävä tieto tuo on, mutta Että silleen...

Blackmooneissa tuli käytyä kuuntelemassa Judge Julesia, jengiä oli n. 2000-3000naamaa joka oli erittäin passeli kyseiselle paikalle. Suosittelen itsekkin blackmooneja mielummin..
Tuoppo

Posts: 135

#11 • • Tuoppo Tamppaaja
Joo phanganilla suosittelen ennemmin black mooneja ja half mooneja. Vähemmän porukkaa, chillimmät mestat ja aidompaa musiikkia. Full moonit on ns. hippialueella haadrinissa. Aika paljon on kyl pilattu tuomalle sitä porukkaa sinne. Kaupallista hippikrääsää joka mestassa siel haadrinissa. Half moonit on viidakossa keskellä phangania ja niihin on ilmanen kuljetus ympäri saarta. Paluu thaimaalaisen kyydissä 100 km/h skootterilla on aina turvallinen ja viilentävä vaihtoehto :)

--
- Haluan tasapainoa elämään -

enrg

Posts: 2,040

#13 • • Edited enrg

Kievarih, 12.2.2008 15:33:
Fullmooneissa tuli käytyä 22.1... En kyllä suosittele tapahtumaa kenellekkään.. Musiikkityylejä oli miljoonia ja ne yhdisty yhdeksi sekamelskaksi josta ei saanu selvää paitsi 1m päästä kaijuttimista. Lisäksi Koh Phanganin Haardinin ranta on sellaiselle väkimäärälle liian pieni, tammikuussa taisi olla noin 23000 ihmistä. itse ranta on n. 600-700m pitkä ja n. 100m leveä.. Lisäksi eräs suomalainen kaveri joka asuu thaimaassa sanoi, että joka kuukausi Fullmooneja varten lennätetään 3-4koneellista brittejä bilematkalle :( En kyllä tiedä miten paikkaansa pitävä tieto tuo on, mutta Että silleen...



Samana päivänä olin paikalla ja aika pitkälti allekirjoitan tän.. Tosin mun mielestä eniten oli huonosti käyttäytyviä Saksalaisia*nauru*.
Ilotulitteet räjähteli 5m korkeudessa ja korvissa soi pääasiallisesti paska musiikki. Tulipahan kuitenkin nähtyä mut uudelleen ei nappais lähteä..
tomii

Posts: 3,594

#14 • • tomii kallion herttua
Joo Half Mooneja voin kyllä suositella. Oltiin tyttöystävän kanssa tossa keväällä siellä. Oli hauskaa, joskin vähän kaupalliseen suuntaan nekin menneet (mutta ei lähelläkään sitä Full Moon -brittikakoilua, noita pystyi vielä hyvällä omatunnolla kutsumaan reiveiksi), mut makee miljöö, siistejä decoja ja musiikki oli ainakin sillä kertaa hyvää (tribaalista full-on psykeen) ja viihdyttiinkin jonnekin aamu kasiin asti. Et ei muuta kuin bucketia huiviin :D

--
reivaan kunnes kuolen

¡ Previous post a couple of years ago !
anis

Posts: 2,451

#16 • • anis
Itsellä olisi tarkoitus suunnata kohti Thaimaata ensi talvena, ajankohdasta tai kaupungista ei ole vielä tietoa. Saa suositella paikkoja ja bileitä. Pohdin myös tuota turvallisuutta, kuitenkin aika korruptoitunut maa?

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

KeijoK

Posts: 1,495

#17 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Raveja Thaimaassa/Miamissa?:

Itsellä olisi tarkoitus suunnata kohti Thaimaata ensi talvena, ajankohdasta tai kaupungista ei ole vielä tietoa. Saa suositella paikkoja ja bileitä. Pohdin myös tuota turvallisuutta, kuitenkin aika korruptoitunut maa?



Katkaistulla haulikolla/9 milisellä pärjää ihan missä vaan =D

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla